Voel je niet bezwaard Jane! Hier ook onregelmatige diensten dus weet hoe moeilijk het is om af en toe bij te lezen En klinkt goed! Duimen draaien!
Heey ladies. Hoe is het hier? Ik ben de teleurstelling enigszins teboven. Heb gister een test gedaan om te kijken of pregnyl weg is, en dat is het geval. Nu duimen dat ie over een week anders is.
Dan loop je voor op mij, ik heb hem de 15e gehad. Gisteravond nog een + test van cb gedaan en daar nog een licht + op te zien. Ben erg benieuwd, bij dl heb ik geen Omo test meer gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik een goed gevoel heb bij deze terugplaatsing...
Oh vreselijk spannend!!! Dat kan beide kanten op maar hoop zo voor je dat het raak is!!! Goed gevoel moet beloond worden toch?! Had je 5000 of 10000?
Ik had bij mijn dochter 7 dagen na terugplaatsing een positieve test Had toen ook 5000 pregnyl gezet. Jullie maken het spannend dames!
Ik heb ovitrelle gehad. We gaan het merken, bij dl teste ik op 12dpo duidelijk positief dus dat duurt nog even. Ga wel de komende dagen door testen wanneer het uit mijn lichaam is. Hoe voel jij je?
Snap ik! Ik weet niet of ovitrelle anders terugloopt enzo... Ik testte met mijn dochter op dag 9 na terugplaatsing positief maar daar had ik geen pregnyl / ovitrelle bij gebruikt dus ik wist het meteen. Ik heb ook zo'n gevoel dat t bij jou wel raak gaat zijn jane! Ik zelf... Denk dat het echt niks wordt / is. Voel me schuldig dat ik me zo voel mocht ik toch wel zwanger zijn en voel me onnozel omdat ik het toch hoop... Pfff leuk joh wachtweken. Omdat het een langzame deler is, hoop ik dat de innesteling ook wat later is. Lichamelijk nog steeds af en toe steekjes, vooral bij inspanning. En wel wat pijnlijke borsten zoals ik dat na de pregnyl ook had. Dat was ff 2 dagen weg( toen de pregnyl uitwerkte denk ik) en sinds 2 dagen wel weer aanwezig. Maar weet dat dit wss komt vd utro. Dus zo gaat het nu hahahaha erg hè (beetje lang ego bericht)
Spannend jane en weer, ik zal voor jullie duimen! Jane en bloem ik werk ook onregelmatig, wel toevallig. Hoe ondervinden jullie dit traject met de onrechtmatige diensten? Ik heb bijna vakantie, even ontspannen en daarna starten
We gaan het merken. Dit zijn de ovitrelle testjes. Kv is 6 dagen na en de + is van 8 dagen na. + is nu wel erg licht opgedroogd.
Lijkt netjes terug te lopen... Jammer dat je ze niet allebei vh zelfde merk hebt dan was het net iets beter te vergelijken.
Oh, veel succes met broeden Jane en Weer! Spannend! Wel balen dat er geen cryo's zijn Weer, met zo'n mooie score . Duimen dat het niet nodig is! Morgen prikinstructie, dat wordt wat met mijn naaldenangst . Ik wil eigenlijk echt geen naald zien, dan kan dat beeld ook niet de hele tijd op m'n netvlies blijven, maar weet nog niet of dat gaat lukken .
Deze is van net. 9 dagen na de ovitrelle. Behoorlijk duidelijk nog dus. Vreemde is dat er in de bijsluiter staat dat je tot dag 10 na het spuiten vals positief kan testen. Dat zou dus vanavond om 19:00 zijn.
Ter vergelijking. Foto met 2 strips van de verse terugplaatsing dag 9 en 10 na de ovitrelle. De andere is dus vandaag op dag 9 na de ovitrelle.
Pfff lastig. Niemand kan natuurlijk zeggen of dit al een echte positieve test is.. Ik hoop het zo voor je! Ik heb nog maar eens 2 pakjes testen vh kruidvat gehaald. Maar ga me er nog ff niet aan wagen.
Nee is ook zo, ga er gewoon vanuit dat het nog van de ovitrelle is. Vind het alleen wel apart om te zien dat er zo'n verschil in zit tussen de vorige keer en nu.
Jane en weer, ik duim voor jullie. Wat spannend!! @mz25, ik ben onder behandeling bij dr. Van de kerckhove. En gent is voor mij net geen uur rijden redelijk dichtbij. Tot nu toe vind het gent erg fijn. Ik heb gisteravond laat mijn pregnyl mogen zetten en morgenochtend staat de punctie gepland. Ben nu nig niet echt zenuwachtig. Zal morgenochtend wel komen.
Spannend hoffje! Gaat er nu wel iemand met je mee of doe je dit echt zelf? Ik duim voor een hele mooie score! Cindy: heel veel succes morgen met de prikinstructie. Het scheelt qua idee qua naalden dat je dit niet in een ader ofzo hoeft te doen net als bloedprikken. Het valt echt reuze mee (ik weet, makkelijk praten natuurlijk). Je kan het, zet m op!