Wauw wat een top score kaaat! Ik hoop dat ik jou voorbeeld ga volgen 😁 Zwanger en zoveel cryo's! Pijn is nog wel flink aanwezig. Heb dochterlief ook ziek moeten ophalen bij het kdv dus echt rust nemen lukt helaas niet. Maar gaat vanzelf wel weer over.
Ahh dochter ook nog ziek Bloem, zal je net zien dat alles samen valt. Ja klopt, ze zijn bij het AMC bezig om op een ander systeem over te gaan dus vandaar helaas ! Maja op dit nieuws wilde ik wel wachten hoor. Heb jij ook nog cryo's achter de hand?
Nog eeeentje...... Dus ik hoop heel erg dat deze blijft plakken. Ik heb alleen 1x bruin en 1x roodverlies gehad (met stolsels), dus ik ben vanochtend al bij de VK geweest. Mooie embryo met goede hartslag en goed formaat te zien. Twee mogelijke oorzaken van bloedverlies; zit een plek in de baarmoeder, kan tweede vruchtje zijn geweest, is erg doorbloed. Zit wel gunstig, in de zin van, de kans is klein dat het het vruchtje meeneemt als het weer gaat bloeden, maar het is niet onmogelijk. Het kon ook een cyste op een eierstok zijn geweest, daar was ook iets te zien. Dus het blijft nog even spannend.
Wat fijn dat je gelijk terecht kon Cindy! En geweldig dat er een hartje klopt!! Het blijft eng hoor, zwanger zijn is best leuk, maar al die gevoelens die het los maakt is gekmakend! Ik ga vanavond ook voor een echo mijn man kan echt niet meer wachten en volgende week woensdag naar de vk.
Hier ook eerste echo gehad maar er eas wel een vruchtje en vruchtzak te zien, maar nog geen kloppend hartje. De vrouw gaf aan dat t een slecht teken kan zijn. Maar dat het ook even stil kan hebben gestaan en volgende week helemaal goed kan zijn. Worden lange dagen tot woensdag avond!
@Bloem: balen zeg dat het nu allemaal zo samen valt. Veel beterschap voor jou en je dochter! @Cindy: Fijn dat je een mooi embryo hebt mogen zien! Idd super dat je gelijk bij de vk terecht kon, maar wat spannend allemaal of niet! @Kaat: Duim voor je dat je volgende week woensdag een mooie hartslag hoort! Pff dat afwachten is slopend! Hoe voel je je verder dan?
Ticket loopt 1 dagje voor. Maar heb al wel vroeger een hartje gezien bij andere zwangerschappen afwachten helaas. Ik voel mij wel erg zwanger. Slopend dit!
Whoehoe morgen tp! Tot nu toe 7 embryo's in de race.. zou fijn zijn als er ook nog wat de vriezer in kan
Nou ik heb de mazzel dat het doorging. Het was namelijk bijna afgeblazen. Erg grote eierstokken en vocht in de buik en dat in combinatie met de buikpijn een reden om te gaan bloedprikken. Dat bleek gelukkig mee te vallen en toen hebben ze de keuze bij ons gelegd. Geen terug plaatsing en het lichaam rust gunnen (dus verplicht die rust maand er ook tussen) en maar hopen dat er cryo's zijn of toch de terug plaatsing met het risico dat als ik zwanger wordt er toch ernstige overstimulatie op kan treden. Hebben toch voor de terug plaatsing gekozen. De kans is aanwezig maar het hoeft natuurlijk niet perse. Bij mijn dochter ben ik zwanger geraakt toen ik tegen overstimulatie aan zat dmv een verse tp. Extra reden om de gok gewoon te nemen!
Snap ik. Zou ik ook gedaan hebben, al is onze verse tp mislukt terwijl ik zelf eigenlijk nergens last van had. Maar het risico dat er veel afvallen bij het cryo-proces (bij ons van 10 naar 2 gegaan) vind ik toch te groot.
Ja dat gevoel hadden wij inderdaad ook Cindy. Wat ik begreep waren er gister nog 3 in de race. Betekend dat er dus al 3 zijn afgevallen weer.. pff heb je veel eitjes en blijft er nog bijna niks over
Ohh werd het je toch nog even spannend gemaakt Bloem! Maar lijkt me een goede keus, zou ik ook hebben gedaan! Heb je er verder geen last van? Ik had vandaag dan eindelijk de echo ivm cryo tp in natuurlijke cyclus.. Nu is de vraag of ik de eisprong niet al heb gehad Ik zit nog maar op dag 12 en mijn cyclus is normaal gesproken gemiddeld 31 dagen.... Had dit dus totaal niet verwacht! De gyn kon het naar aanleiding van de echo niet duidelijk zeggen en heb dus voor de zekerheid bloed moeten prikken. Morgen hoor ik of we net te laat zijn of dat ik morgen direct de pregnyl mag spuiten en me toch kan gaan verheugen op een tp. Vet spannend en ook een vette domper als ik weer een maand moet wachten.... Ik wacht al 3 maanden