Okee, dat is wel prettig te horen! merk gelukkig ook wel dat t afneemt als ik gewoon rustig ga zitten of liggen.
Je bent hartstikke zwanger, wat fijn!! Top cryo! En die lage rugpijn hoort er inderdaad bij, evenals het menstruatie achtige gevoel wat vast ook nog gaat komen.
Haha die ontzettende enge menstruatie krampjes in de onderbuik bedoel je? Pff wist niet dat ik t allemaal zo spannend zou vinden. Hoe voel jij je nu dan Bloem? Gaat alles goed?
Ja dat hoort er inderdaad bij. Gaat ook weer over gelukkig! Met mijn zwangerschap gaat alles goed. Bijna het eerste trimester uit van het weekend gaan we het vertellen aan nog wat familie wat dichtbij ons staat. Daarna mag iedereen het weten, erg spannend weer! Mijn eigen gezondheid gaat redelijk, kan beter. Maar dat is even niet anders.
Super dat t met de zwangerschap goed gaat! Leuk man dat je t nu dan eindelijk iedereen mag gaan vertellen! Wordt een mooi paasweekend Lijkt me best lastig om zolang mn mond erover te houden haha... Hmm hopelijk mag t met jou ook snel wat beter gaan!
Hoop t ook Liesjuh. Vanmorgen was de tweede streep weer mooi donker... Dus morgen een clear blue en dan de uitslag maar eens doorbellen naar de kliniek! Hoe gaat t dan bij jou Liesjuh? Gaat al mooi richting de 12 weken.
Het gaat goed! De testen zijn mooi opgelopen, clear blue gaf gister 2-3 weken aan!! 14 april eerste echo! Dus nu geduld hebben... Spannend hoor! En hoe is t bij jou? De 12 weken bereikt! Super!!!
Whoehoe proficiat!! Ja hartstikke fijn! Ik heb vandaag nog een extra echo gehad in ziekenhuis vanwege mijn gezondheid. Werd nogal onzeker wat dat met het kindje doet. Kindje doet het gelukkig prima! Compleet mini mensje van 6 cm nu
Dankjewel Cindy en Bloem!!! Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Bloem! Hoop dat je een beetje gerust gesteld bent. Lijkt me gaaf om te zien zo'n echo!
Zwaai naar alle meiden hier!!!! Volgens mij zijn (bijna)?alle actieve schrijfsters nu zwanger?! Geweldig!!! Hoe is het met jullie? Met mij alles goed, nog 1 weekje werken en dan verlof en aftellen naar beeb! Het voelt als zo kort geleden dat ik hier mee schreef... Alles dames heel veel succes bij de echo's, onderzoeken etc x
Hoi allemaal, Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Bloem hoe is t gegaan met de nekplooimeting? En hoe is t verder met je? En Cindy? Hoe is t bij jou? Wat is eigenlijk GUO? Weer, jij ook succes met de laatste loodjes... Geniet van je verlof! Ik zou eigenlijk 14 april eerste echo hebben, maar vd week had ik door de utro heen bloedverlies. Ik had al een paar dagen last van bruinverlies en ineens zag ik rood... Paniek, want ineens merkte ik dat de symptomen ook wat waren afgenomen! Ik had de kliniek gebeld en een uurtje later kon ik terecht. In de veronderstelling dat t echt niet goed zat, kreeg ik ineens een mooie echo te zien met daar een stevig kloppend hartje! Liep volgens de metingen ook mooi op schema en waar de bloeding nu vandaan komt.... Kon de gyn niet verklaren. Nu nog wel wat bruinverlies in de afscheiding van de utro, maar goed moet er maar op vertrouwen dat een beetje bruin niet erg is... Spannend dus! Ik ben nu 'ontslagen' uit de kliniek en doorverwezen naar t zkh, dus die oproep moet ik nu even afwachten.