Eerste fm gehad, links zaten er 6 (nog niet heel groot 10-14 mm) rechts zaten er 10 ( rond de 16mm). As dinsdag weer terug en dan waarschijnlijk donderdag, vrijdag of zaterdag de punctie. Even afwachten hoe snel de eitjes nog doorgroeien. Ben blij dat de buikpijn dus niet tussen mijn oren zit, maar geheel terecht is haha.
Pff spannend weer hoor, as donderdag gaat het gebeuren!! Ben eerlijk gezegd best een beetje bang. Kan nou niet zeggen dat het de vorige keer een pretje was. Ze zagen nu 14 follikels boven de 14 mm (grootste al 25 mm, wow). En echt nog wel een stuk of 8-10 kleinere. Wie weet gaat daar ook nog wat van doorgroeien. Volgens de echoscopiste geeft de pregnyl ook nog een boost aan de eitjes. We gaan weer afwachten en duimen draaien. Hopelijk dan zondag een mooie embryo terug geplaatst
Thanks dames! Morgen werken dus gelukkig goede afleiding Ik krijg oxazepam de avond ervoor en 1 uur ervoor. En tijdens de punctie rapifen via het infuus. Kan me herinneren dat ik er een beetje zweverig van werd de vorige keer haha.
Ah, dan had ik hetzelfde, alleen dan rapifen via injectie en niet via infuus. Ik heb uiteindelijk weinig gevoeld, maar ik reageer apart op pijn/verdovingen. Zorgen dat de rapifen goed is ingewerkt voor ze beginnen, maar ook zeker niet te lang wachten, want het werkt maar kortdurend.
Sterkte bloem je concentreren op je ademhaling helpt vaak ook zeggen ze diep en en rustig uit. Hopelijk een mooi resultaat strakjes
Lief dat je het vraagt! Wel oké, pijn was redelijk onder controle met de rapifen maar deed uiteraard alsnog wel pijn. Nu komt het spannendste alleen nog. Ze vroeg nadat ik even gelegen had of ik mezelf weer kon aankleden, ja hoor dus hup van die stoel af en vervolgens wordt ik in mijn blote kont met mijn benen omhoog wakker. Was ik flauwgevallen.. heb dat pas 1x eerder gehad in mijn leven dus schrok er zelf wel van. Maar al met al goede ooogst, 15 eicellen!!
Oei, das schrikken! 15 eicellen, supernetjes! Moet je ook het overstimulatie-protocol in? Dat moest bij ons ziekenhuis vanaf 15 eicellen of meer namelijk.
Nee volgens mij nemen ze dat hier niet zo nauw. Vorige keer had ik er namelijk 16 en gebeurde er ook niks speciaals. Uiteindelijk wel een week thuis gezeten na de punctie ivm flinke napijn (mede door de hoeveelheid eicellen)
Bloem, wow wat een mooi aantal! Schrikken zeg, dat je bent flauwgevallen. Hoe gaat het nu dan met je?
Hoe is het met de pijn Bloem. Ik heb net te horen gekregen dat wij nog 8!! cryo's hebben! Ben erg zelf een beetje stil van.