IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Tarwekiemolie heb ik ook inderdaad. Het is een hele pillenkast die hier elke ochtend naar binnen gaat :p.

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Liesjuh die wachtweken zijn idd verschrikkelijk. Je bent je ook veel bewuster van alles wat je voelt.

Hier wel granaatappelsap maar geen tarwekiemolie, het is met de mix die ik nu slik al 2x gelukt dus ja Hihi daar houden we ons maar aan vast.

Vanochtend eerste fm gehad. Aan de ene kant 4 aan de andere kant minimaal 6, allemaal rond 10-12 mm dus donderdag weer terug, denk begin volgende week ergens de punctie.

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Nette score, toch? Ook wel fijn dat ze allemaal een beetje gelijk opgaan.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Ja ik ben blij! :)

5. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Klinkt goed kaaat, als ze allemaal mooi mee blijven groeien heb je straks hopelijk een mooie oogst!

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik had net heel klein streepje rood in wat slijmerige afscheiding bij het afvegen (4dpo, één dag voor tp), en toen dacht ik, als ik deze ronde zwanger word, zal ik nooit weten of het van de terugplaatsing is, of natuurlijk, toch? We hebben het natuurlijk wel gedaan tijdens de eisprong immers.

7. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben net gehoord dat het andere embryo op dag 5 ingevroren kon worden:D. We hebben dus een cryo:). Radboud is daar erg streng in dus dan moet het embryo wel van goede kwaliteit zijn:p.

@Cindy: dat is spannend zeg:). Misschien n tweeling;). Mag je wel klussen in de maand van de TP?
    @Kaaat: spannend zeg!! Veel succes al vast morgen. Score ziet er mooi uit.
    @Liesjuh: wanneer mag jij testen? Ik snap helemaal wat je bedoelt. Je voelt van alles.

Ik gebruik verder eigenlijk niks. Wel extra vit B12 en D3 maar dat slik ik al langere tijd. Ik drink alleen geen cafeïne en alcohol.

8. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Top MZ25! B12 heb ik ook, daar had ik een laag-normaal waarde van, dus dat blijf ik netjes slikken. Had jij ook een lagere B12 waarde?

Niemand heeft gezegd dat we niet mochten klussen, en ik zou ook niet weten waarom niet. Er zat netjes één ei. Ik heb twee schoon-stiefzusjes die zwanger zijn van een tweeling momenteel (in ieder geval één via ICSI, die andere weet ik niet), dus dat zou voor mijn schoonouders wel heel extreem worden :p. Maar goed, gezien de slechte zaadkwaliteit van manlief is die kans ook wel ongeveer nihil.

9. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had geen lagere B12 waarde maar bij de drogist raden ze het aan om bij vruchtbaarheidsproblemen extra B12 te slikken. Ik slik dat nu dus vanaf juli/augustus denk ik ofzo. Zul je zien, is de kans zo klein gebeurt het toch:p. Wij zouden ook wel graag n tweeling willen.

10. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik zit niet per se te wachten op een tweeling, maar als het zo is dan is het zo.

Kaaat, succes vandaag met je echo.

Ik ben heel hard aan t duimen dat ze me niet bellen deze ochtend, en dat de terugplaatsing door kan gaan.

11. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Nou, de terugplaatsing is gelukt, en er zit er nog één in de vriezer :D. Nu maar duimen....

12. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    MZ en Liesjuh, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie de testdrang in bedwang?

Cindy, wat fijn! Succes en sterkte met die oh zo langzame wachtdagen..

Kaaat, hoe was jou fm vandaag?

Ik heb vandaag de instructie gehad. Alle spuiten dus weer in huis. Met een gelukje kan ik op kort termijn al starten. Hoor dat morgen of volgende week wanneer ik dan kan starten. Wow wat gaat het ineens snel :D

13. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cindy: wat een goed nieuws zeg! Zal duimen!!
    @bloem: fijn dat je de instructie gehad hebt! Moet je eerst starten met de pil? Wie had je? Ik heb nog geen testdrang. Ben bang voor een teleurstelling. Ik merk nog niet echt iets eigenlijk. Weet niet of dat n goed of n slecht teken is. Zit nu op 7 dagen na de TP.

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    MZ, Geen idee hoe ze heten, maar het zijn vriendelijke dames! Ik was al aan de pil, op eigen initiatief mee gestart. Nu waarschijnlijk in mijn voordeel want ze rekenen dit al als mijn 'pilmaand'. Verwacht nu dus snel te kunnen starten.

En die wachtweken zijn vreselijk. Testen heeft ook helaas geen zin aangezien we tegenwoordig dus 10.000 EH moeten spuiten. Langer vals positieve testen dus helaas.. Ik had volgens mij vooral last van krampjes toen het gelukt was. Maar zegt ook allemaal niet zoveel.

15. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn idd erg aardig allemaal. Goed dat je al was gestart met de pil. Kun je snel door. Ik moest maar 5000 pregnyl spuiten. Geen idee waarom:). Die is nu al lang uit mijn lichaam aangezien ik die vorige week zondag gezet heb.

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    943
    113
    Vrouw
    Ik ben echt een vroeg tester en hoop mij deze keer echt in te kunnen houden, al weet ik dat het niets aan de uitkomst veranderd.

Gister zijn er 12 eitjes geteld tussen de 14-17 mm van grote, morgen nogmaals een FM en dan maandag of dinsdag de punctie. Ik ben erg tevreden.

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Bloem, wat goed dat je al aan de pil was! Hopelijk kan je snel beginnen.

Kaaat, mooie score! Voel je je verder nog goed?

18. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Wow, wat een ontwikkelingen hier als je even niet meer op de site geweest bent :O

Bloem, fijn dat je gewoon al aan de pil was zeg. Scheelt hopelijk weer in tijd!
    Kaat, dat klinkt goed. Spannend hoor de punctie weer in het vooruitzicht, succes!
    Cindy, je zit weer in de slopende wachtweken.... Zal ook voor je duimen, op een goed resultaat!

Ik ben deze maand helaas net te laat ongesteld geworden. Kwam in de knel met de feestdagen:S Nu kan ik me weer melden in januari voor een tp. Had er al wel een beetje rekening mee gehouden, maar baalde wel joh!

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wat een flinke domper Nala, stomme winterstop ook! Alsof we in de mmm al niet genoeg aan het wachten zijn...

Hoe is het verder dames?

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaaat: mooi aantal zeg!! Eindelijk voor jou ook de punctie. Hopelijk veel mooie eitjes en bevruchtingen😀. Spannend!
    @nala: balen zeg! Welk zkh zit je? Bij ons is het na komende week ook winterstop tot 4 januari. Hopelijk een mooi begin van 2016 voor jou!
    @bloem: weet je al wanneer je kunt starten?

Hier alles nog rustig. Gisteren en vandaag wel wat rood/roze bloed bij het afvegen. Zit vandaag op dag 9 na de TP. Erg spannend. Geen idee of dat positief of negatief is. Heb echt geen testdrang...

Deel Deze Pagina