IUI, ivf, icsi en cryo terugplaatsing in september/oktober

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Bloem4, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Ik zit nu op dag 4.
    Wel bijzonder hoe jij dat zo hebt meegemaakt Cindy. Ik heb wel echt bloedverlies. Niet alleen lichtroze....

Hihi thnx Kaat... Hoop dat t duimen mag helpen!

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    En Cindy, echo gehad? Hopelijk alles goed?

Nala, is het bloeden inmiddels al gestopt of nog steeds aanwezig?

Kaaat, hoe voel jij je nu nadat je een mooi kloppend hartje hebt gezien?

Ik had vandaag even een off-day. Kreeg vandaag de brief waarin staat dat er maar 1 cryo is ingevroren. Ben er kapot van. Voor mijn gevoel sta ik alweer met 1 been in het icsi traject als het nu niet lukt. Baal baal baal! Hopend op wonder met de embryo in mijn buik!

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ow Bloem, ik weet precies hoe je je voelt. Die brief heb ik ook gehad, maar dan met de mededeling dat er 2 (van de 10) waren ingevroren. Ik was echt zó teleurgesteld.

Ik heb gisteren inderdaad echo gehad, gesprek met de gyn van fertiliteit was verder inhoudelijk niet bijster nuttig. Echo-apparaat was ook stuk minder duidelijk dan bij de VK :p. Maar wel weer even kunnen kijken, zag er goed uit, groei mooi op schema, zelfs al wat beweging. Die plek in m'n baarmoeder zag zij ook wel, maar was volgens haar nog maar klein. Ik kon daar, vanwege de minder duidelijke apparatuur, niks van maken eerlijk gezegd, dus dat geloof ik dan maar. Volgende week weer echo bij de VK, aangezien zij de echo van de gyn niet kunnen zien en wel opvolging wilden na 1-1,5 week.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Bloem ah nee dat soort nieuws is verschrikkelijk idd, je wilt zo graag meer! Vorige poging had ik niets in de vriezer dus weet helaas hoe het voelt.

Cindy fijn weer een extra echo en goed op schema!!

5. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Oww Bloem, dat is ontzettend balen zeg!! Duim voor je dat de embryo in je buik lekker op zn plekje blijft!!

Cindy, fijn dat je weer even een echo hebt gehad en dat alles er goed uitzag! Top!

Ik bloed nog steeds... Zelfs erger dan een normale menstruatie. Voelde me daardoor gister en vanochtend helemaal uitgeput, misselijk en duizelig. Net toch maar weer voor de zekerheid gebeld naar de gyn. Vind t toch wel eng en zo t weekend ingaan, voel ik niet echt voor. Gelukkig dachten ze bij de kliniek er ook zo over... Ik mag zo langskomen voor een echo.

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Dat klinkt inderdaad wel vreemd Nala. Ben benieuwd wat er uit de echo komt!

7. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Fijn dat de echo weer goed was Cindy!! Maar als ik het nu goed begrijp zou er nog steeds een 2e embryo kunnen zitten daar? Of is het een plekje wat ontstaan is door het verlaten van de stolsel (en dus misschien de embryo?)

Oei Nala, dat klinkt niet best! Succes en sterkte zo meteen!

8. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Dat laatste Bloem, er zit geen tweede embryo. Wat ik op de eerste echo zag was een plek, ongeveer zo groot als de embryo + vruchtzak die er wel zat, met een andere 'dichtheid', was witter op de echo dan de omgeving er rond.

9. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Nou ik heb een echo gehad en het bleek toch om een menstruatie te gaan! Het baarmoederslijmvlies was weer 'mooi'dun aan het worden. Heel bijzonder een cyclus van 13 dagen incl eisprong gehad dus:(. Op de echo was gelukkig wel te zien, dat er geen sprake was van een cyste oid. De eierstokken lagen er mooi rustig bij. De arts was verder tevreden met wat ze zag. Achteraf gezien maar goed dat ik geen tp heb gehad, anders was ik mijn embryo er al door kwijt geraakt...Dus toch beetje geluk bij een ongeluk kun je zeggen! Door deze situatie zit ik ineens weer in een cryo cyclus (dag 3). Ik mocht ter plekke kiezen of we weer voor een tp in natuurlijke cyclus gaan, met de nodige verrassingen en risico's of een kunstmatige cyclus... Heb nu voor het laatste gekozen, omdat het vertrouwen in wat mijn lichaam doet nu totaal weg is en ik niet langer meer op het wachtbankje wil zitten. Ben nu begonnen met het slikken van Estradiol (zelfde als Progynova) en 2 feb heb ik een controle echo!

10. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Jeetje Nala, inderdaad maar goed dat je geen tp hebt gehad! Ik heb ook ooit wel eens een korte cyclus gehad (niet zo kort als die van jou hoor), en dan had ik het altijd twee keer achter elkaar, dus idd misschien wel verstandig om nu voor een kunstmatige cyclus te kiezen.

11. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Ja idd Cindy ik dacht ook, dan zul je zien dat ik over 2 weken weer ongesteld ben zoals het 'eigenlijk' de bedoeling was en dan wordt de tp er misschien alsnog door beinvloed... kortom te veel 'stel dat' gevalletjes.... dus sta ook volledig achter mijn keuze!
    Wel apart om in een kleine week tijd me eerst erbij neer te leggen dat ik nog effe geduld moet hebben en dan ineens weer midden in zo'n behandeling zit...

12. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Haha ja, dat kan ik me voorstellen!

13. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Vanochtend deze test.. 7 dagen na tp en 12 dagen na pregnyl (dag 9 witte test) aaaaah ik vind het zo spannend!

Bijgevoegde bestanden:

14. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Oooh Bloem wat een mooie streep! Spannend zeg!! Als je op dag 9 na pregnyl nog een witte test had, geeft wel goede hoop! Wanneer mag 'officieel' je testen eigenlijk? Oeeh ik duim voor je, dat de streep alleen maar donkerder mag worden!

15. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Over een week mag ik officieel pas testen. Hoop ook dat de test komende dagen wel mooi op loopt. Bij mijn dochter had ik ook 7 dagen na tp al een positieve test. De hele icsi, tp en nu ook de eerste test is echt een kopie van wat er bij mijn dochter ook gebeurde. Best bijzonder, hopelijk is dat een goed teken!

16. Nala1987

Nala1987 Actief lid

7 aug 2014
    137
    3
    18
    Hoop het ook zo voor je Bloem!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    WoW die is prachtig! Ik duim mee!!!

18. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Spannend Bloem, ziet er goed uit!!

19. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Bloem wat zie ik nu, een streep na een witte test?

Whaaa dat kan bijna niet anders dan positief zijn!!!! Deze groep heeft de vruchtbare vibes te pakken :)

20. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Wow kijk zo moeten al onze testen eruit komen te zien

Deel Deze Pagina