@MZ25: ik moet zeggen, dat ik er gelukkig niet echt bij stil heb gestaan hoe stressvol het zelf vervoeren van eicellen zou zijn. Ik werd me er pas van bewust toen ik mijn vriend weer terug zag uit Zwolle.. De lieve schat gaf pas achteraf toe dat hij het wel vet spannend vond haha... Ooo ja, Ik duim nog steeds! @Bloem: De frustratie is al wel weer gezakt hoor. Ik probeer nu eerst maar eens even te genieten van de feestdagen en met de gedachte dat het daarna niet meer heel lang zal duren, kan ik het allemaal wel accepteren voor nu.... Vervelend dat je door de pil heen bloed. Ik heb dat ook gehad en schijnt idd vaker voor te komen. Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent hierover!
@Bloem4: fijn dat het niets is om je zorgen over te maken! @Nala: lijkt mij echt een heel gedoe zeg de eicellen vervoeren! Gelukkig hoeft dat bij ons niet. Hier helaas een omo witte test. Enorm verdrietig geweest. Nu gaat het wel weer. Maar vol goede moed wachten op de cryo TP in februari. Heb een verplichte rustmaand. Bovendien is er ook een winterstop. Ga starten met acupunctuur. Hopelijk helpt dat. Wilde eerst ook voor een 4de poging verzekeren maar dat gaan we nu niet doen aangezien we een 3de en eventueel 4de poging toch niet in Nederland willen doen. In het buitenland is IVF veel duurder dus dat wordt een groot deel toch niet vergoed. Ga wel een duurder pakket nemen voor de acupunctuur.
Echt enorm balen. Maar we gaan weer vol goede moed verder. Hopelijk wordt 2016 ons jaar! Ik ben gistermiddag gestopt met de utrogestan. Vanochtend al ongesteld geworden. Ging dus behoorlijk snel dit keer. Ook behoorlijke krampen😝
Wat balen MZ25 sterkte. Hier gisteren gestart met de pil. 8 januari deca spuiten en dan de 19e januari startecho ik gok dus dat de punctie dan de 30e zal zijn. Ben zo benieuwd of het nu met de puregon beter gaat dan afgelopen keer. Knuff
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Vanochtend getest, dit was het resultaat binnen 10 seconden! Ik had alleen vanochtend voor het eerst wat bruinverlies, dus ik wilde eigenlijk al niet eens gaan testen. Nu maar duimen dat het niet misgaat dus?!
Cindy gefeliciteerd ik duim dat alles top gaat en je over +- 35 weken een prachtig beebje in je armen mag sluiten.
Thanx dames . Vandaag voor de zekerheid nog een keer getest, was net zo duidelijk als gisteren. Ik heb pas volgende week maandag bloedtest in het ziekenhuis dus...
Super man Cindy! De testen zeggen idd genoeg!! Hoe voel je je verder? Hier gisteren bericht gehad van een goede vriendin dat ze zwanger is. Ze is al de 5e persoon in mijn naaste omgeving die zwanger is. Dus kan niet wachten tot ik weer verder kan!!
Ik voel me niet optimaal, maar dat heb ik al twee weken, dus dat kan misschien ook door de Utrogestan komen. Misselijk, hoofdpijn en ik voel m'n buik. Ik neem 's ochtends nog een aspirine, en ik heb het idee dat dat wel helpt. Ik voel me 's middags slechter in ieder geval. Dertien cryo's is wel echt superveel en supergoed Nala! Hopen dat je snel weer kan beginnen. Eerst maar even genieten van de feestdagen!
Wow Cindy gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws. Kaaat jij in de wachtweken? Spannend hoor ik duim. En een hele dikke vette knuffel voor mz. Ben ik nog iemand vergeten? Met mij gaat alles goed! Alweer op de helft, het gaat hard. Een goede 20 weken echo gehad en na een dochter krijgen we nu een zoon! Dames houd hoop, moed en alles wat er voor nodig is. Dikke kerstknuffel van mij
Kaaat, hoe is het met jou? jij zit nu in de wachtweken toch? Wanneer testdatum ? Cindy, vind het zo gaaf voor je! Duimen dat alles goed mag gaan! Nala, rot is dat he.. hopelijk vliegt de maand voorbij en ben jij volgende maand in verwachting Weer, wauw op de helft alweer!! Leuk om weer wat van je te horen. En wat ontzettend gaaf een zoontje! Voel je je goed? Hier is het even ellende. Barst van de koppijn en alles is even shit. Het blijft een emotionele achtbaan