@Liesjuh: echt rot om te lezen dat het niet gelukt is. Wel mooi dat je al zo snel weer verder kunt! Heel veel succes en sterkte. @Kaat: ik zie goede berichten.. Super man! gefeliciteerd! Gaat het goed? @Cindy: Genoten van de daagjes weg? Goed te lezen dat je je inmiddels weer wat beter voelt. @Bloem: Vanavond alweer de 10e spuit ja? Dat gaat idd vlot zeg, maar ja ken het gevoel wel dat het nog sneller mag gaan!! en hopelijk voor jou ook met minder hoofdpijn! Hier gaat het wel goed. De menstruatie komt als het goed is rond aankomend weekend. Dan hoop ik het nieuwe jaar snel voor de tp te kunnen gaan.
Texel was heerlijk! Lekker relaxed, en nog een geweldige strandrit gemaakt op trekpaarden . Bloem, balen van je hoofdpijn? Een eventuele volgende keer om iets anders dan decapaptyl vragen? Het besef komt hier nog niet heel hard hoor, misschien bij de echo. Ziekenhuis inmiddels gesproken, geen bloedtest was eigen keuze vond ze . Eerste afspraak met gyn is 21 januari, dus dat duurt nog wel ff. Dan zit ik op 8,5 week, dus dat is volgens mij redelijk laat. Maar goed, dan moet er toch zeker iets te zien zijn op de echo.
Hcg is 138 maar ze zouden het het liefst boven de 250 zien dus mag volgende week nog een keer. Bij mijn oudste was het maar 61! 12 dagen na tp maar toch maakt het mij zenuwachtig vooral in combinatie met die test doe hetzelfde bleef vanochtend!
Kaaat, zit je nu op 12dpo dan? Is dat niet wat vroeg voor de bloedtest? Al was ie in mijn ziekenhuis ook wel weer extreem laat gepland (22dpo) .
Hmm, moeilijk kaaat! Het liefst zie je het natuurlijk anders maar er is bij jou dus al eens bewezen dat het een goede zwangerschap niet in de weg staat.. Hoe voel je je er zelf onder?
Ja was heel positief door het telefoongesprek echt super slecht! Maar nu gaat het wel weer net getest en duidelijk donkerder dus we gaan uit van het goede.
Bij deze wil ik jullie allemaal een heel gelukkig 2016 toewensen en hopelijk komen al onze wensen uit aankomend jaar Liefs
Een poosje geleden heb ik hier heel vrolijk kunnen melden dat we na onze eerste icsi poging zwanger waren. Helaas met 8 weken missed abortion. Wat waren wij er kapot van!! En nog steeds!! Ongelooflijk wat moeilijk is dit. Ik zie het allemaal niet meer zitten. nu moet het hele traject weer opnieuw. Ergens hopen we stiekem dat het op de natuurlijke manier nog lukt nu we zo vlak na de zwangerschap zitten. We moeten nu namelijk nog 2 maanden wachten voordat we verder kunnen
Kaaat, heb je vandaag nog getest? Ophoopvanzegen, wat ontzettend treurig! Veel sterkte voor jullie. Waarom moet je twee maanden wachten? Voor iedereen een fijne jaarwisseling gewenst en veel geluk in 2016!
Ophoopvanzegen, jeetje wat moet dat moeilijk voor jullie geweest zijn (en nu nog uiteraard) Sterkte! Dames, een gelukkig 2016! Dat al onze dromen maar mogen gaan uitkomen.
@Kaat: Wat een spanning voor je zeg! Hoe is het nu met je? @Ophoopvanzegen: Wat ontzettend verdrietig om te lezen. Heel veel sterkte gewenst! @Cindy: 21 januari... Nog ff geduld dus! Voel je je verder goed? @Bloem: Hoe gaat het met het spuiten? Al minder last van hoofdpijn? Ik moet in dezer dagen ongesteld worden, hopelijk kan de tp dan eens snel gepland worden! *Voor iedereen een heel goed, gelukkig en gezond 2016 gewenst!!! Hopelijk mag voor ons allen onze dromen dit jaar uitkomen!*
Nala, hier gaat alles goed, alleen wat moe en pijnlijke borsten. 21 januari lijkt echt nog jááren ver weg momenteel.... Krijg jij tp in natuurlijke cyclus of niet? Hoe is het verder met iedereen?
Iedereen nog een gelukkig en hopelijk zwanger-vol nieuw jaar gewenst! Hier de laatste pil dagen aangebroken, over 5 dagen stoppen en dan over 9 dagen weer beginnen met spuiten voor de IVF. Komt nu wel weer erg dichtbij!
Nala, nee helaas nog steeds hoofdpijn. Ben er stiekem wel een beetje klaar mee na 2 weken nonstop hoofdpijn. Gister begonnen met de gonal-f, dus hopelijk zsm een punctie. Maar zal ook pas over een week of 2 zijn vrees ik. En jij al wat rood gespot vandaag? Of moet je nog steeds geduld hebben? Cindy, jij krijgt inderdaad laat een 1e echo. Heb je die in het ziekenhuis? Liesjuh, fijn jij ook alweer bijna van start, spannend! Hoe lang is jou protocol?
Ik heb de 21e een afspraak in het ziekenhuis inderdaad. Er is verder niet verteld wat er die afspraak gaat gebeuren, maar ik ga wel uit van een echo in ieder geval. Ik hoop natuurlijk niet dat het nodig is, maar misschien kan je de volgende keer wel iets anders vragen dan decapeptyl. Ik heb met synarel in ieder geval geheel geen hoofdpijn gehad.
@Cindy: fijn dat alles goed gaat. 21 januari is idd nog ver weg zeg! Geduld blijft op de proef gesteld worden he.. Ik krijg de tp in natuurlijke cyclus. @Bloem: ohh bah balen zeg die hoofdpijn! Snap dat je er goed klaar mee bent na 2 weken pijn. Hopelijk kan de punctie snel plaats vinden! Sterkte in elk geval! hier nog geen enkel teken van menstruatie. Dus moet nog steeds geduld hebben.... @Liesjuh: Spannend! Wel fijn dat je bijna kunt beginnen! Succes alvast!
Cindy, ik zal het de volgende keer eens opperen of er ook andere mogelijkheden zijn. Het stomme is dat ik deze bijwerkingen bij de icsi van mijn dochter helemaal niet kan herinneren. Wellicht is het iedere keer ook anders? Nala, geduld geduld geduld.. wachten duurt lang!
Dat wisselt bloem. De ene keer na een week, de andere keer bijna niks. Maar de keren dat de punctie doorging, had ik binnen een week al last van m'n buik. Mijn terugplaatsing is trouwens mislukt. Als het goed is word ik vandaag gebeld met het nieuwe plan voor terugplaatsing van een cryo. Daar heb ik me nog niet in verdiept, geen idee dus!