IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Pff Nala dat zou echt vreselijk zuur zijn! Weet je inmiddels al meer?

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Bloem goede keuze. Ik had die keuze ook he en zie nu :D!

Nala ow nee, helaas ook al ervaring mee. Hoop dat je er net op tijd bij bent! Wachten sucks, raar he het menselijk lijf!

3. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Nou dames, t zit me niet echt mee... Moet helaas nog weer een maand langer wachten. Op de echo was gister wel een follikel gezien en mooi bms maar ook vocht dat er op kan wijzen dat de eisprong al heeft plaatsgevonden. Bloedtest wees uit dat dit idd t geval is.... Pff ik baal er zo van, ben er gewoon naar van:(

4. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Nee dat meen je niet!!! Ach meid wat vind ik dit rot voor je :(

5. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Wat zuur Nala! Hopelijk/gelukkig dan wel een korte cyclus waarschijnlijk.

6. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Jeetje Nala jou geduld word flink op de proef gesteld.

Vanmorgen startecho gehad en mag beginnen met de puregon en dan de 26e 1e FM ik ben benieuwd

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ah das echt zuur Nala!

Miepje fijn dat je van start kan!

8. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Succes Miepje!

9. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Jaaa zo zuur!! Maar idd Cindy dat bedacht ik me ook al... Dan zijn we al weer richting de menstruatie aan t aftellen. Maar t voelt wel echt oneerlijk, terwijl er nu al 3 maanden 13 embryo's op me wachten kom ik geen steek verder pff... Maar goed, weer met volle moed vooruitkijken naar volgende maand!

Miepje fijn dat je kunt beginnen, veel succes!!!

Bloem hoe voel jij je nu??

10. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Dag dames,

Ik heb me nu toch weer iets aparts meegemaakt... Ik heb de hele middag al last van mijn onderrug en onderbuik... Ik ging net naar het toilet en nu had ik bij het vegen wat licht bloedverlies. Nu al een menstruatie zou wel heel vroeg zijn... (al zou dat het wachten wel wat makkelijker maken uiteraard) Maar zou dit wellicht een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt... Pff heb het gevoel mn lichaam totaal niet meer te kennen:$

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Wauw dat is wel heel vreemd idd. Ik hoop het voor je dat zou een mooi cadeautje zijn!

Hier net een prachtig kloppend hartje gezien. Vruchtzak en kindje komen precies overeen met 6 weken, dus ergens heeft het kindje wat vertraging gehad waarschijnlijk met de innesteling, mij hcg steeg ook niet zo heel hard in het begin. As maandag intake vk dit was alleen vroege echo maar ze gaf al aan dat we dan ook even spieken. Zelfde vk die mij begeleid heeft bij mij miskraam, is wel erg fijn.

12. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Wat super zeg... Dat is goed nieuws Kaat! Ook fijn dat je bij je bekende vk terecht kan. Hoe voel je je verder?

Ja bij mij idd een vreemde situatie. Het is dat ik weet vanuit de echo en bloedtest dat ik mijn eisprong al heb gehad, anders had ik er nog niet zo gek van opgekeken. Nou ja afwachten maar! Zou idd een mooi cadeautje zijn hihi...

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Hoop het zo voor je! Zo toch een giller zijn! Kwa timing zou het zomaar kunnen!

Ik erg last van mijn borsten en hoofdpijn ( echte zwangerschapskwaal bij mij). Verder prima eigenlijk!!

Cindy wanneer mocht jij weer terug voor een echo?

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Nala, wat zou dat gaaf zijn zeg! Dan wordt het wachten dubbel en dwars beloond!

En kaaat wat fijn dat er nu wel een mooi kloppend hartje zichtbaar was. Wanneer heb je nu weer een echo?

Hier alles zijn gangetje. Thuis zitten is natuurlijk niet ideaal aangezien je nu ineens alles denkt te voelen. Buikpijn is met vlagen nog wel aanwezig (vooral niezen etc ga ik door de grond, gevoel alsof de eierstokken uit elkaar willen klappen)

15. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Haha ja idd zou wel een vette actie zijn in deze steeds langer durende wachttijd :p Ja qua timing is het wel heel raar om ongesteld te worden.. dag 14.. Misschien moet ik morgen maar gewoon bellen naar de gyn!

Kaat, fijn dat je je naast de typische zwangerschapskwalen verder wel prima voelt! Fijn hoor zo'n mooie echo!

Bloem, wat naar zeg, die buikpijn! Moet je eigenlijk nog terug voor controle op eventuele overstimulatie?

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Bellen kan nooit kwaad.

Bloem ik voel mijn eierstokken nu ook soms nog, vooral bij ineens draaien. Hoop dat t snel afzakt bij je!

Ik heb maandag intake bij de vk en zei gaf aan dan weer even te spieken. Jeeh en donderdag naar het ziekemhuis echo om het daar af te sluiten, dus volgende week kom ik wel door, daarna wordt het weer lastig. Ga wel vragen aam de vk of ik om de week mag komen tot de 11 à 12 weken.

17. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Nala, spannend! Het is al te laat om nog een ovulatiebloeding te zijn?

Kaaat, wat fijn dat je een goede echo had! Misschien trekt die groei nog bij joh.

Bloem, wat jij nu hebt heb ik nooit gehad, geen idee wat je nu voelt, maar klinkt vervelend. Hopelijk trekt het snel weg!

Ik heb vanmiddag gesprek bij de gyn van fertiliteit. Ik neem aan dat dit het afsluitende gesprek is daar. Ik hoop op een echo, maar omdat ik er vorige week één heb gehad en volgende week één krijg van de VK, kan het zijn dat ze het niet nodig vinden. Aan de andere kant zijn het wel twee separate afdelingen (VK en fertiliteit), dus ik hoop toch dat ze wel een echo wil doen.

18. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Cindy, hopelijk gaan ze nog een echo doen! Succes iig!
    ik weet niet precies wanneer ik de eisprong heb gehad... Maar maandag gaven de echo en bloedwaardes aan dat het al had plaats gevonden. Ben verder ook niet bekend met ovulatiebloeding... Kan dat nog zoveel dagen later dan?

Kaat, dat is wel mooi zo'n week met echo's. Groot gelijk heb je om te vragen of je daarna om de week mag komen. Vragen kan altijd toch!

Ik heb vanmorgen gebeld met de gyn. Ze zei dat het een tussentijdse bloeding kan zijn, maar dat die niet langer moet aanhouden dan 1 a 2 dagen... Anders moet ik maandag bellen voor een controle echo. Ze verwacht dat ik over 14 dagen opnieuw een bloeding zal krijgen. Daarnaast kan het een innestelingsbloeding zijn (qua timing wel t meest voor de hand liggend zei ze), maar deze kans achtte ze niet groot aangezien ik niet voor niks in het IVF traject zit....
    Een menstruatie kan het in elk geval volgens haar niet zijn. Al verlies ik wel wat meer bloed dan een aantal vegen...

19. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Hoeveel dagen na eisprong zou je nu zitten Nala?

Ik heb de afgelopen rond op cd4 lichtroze gehad (op dag 5 de terugplaatsing, dus daar kon het niet van zijn). Ik was zelf ook hoopvol op een innesteling, en omdat ik dus misschien een tweede vruchtje verloren ben, zou dat kunnen. Theoretisch gezien zou het zelfs het huidige vruchtje kunnen zijn. Dat zullen we waarschijnlijk nooit weten, tenzij de echo's op een hele vroege of hele late innesteling gaan wijzen.

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor je mee voor morgen Cindy, zou fijn zijn extra echo!

Nala ja tuurlijk is de kans klein, maar de kans is er. Ken er genoeg hoor was er zelf 1 van met een kerel maar met 20.000 zaadje, onmogelijk dus! K duim lekker door!!

Deel Deze Pagina