Van de 12 eitjes 9 rijp en 3 bevrucht dus zondag 13:30 een pracht emmy ophalen. Super Nala succes morgen en dan maar lkkr broeden
Welkom op het wachtbankje Nala en Miepje! Ik hoop er eind deze week met een positieve test weer vanaf te schuiven en plaats te maken voor een ander.
Hoe is het met jullie dames? Kaaat, hoe gaat het met je meid? Weet je al meer over wat er komen gaat? Knuffel!
Hier gaat t okee. Had direct de eerste 2 dagen na tp al menstruatiegevoel.. Ik was echt bang dat t niet goed meer zat... Nu wat rustiger , maar ontzettend moe.... Kortom wachten is killing haha... Hoe gaat t met jou dan Bloem? Miepje hoe is de tp zondag bij jou gegaan en hoe voel jij je nu?? En Kaaat hoe is t met jou? Wat zal t een zware tijd voor je zijn... Sterkte meid! Knuffel voor jou.
Hey Nala ik voel me positief wel last van mijn booby's maar dat is vaak door de utro. Hopelijk blijft deze 8 cellige topper lkkr plakken en kunnen de andere 2 voor langere tijd in de vriezer. 2 van de 14 dagen gehad nog 12 te gaan. Knuffel
Ooh meiden wat vreselijk rot zijn die wachtweken hé? Ik ben aan het duimen voor jullie voor een mooie zwangerschap! Ik lig er nog steeds uit op mijn werk (wel kantoortaken). Moet volgende week naar de bedrijfsarts om een plan van aanpak te maken om mijn eigen werkzaamheden te hervatten. Wat kan zo'n punctie en dreigende overstimulatie dan toch een impact hebben. Ik heb de eerste echo de 23e en die wachtdagen zijn weer net zo killing haha.
Ohh Miepje echt nasty spul he die utro! Vorige keer had ik ook last van mijn borsten erdoor.. dit keer niet, maakt me dan ook weer direct onzeker .. Whaa hoop ook op een plakker voor ons beiden!! Thnx Bloem, hoop dat het duimen gaat werken hihi... Vervelend zeg dat je nog uit de running bent. Maar het is gelukkig voor een super mooi en goed doel! Hebben ze er wel begrip voor op je werk? De 23e echo lijkt nog zo ver weg! Kan me voorstellen dat die wachtdagen weer slopend zijn.
Nala, ter geruststelling! Bij mijn dochter had ik ook direct pijnlijke borsten (door de pregnyl en de utro) en nu kreeg ik pas een dag of 6 na de terug plaatsing pijnlijke borsten. Zegt dus allemaal niks
Ooo thnx bloem voor de geruststelling! Haha echt erg om zo gefocust te zijn op al die kwaaltjes die wel of niet aanwezig zijn. Brrr om gek van te worden haha
Ladies! Heb een vraagje! Ik wilde vanmiddag de utro bolletjes inbrengen dmv het inbrenghuls en ineens kreeg ik last van behoorlijk wat waterige afscheiding. Het was doorzichtig en echt gewoon waterig, en liep er zo uit (sorry). Iemand hier ervaring mee? Zou het van de utro kunnen komen? Ben er echt van geschrokken
Is denk ik niet van de utro. Extra afscheiding kan echt wel een keer, zou ik me niet zo snel zorgen om maken.
Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. Afscheiding veranderd wel veel door de hormonen en de periode waarin je zit in je cyclus
Thnx voor de antwoorden! Jullie hebben gelijk... Moet me niet te veel zorgen maken! Ik moet t maar gewoon afwachten zoals t in de bekende wachtweken de bedoeling is
Ik heb dat sinds de tp, heb al gegoogled maar kan niet echt iets raars vinden dus zal vast hormonaal zijn ja. Van de Utro zou je verwachten dat het wit en dik is.
Ooo ben gelukkig niet de enige! Maar als ik jullie reacties zo lees, klinkt het ook wel aannemelijk dat het hormonaal is. Die hormonen doen gekke dingen met je lijf
Zo, daar ben ik ook weer Afgelopen donderdag, 5 dagen geleden dus, hebben ze onze cryo van inmiddels 10 cellen teruggeplaatst. Maar ik voel niks......! Heb totaal geen pijnlijke borsten nog. Die had ik de vorige keer wel. Kan het zijn dat dat later komt nu?! Ben zo bang dat het mis is....