Dat klink erg positief J00S. Hypno birthing ik ga het eens googlen. Wel spannend allemaal hoor oefenweeën enzo. Nog even en dan heb je je kleintje in je armen. Wat zal dat een geweldig gevoel zijn. Heb gisteren even zitten kijken waar er hier in de buurt zwangerschapszwemmen was. En evt ook voor zwangerschaps yoga. Maar weet nog niet zeker of ik dat ga doen (de yoga dan, het zwemmen ga ik zeker wel doen). Die vrouw van mvm zie dat ik het niet in de koelkast moest zetten dus laat ik het gewoon op de wc staan. Ik denk dat ik het plasje van tussen de middag neem. Omdat ik snachts en smorgens best vaak plas, is het nooit heel erg geconcentreerd. Ondanks dat had ik wel elke keer een knaltest. Voel me prima op het moment, niet misselijk, geen krampjes meer alleen wat gevoelige boobs maar dat is ook niet de hele dag. Af en toe voel ik wat steekjes. hoe is het met de rest? hoe voelen jullie je?
Lekker hoor maid zwemmen zo ontspannen altans als je kleintje niet zo is als die van mij zo druk en in het water echt als een visje in het water was en nog meer ging bewegen ik heb het met 26 wk opgegeven werdt bond en blauw gekickt van binnen alsd ik maar in het water ging staan laat staan als ik bewoog. nu zelfs onder de douch moet ik uitkijken niet te lang er in te blijven en al helemaal niet te laat 's avonds anders heb ik de hele nacht kinder disco in mijn buik hij is gek op de warmte die het water geeft dancer je zou ook eens wat filmpjes op youtube moeten kijken echt zo geweldig. oefen weeën zijn geweldig nog meer binding met die kleine ze doen niet echt pijn alleen je buik voelt als een vacum zo hard trekt je baarmoeder samen in mijn geval kan ik de kleine dan ook helemaal zien afgetekend op mijn buik. ik ben niet zo dik geworden heb echt een leuk buije voor een vrouw die best stevig is ik ben nog maar 6 kilo gegroeit
Hallo Meiden, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zo bijzonder vooral als je er zo lang op heb moeten wachten. Als jullie het goed vinden kom ik hier ook mee kletsen. In dec 08 ben ik gestopt met de pil, zwangerschap bleef uit. We zijn toen uiteindelijk in de mmm beland. Er was bij ons niets gevonden (onbegrepen infertiliteit) Uiteindelijk is het met de 2e IUI gelukt. Ik heb tot nu toe niets te klagen gehad. Er is zelfs een maand geweest dan m'n zwangerschap even niet zo belangrijk meer was. Niet dat ik er niet blij mee was maar toen ik 14 weken zwanger was was mijn man heel erg ziek. Hij had legionella opgelopen, hij is toen voor twee weken op de IC beland en is toen bijna overleden. Hij is toen overgeplaatst naar het Erasmus in Rotterdam omdat hij aan de ecmo zou moeten. Gelukkig is het toen alleen maar beter met hem gegaan. Hij is nu weer helemaal opgeknapt en we kunnen nu echt samen genieten van de zwangerschap. De babykamer is nu bijna af. Ben vandaag aan het wachten want de meubels worden vandaag geleverd. Groetjes Kaat
Twee topics die wel op elkaar lijken (aanstaande mama's uit de mmm en deze). Maar hier ook maar even ons blijde nieuws; De vorige keer zijn we zwanger geraakt na een cryo-tp (begin december). Helaas liep dat na een week al mis. Nu, twee maanden later, zijn we weer zwanger. Deze keer van een escape-iui. Er groeiden niet genoeg eitjes door voor een punctie en dus hebben ze het omgezet in een iui. Ik had er totaal geen vertrouwen in, omdat we al 6 iui's hebben gehad waarvan er geen eentje raak was. Maar toch, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vanmorgen een super duidelijke test in m'n handen! Misschien ligt het wel aan het ziekenhuis (moesten namelijk naar een ander ziekenhuis voor de ivf). Super blij, maar ook wel een beetje afwachtend zoals jullie waarschijnlijk wel zullen begrijpen. Over twee weken de eerste echo. Hoop dat we 'm deze keer wel halen en er nog velen zullen volgen! Foto's zie album (testen vergelijken)
had je in het iui naar ivf topic al gefeliciteerd. Doe het hier gewoon nog een keertje. Wat geweldig zeg!!! Super gefeliciteerd. Ik hoop dat deze keer alles goed gaat en dat klein beebje gewoon blijft plakken. Kaat: welkom, gezellig dat je komt meekletsen. Fijn dat je man is opgeknapt en kunnen jullie samen genieten van je zwangerschap. Je bent al aardig op weg zie ik. Gaat alles goed? Hier gelukkig ook nog alles goed. Voel me prima (alleen wat gevoelige boobs). vanavond komen ze langs van mvm. ben benieuwd of bij hun test het streepje ook heel duidelijk is. ze komen pas vanavond dus doe later nog wel even verslag ervan.
Zeehondje: Van Harte gefeliciteerd!! Ik herkende je nog van een oude topic. Die eerste drie maanden zijn altijd spannend, hopen dat ze snel voorbij zijn. Dancer4fun: Dank je, fijn dat je je goed voelt. Heb je geen last van misselijkheid ofzo? Bij mij gaat alles goed, ze is de hele dag door super beweeglijk mijn buik golft de hele tijd. Ik vind het wel gezellig. Ben nog steeds aan het wachten op de meubels ik hoop dat ze snel komen.
@ Zeehondje meid wat een geweldige test streep jo van harte gefeliciteerd en ik houd mijn vingers gekruisd dat het goed blijft gaan het is jullie zo gegund. @ Kaatje jee wat een vreselijke tijd moeten jullie door zijn gegaan. Mooi dat jullie nu dubbel kunnen genieten samen.
de vrouw van mvm is net weg. En de test was gelukkig knal positief. Ben helemaal blij. Vanaf morgen ga ik beginnen.!!!
hey meiden @kaatje sow hey dat zal wel schrikken zijn geweest van je man zeg.. gelukkig is het helemaal goed afgelopen... @zeehondjeee jaaaaaa!!!! zieje nou wel ik was gister aan het lezen bij ivf/icsi deel 3 en zag dat je schreef dat je het niet gelooft en dat als het niet zo was dan maar ongi,toen dacht ik al whahha die is gewoon zwangerrr!!!!! gefeliciteerd meissieeee en wat een knallerrr!!!!! @dancer yessss goed zo moppie en nu plassen geblazen met die flessen ahhaha @joos hoe voel je je vandaag meisss????? @hier gaat het wel goed morgen word mijn schoonzus om 7 uur in het zkh verwacht voor een keizersnee beebje word geschat op bijna 5 kilo nou ben benieuwd hahhahaha woensdag mogen wij voor herhaling 20 weken echoo beebje lag de hele tijd dubbel en in de lijn vn mijn navel dus ze kon laatst niet alles zien ahhaha en wij willen heeel graag het geslacht weten dus ben benieuwd hahha moet je eens kijken zo lag beebje de laatste keer met zijn voetjes boven het hoofdje...
en hier het schattige koppie meiden vinden jullie toch niet erg he dat ik alles hier plaats????? kijk dat voetje boven het hoofdje hahaha oh ja hij/zij lijkt echt op papa van de zijkant lekker dikke lipjes en wipneusje hahaha
Breek even in!! Meis fijn weer wat van je te lezen, en dat het weer beter gaat met je mannetje. Geniet nu maar lekker samen van de kleine. Breek weer uit!!
@Joos, Ik zag dat jij helemaal ver bent, voor jou duurt het echt niet lang meer. Spannend hoor! @babyhope, Hihi hij/zij ligt ind erg opgevouwen, wel een mooie echo om te zien!! @Marnat, Dank je! Ik ben ind weer blij dat alles weer goed is, hoe is het met jou?
babayhope; daar is dit topic toch voor! Helemaal gaaf. Ik wil ook! Ja, ik krijg het ook, haha! Over twee weken onze eerste echo.
kaat2000@ poeh wat heftig zeg van je man gelukkig gaat alles nu goed. en staan de meubels leuk?? Babyhope@ nee juist leuk om te zien zo een mooie echo..!! Zeehondje@ gefeliciteerd met je zwangerschap. dancer4fun@ ik zie dat we allebei op 1 maart onze eerste echo hebben spannend he...
Das leuk bloemetjes, allebei op 1 maart echo. Spannend hé. Ben zo benieuwd. Denk dat als we de echo hebben gezien dat het dan ook echter gaat worden. bedoel, je weet wel dat je zwanger bent enzo. Maar ik merk er, behalve gevoelige boobs, eigenlijk niet zo veel van. Was wel heel blij dat de test gisteren van MvM knal positief was. Gaf wel weer een goed gevoel. Volgende week donderdag intake bij vk, ook dan wordt er weer een testje gedaan. Ga zo lekker naar de sportschool, lesje body vive. Echt super leuk en heel goed te doen als je zwanger bent (low impact les). Deed het al voor ik zwanger was dus komt wel goed uit dat ik het kan blijven doen.
dancer om eerljk te zijn.. hhaa en dan ben ik echt eerlijk he.. besef je het na 20 weken nog niet hoor haha wij hebben al zoveel echo`s gehad en nu nog steeds besef ik het helemaal niet... denk dat morgen na de echo (geslacht hopelijk te weten) dat het dan wel wat echter gaat worden maar beseffen en begrijpen haha doe ik nog steeds niet hoor...
Hoi Meiden, Ik geloofde pas echt dat ik een klein mensje in mij draag toen hij zo hard is begonnen met trappen en stompen dat ik van binnen soms beurze plekken heb dit was met ongeveer 24 wk. daarvoor had ik echt al heel veel echo's gehad ( met 6.9.13.16.en 20wk) ook besef je het al meer en meer als je broeken niet meer dicht gaan @ Zeehondje je kan tot 16 wk urine geven aan MVM maar je maar aanmelden tot 12wk geloof ik dus als je er nu nog niet zeker van ben wat heel begrijpeliojk is wacht nog even en volg je gevoel. @ Babyhope hoe meer van die mooie echo's hoe beter denk ik. Mijn lichaam is me nu toch een beetje in de steek aan het laten ik heb een aangeboren rug afwijking en tot nog toe voelde ik me bere sterk en had ik nog nergens last van maar sinds het weekend kan ik niet zo goed meer lopen en heb ik ook veel pijn in mijn bekken. Nou is de kleine wel al ingedaald en zal het (hopelijk) wel normaal zijn maar toch zie ik mijn gedroomde bevalling toch een beetje in rook zien oplossen. Vrijdag weer naar de verlosk dan maar even goed praten over dit en een evt. keizersnee Hoe is het verder met jullie zo als net opbouwende hormonen bommen? Hopelijk niet te veel klachten!
J00S: meid das niet zo best. Doe het rustig aan en wacht even af wat de vk gaat zeggen. Misschien valt het allemaal wel mee. hier nog niet veel klachten. Eigenlijk alleen erg gevoelige boobs. Maar ja, ben ook nog maar 5,5 week dus wat niet is kan nog komen. hoe ist het met de rest?
joos meiss dat is niet zo mooi he`.. hopelijk kan je goed overleggen met je vk.. hier gaat het wel goed hoor.. beetje zenuwachtig voor morgen haha en mijn schoonbroer en schoonzus zijn vandaag trotse ouders geworden van een jongetje hij heet silvano 4592gram en 53 centimeter lang was de grote kleine man.. is via keizersnede geboren.. ik voel beebje nog niet zo hoor placenta ligt voor maar soms voel ik wel een bubbel door mijn buik heen gaan hahha dancer ik heb tot 11 weken zoiets niks gevoeld en in een keer moest ik wel wat overgeven enzo maar nu ook niks meer alleen in de avond last van maagzuur.. komt goed meissie