Jane, moeilijk te zeggen. Ik zou er morgen weer even een testje tegenaan gooien. Loopt hij dan nog steeds duidelijk op dan is er natuurlijk geen ontkennen meer aan Weer, wanneer durf jij te gaan testen? Cindy, heel veel succes morgen. You can do it!! Hoffje, succes morgen met de punctie. Op naar een goede oogst!
Hij is sowieso lichter dan die van vrijdag. Heb genoeg testen in huis dis blijf lekker door testen. Klinkt stom maar het geeft mij wel rust. Heb net nog 1 van Kruidvat en 1 trekpleister gedaan, wilde weten of de kwaliteit hetzelfde was, ja zijn dezelfde testen dus. Maar die is wel iets donkerder als vanochtend maar goed zegt no,g niks natuurlijk.
@Jane1981: spannend zeg. Hopelijk lopen de testen mooi op. Zelf test ik niet graag. Heb er al de balen van dat ik moet testen voor ik met de Utrogestan stop. Ik wacht liever of mijn menstruatie uitblijft. @Weer: balen dat je geen goed gevoel hebt. Ik snap je heel goed wat betreft je gevoel. Ik denk ook vaak van ik ben niet zwanger maar dan voel ik mij weer zo stom als het dan misschien toch zo is. Het is denk ik uit zelfbescherming omdat je jezelf vast wil behoeden voor een eventuele teleurstelling. Maar stiekem blijf je toch hoop houden. Hopelijk over een week voor jou ook een mooie test. @Cindy2015: alvast veel succes voor morgen!! Ik vind het spuiten erg meevallen. Hopelijk valt het bij jou ook mee!! @Hoffje88: ik heb een afspraak bij prof. de Sutter. Gent is voor ons 2 uur rijden. We zien het meer als een second opinion en twijfelen ook over het wel of niet door laten gaan van de afspraak. Willen de eerste IVF poging sowieso in Nederland doen. Veel succes morgen met de punctie!! Hopelijk een mooie opbrengst en valt de pijn mee! Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Was weer zo veel geschreven. Hier geen nieuws.
spannend allemaal! @Jane, ik koop de testen bij de Action. werken net zo goed en super goedkoop, twee voor 1,50! vanmorgen had ik mn echo. geen gekke dingen aangetroffen dus dat is mooi. veel kleine eitjes en 2 grotere maar die staan nog niet op springen dus mag ik woensdag nogmaals voor een echo.
@weer, word morgen gebracht en gehaald maar helaas kan er niemand blijven. Vind het wel jammer maar is niet anders. @mz25, ik heb prof de sutter zelf niet gehad, mijn schoonzusje wel. 2 uur rijden is idd ook niet echt naast de deur. Maar kan ook nooit kwaad om ergens anders te kijken en luisteren.
@Maartje1: mooi dat er geen gekke dingen zijn. Nog ff doorspuiten en dan over n paar dagen hopelijk mooie eitjes. @Hoffje88: jammer dat er niemand mee kan maar idd niets aan te doen. 2 uur rijden is ver weg maja we zijn al ruim 2 jaar bezig zonder resultaat dus dan toch maar eens ergens anders kijken. Welke zwangerschapstesten zijn gevoelig? Ik gebruik zelf ook altijd die van de Action.
Hoffje88, veel succes vandaag! Held dat je in je eentje gaat hoor. Hopen dat het meevalt en je een mooie opbrengst hebt!
Goedemorgen dames, Hier ook deels vaste dagen maar wel wisseldiensten en 2 kids thuis en chagrijnig en moe van de decapeptyl dus juist op mijn werk kom ik aan jullie toe . Rarara waar zit ik nu?! Kleinemuis zeker een lange pauze genomen, erg fijn dat het toch geen pap3a was. Weet je al meer over je prikdatums? Weer snap je gevoel hoor, je wilt positief blijven maar het is zo lastig. Heb je al voor jezelf besloten wanneer je gaat testen? Jane ik vind ze vrijwel hetzelfde das positief, als hij dan nu weer op gaat lopen (had ik bij mijn zoontje ook, toen is hij nooit wit geweest)! Blossem fijn dat je gelijk voor IUI kan, hopelijk ook gelijk raak. Cindy succes vandaag met de prikinstructie. Hoffje heel erg veel succes lieverd. Hopelijk een prachtige score. Dames vullen jullie het lijstje weer aan!!!
WIE, WAT, WAAR? Kaaat: opnieuw ICSI, voor derde kindje Bloem4: Cryo terugplaatsing, voor tweede kindje MZ25: 5de IUI, voor eerste kindje Weer: ICSI, voor een tweede kindje Cindy2015: Eerste ICSI, eerste kindje Hoffje88: Eerste ICSI, eerste kindje Maartje1: cryo terugplaatsing, tweede kindje WANNEER STARTEN Kaaat: 21-8 starten deca Bloem4: Aanmelden bij volgende menstruatie (ongeveer 11 sept) Cindy2015: Synarel 7dpo, laatste week augustus ergens ECHO/ FM AFSPRAKEN Kaaat: 27-8 uitgangsecho MZ25: 2-10 intake IVF Maartje: 28-8 echo PUNCTIE Weer: 14-8 Hoffje: 25-8 terugplaatsing / IUI MZ25: 16-08 IUI Weer: 17-8 TESTEN MZ25: 30-08 Weer: 31-8 ZWANGER NIET ZWANGER
Pffff weet echt niet meer wat ik ervan moet denken. Ik zit vandaag op 10 dagen na ovitrelle. Bij de verse terugplaatsing was het er nu al lang uit, vind hem zelf voor 10 dagen na nog behoorlijk donker? Aan de andere kant, terugplaatsing is vrijdag geweest dus wel vroeg voor een hcg test. Maar dan bedenk ik me weer dat het een zeer goede cryo was volgens fa te vergelijken met een 5 daags emmy. Daarvan uitgaande zou ik op 8 dpo zitten, en is een licht positieve test dan weer niet onmogelijk... Haha ja mijn hersenen draaien op volle toeren
Jane ik doe met je mee qua twijfel. Ik heb ongesteld heide krampjes dacht dat is slecht. Maar heb al een uur kotsneigingen. Dat heb ik nooit
Ik heb dat sinds dag 2 eigenlijk sinds de terugplaatsing, voel me gewoon ook echt anders. Vreemd is dat hè? Ongesteld gevoel had ik bij dl ook en nu ook met regelmaat. En echt een weeïg gevoel de hele tijd. Heb trouwens net de test van gister ochtend met vanochtend vergeleken, die is wel duidelijker. Vreemde is alleen dat de ene duidelijker is dan de ander.. Vanmiddag doe ik de tweede + test, 1e heb ik eergisteren gedaan dus hopelijk een oplopend verschil te zien....
Jane volgens mij staat voor ovitrelle 12 dagen, ik gebruik het ook altijd. En dan kan het ook de ene keer sneller uit je lijf zijn dan de andere keer. Maar het feit dat ze niet lichter worden maar gelijk blijven vind ik positief, maar met zo vroeg testen kan er nog veel mis gaan dat ben ik met je eens. Weer ow bij jou ook al zo onzeker? Wanneer wil je gaan testen?
Kaat ik had wel pap3a maar ben behandeld. ze hebben er een stuk weggebrand. en toen was het weer pap1.. Blijf nu onder behandeling. Ik heb vandaag de datums binnen gekregen.. 3 september met decapeptyl beginnen en 16 sept gonalF en zelfde dag ook een echo.. jane hoop voor jou dat je gauw duidelijkheid krijgt want al die testen doen is niet goed voor portemenee en geestelijk lijkt mij ook niet echt goed.. snap je helemaal hoor.. Maar na 10 jaar krijg je zo'n testenfobie!! Alsof ze het expres doen..