Je hebt gelijk Cindy, follikel wanden natuurlijk. Ze waren iig dik. Vandaag tp gehad van een mooie 8 cellige embryo. Zelfde kwaliteit als ons zoontje was toen hij terug geplaatst werd dus hopelijk brengt het geluk! Van de andere 3 eicellen zijn er 2 bevrucht, die zijn dus nog in de race om ingevroren te worden. Nu zijn ze 7 en 8 cellig. Hopelijk kunnen ze worden ingevroren maar hebben we ze niet meer nodig.
Fijn Liesjuh! Klinkt goed. Ik heb nooit te horen gekregen hoe ze bij ons waren eigenlijk. Wanneer vriezen ze in bij jullie, dag 5?
Ik weet het niet precies, maar volgens mij op dag 4. Een vraagje aan de Utrogestan dames. Ik merk dat ik ineens enorm onzeker ben op het moment van inbrengen. Ik doe het met een speciale huls die ik van de verpleging heb gekregen. Ik heb ineens een soort inbreng angst na de tp van gisteren. Bang dat ik met het inbrengen vd Utro de embryo eruit trek. Herkent iemand dat gevoel? Wil iemand me gerustellen dat dat echt niet gaat gebeuren? Ik kan me ook niet meer herinneren of ik dat gevoel 3 jaar terug ook had...
Ik gebruik nog steeds utro, en dat gaat echt niet gebeuren! Volgens mij zit je baarmoeder ook redelijk 'dicht' nu. Wel een kleine waarschuwing met die huls, want ik heb dus een keer gehad dat ik op de één of andere manier de 'bocht' niet goed kon maken maar wel wat doorduwde, en toen had ik een fikse bloeding. Kan geen kwaad, maar ik vond de hoeveelheid toch best wel ff heftig.
Haha Liesjuh, dat kan echt niet hoor Maar kan me wel voorstellen dat het voor jezelf niet prettig voelt. Misschien kan je de bollen met je vingers opdrukken als dat beter voelt?
Vanmorgen weer controle gehad en een go voor de punctie aanstaande donderdag om 8:30 vanavond half 10 pregnyl zetten en dan morgen genieten van een prik vrij dagje. Hopelijk levert het ons wat moois op deze keer.
@Miepje: Spannend, maar super dat je een go hebt gekregen! Succes alvast!!! @Bloem: Hoe is het nu met jou? Wordt de pijn al wat minder? @Liesjuh: Ik herken wel iets van je onzekerheid... Heb dat ook met de Estradiol die ik slik... Twijfel of ik het wel goed gebruik en of het wel aanslaat enz enz. Maar goed dat je het gewoon even hier vraagt... hopelijk neemt het wat van je onzekerheid weg. Ik heb vanmorgen echo gehad... Alles zag er goed uit. Mooi bms van 11,1 mm dus helemaal blij! Terugplaatsing is eindelijk gepland!!! Aankomende zaterdag. Spannend, maar zin in!
Dames hier helaas een tweede miskraam. Het hartje is 2 dagen geleden gestopt. Intens verdrietig en zie niet hoe ik mentaal de 12 weken ooit nog kan overleven. Ik bloed nog niet dus moet as dinsdag terug naar het ziekenhuis om te zien hoe en wat.
Miepje inmiddels punctie gehad, hoe ging het? Nala zaterdag. Mooi nieuws dames! Kaaat, wat een ontzettend verdrietig nieuws! Hele dikke knuffel en sterkte!
Kaaat, neee, dat meen je niet! Wat ontzettend verdrietig. Onvoorstelbaar dat je dit nu weer is overkomen. Veel sterkte gewenst...
de punctie viel deze keer mee heb goed gelet op mijn ademhaling en het was een super vriendelijke arts. Ook het resultaat mag er zeker zijn 12 eitjes ben zo blij. Nu is't hopelijk snel morgen 12 uur want dan worden gebeld over het aantal rijpe en bevruchte eitjes spannend. Nu lkkr rustig aan het voelt wat beurs ook een kleine na bloeding gehad. Nu lkkr met de utro knoeien. Liefs
Miepje fijn dat de punctie goed is verlopen! Hopelijk heb je vandaag goed bericht gehad!? Ik word zometeen gebeld of de ontdooiing gelukt is. Vind het wel spannend!
Ik ben zojuist gebeld. Ze hebben maar 1 embryo hoeven ontdooien, want het is direct goed gegaan! Op naar de terugplaatsing morgen