Oké, ik heb nu 3 dagen gestimuleerd en voel al een menstruatie achtige kramp onderin vandaar dat ik het vroeg. Kan me dat van de vorige keer ook herinneren maar niet zo snel. Zondag eerste fm dus wachten maar af.. En wat droevig om te lezen guppy! Sterkte en succes met de volgende cryo tp.
Bij kwam dat 'volle' gevoel wel vrij snel hoor Bloem. Jammer Guppymaaike. Heb je je wachtmaand al gehad dan inmiddels? Ik ben nu zwanger van de eerste cryo-terugplaatsing, hopelijk heb jij hetzelfde geluk .
Ik heb nog geen wachtmaand gehad. Ben gisteren pas ongesteld geworden (22-12 was de terugplaatsing). Ik krijg te horen of ik wel of geen hormonen nodig heb.
Bloem wat naar van je hoofdpijn. Ik voelde meestal na een week dat er wat gaande was. Liesjuh jij mag alweer bijna. Guppy dat is balen, hopelijk hoor je vandaag hoe en was. Nala wachten is stom!! Cindy dat is wel laat idd, dan ben je al 9 weken of bijna? Hier zal ik het morgen horen maar meestal ook pas rond de 8 weken en bij mijn zoontje zelf pas met 10 weken. Toen wel via de vk eerder een echo geregeld.
8+4 weken inderdaad. Ik wil morgen de vk bellen (ik geloof dat ik eindelijk heb gekozen welke praktijk ik wil) om alvast de intake e.d. te plannen, maar het leek me wel zo efficiënt om dat pas te plannen ná die afspraak in het ziekenhuis de 21e. Als het dan mis is, hebben we niet eerst al een hele intake achter de rug. Hoe is het met jou Kaat? Definitief zwanger??
Hcg is goed door gestegen dus jep mag officieel op zwanger. Heb 28-1 pas eerste echo in het ziekenhuis morgen de vk bellen of ok daar een weekje eerder terecht kan.
@Kaat: Wat super! Gefeliciteerd! @Bloem: Ik denk dat het voor iedereen verschillend is wat er gevoeld wordt. Ik voelde nauwelijks wat.. Maakte me toen druk of het wel zn werking goed deed... Het blijft spannend he! Zondag hopelijk een mooie fm voor jou! @Guppymaaike: Wat rot zeg! Heel veel sterkte gewenst. Ik zit nog steeds te wachten tot mijn menstruatie begint.. Het laat wel heel lang op zich wachten.
Nala, he bah.. zul je altijd zien als je er zo op zit te wachten. Hopelijk breekt het snel door en kan je weer verder
Nou, ik had het nog niet uitgesproken en ik werd eindelijk ongesteld! Nu kan ik morgenvroeg bellen voor een afspraak! Whoee eindelijk!
Jeeej, fijn Nala!! En nog 13 embryo's te gaan, wat moet dat lekker voelen zeg Spannend weer Liesjuh! Jij hoeft zo te zien niet zo lang spuiten als ik gezien de hoeveelheid decapeptyl die je hebt
Ik ben aan het aftellen tot zondag! Laat het maar allemaal lekker achter de rug zijn Stomme kwaaltjes die je er bij cadeau krijgt ben ik nu wel beu haha.
Nou 18 januari heb ik mijn uitgangsecho! Kunnen we daar naar uit gaan kijken! Jeetje, ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben Ja wat betreft de vele embryo's is wel fijn, maar nu hopen dat ze ook mooi ontdooien. Is allemaal nieuw voor me dit, wel spannend! @Liesjuh: Spannend! Alvast succes!! @Bloem: Kan me voorstellen dat je het goed beu bent. Zondag komt steeds dichterbij!