Bij mij was dat de ene cyclus wel, en de andere niet. Maar als ik ze had, dan direct vanaf de eisprong. Dus het kan best zijn dat het bij jou deze ronde ook pas later komt.
Miepje, nog geen testdrang ? Ophoopvanzegen, gevoeligheid van de borsten zegt nog niks hoor. Snap dat je heel graag iets wilt voelen en bevestiging wilt maar ook al voel je niks kan je toch zwanger zijn
Hoi Bloem hier begint de drang te borrelen eigenlijk weinig gevoeld tot vanmorgen toen werd ik misselijk wakker. Maar ik weet dat het gewoon niet verstandig is om vroeg te testen en ik denk maar zo elke nacht slaap is er weer 1 voorbij nu nog 5 te gaan. Heb ook op de test in huis geschreven pas testen op 20-2 ik ken mezelf hihi.
Mijn dag begon vanmorgen met een onrustige onderbuik. Veel menstruatie-achtige krampen. Vanmiddag begon dan het bloeden. Verdorie wat een teleurstelling. Cryoterugplaatsing is dus mislukt. Menstruatie is wel wat te vroeg begonnen. Morgen het ziekenhuis maar weer bellen zodat we weer kunnen gaan starten. Deze ronde weer een punctie dus. Poeh, waar haal ik op dit moment de kracht en energie vandaan....
Wat ontzettend balen Ophoopvanzegen. Op zich had je wel een mooi resultaat van ICSI in eigen cyclus vorige ronde toch, twee terugplaatsingen zonder hormoonstimulatie. Dat is bijna zoveel als ik had, alleen dan zonder de stimulatie ellende.
@Cindy2015 Ik heb nu inderdaad 2 keer een terugplaatsing gehad. 1 Verse, missed abortion ontdekt in week 10. En 1 cryo van 10 cellen. Deze gingen beide mis..... Ik merk dat ik de moed een beetje begin te verliezen....
Ik snap je helemaal Ophoopvanzegen, maar houd moed! Je krijgt niet voor niet 6 kansen in ruil voor één 'gewone' poging, de kansen zijn nu éénmaal iets lager bij ICSI MNC. Maar gezien je resultaten kan het zeker bij jullie!
Wauw cindy jij hebt de bijzondere grens van 13 weken bijna bereikt. Hoop hier zondag op een mooie test heb er een hard hoofd in maar het kan. Zere borsten bij vlagen s morgens misselijk maar toch krampen. Word er heel onzeker van merk pfff was het maar de 21e dan hebben we zekerheid
Wat kunnen de dagen af en toe voorbij kruipen hé Miepje, ik ken het... Wij zijn nu in afwachting van de uitslag van de NIPT test, ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken. Ik hoop stiekem op een uitslag volgende week, en dat we het dan 'wereldkundig' kunnen maken. Helaas kan het ook wel drie weken duren voor de uitslag komt...
Dag dames, hier geen goed nieuws helaas. Ik mocht afgelopen woensdag van de gyn al testen, maar was negatief . In overleg met de verpleegkundige moet ik tot morgen nog verder met de progynova en utro en dan nogmaals testen voor het geval ik te vroeg zou zijn met de test. Ik doe het maar gewoon, maar voor mijn gevoel heeft het deze poging helaas niet mogen zijn. Wel dubbel, ben van de week voor het eerst tante geworden! super, maar ook zo confronterend! Zit er nu dan ook emotioneel even helemaal doorheen @ophoopvanzegen: Wat ontzettend rot dat het voor jou ook niet positief heeft uitgepakt... Heel veel sterkte!! @Miepje: Spannend he!! Ik hoop voor je dat je zondag een mooie test in handen hebt! @Cindy:Wat gaat het snel! Hopelijk heb je volgende week de uitslag van de test. Lijkt me lastig joh om het nog zo voor jezelf te houden!! hihi
Jeetje wat spannend allemaal hopelijk heb je idd te vroeg getest Nala. Heb her en der wel gelezen dat de test de ene dag negatief kan zijn en de andere dag positief ik duim voor je. Cindy ik duim dat de uitslagen snel binnen zijn en sat je je nieuws wereldkundig mag maken.
Vandaag 14 dagen na tp negatief getest. Dus nu stoppen met de progynova en utro en hopelijk snel ongesteld... Kunnen we weer door voor de volgende cryo... Vind t echt zo balen!!! Hoe gaat t verder met jou Bloem? De weken lopen mooi op zeg, wat fijn!
Nala en Miepje, vind het zo klote voor jullie! Had jullie ook een mooie zwangerschapstest gegund. Wat zijn nu de vervolg stappen bij jullie? Met mij gaat het redelijk goed. Nog steeds veel last van die dreigende overstimulatie waar ik toen tegen aan zat. Nooit gedacht dat dat zo lang zou kunnen gaan duren. Zit nu ook nog in de ziektewet. As dinsdag de eerste echo, ik ben vooral bang dat ik iets te zien krijg wat niet goed is. Ben zo vreselijk nerveus!
He wat vervelend Bloem die dreigende overstimulatie! Dus nog steeds rustig aan doen? Nog veel pijn? Ik zal aankomende dinsdag voor je duimen voor een mooie echo! Zit vast goed, maar snap je spanning wel!!! Ik moet nu de menstruatie afwachten en dan kan ik direct weer beginnen met de progynova. Dan weer op dag 10-12 een echo plannen en dan hopelijk 4 dagen daarna weer een mooi embryootje ophalen! Dus laat de menstruatie nu maar gewoon komen wat mij betreft!