Iui/ivf/icsi ----->zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dancer4fun, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, lekker geslapen allemaal?? Joos@ ben benieuwd doe je wel rustig aan?? Vervelend voor je dat je zo een pijn hebt. Dancer4fun@ ik heb inderdaad ook last van me borsten en erg moe en voel hier en daar steekjes in me buik, ook heb ik soms last van me onderrrug. Babyhope@ succes straks heb je zelf een voor gevoel..??

2. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Bloemetjes, Nou we moeten de meubels zelf in elkaar zetten dus van het weekend zijn we druk bezig:)

dancer4fun, Fijn dat die test zo duidelijk was!

Babyhope, succes met je echo vandaag, hoop dat je het nu te zien krijgt:)

Joos, Wat vervelend voor je zeg!! Kan me voorstellen dat je dan helemaal niet lekker bent.

Ik ben de laatste tijd erg benauwd, binnen een week heb ik daardoor 2x hyperventilatie gehad. Dus dat kan best vervelend zijn vooral als je collega's dan de ambulance bellen.

Ik geloofde in het begin ook niet dat er een klein mensje zat, nu kan ik er niet meer omheen, ze is zo beweeglijk:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wij moesten er om 12 uur zijn entoen we daar aankwamen bleek het dus dat we niet in de agenda stonden???
    achteraf dus wel maar met een andere naam hahahaha
    nou om half 1 mochten we meenaar de kamer..
    wat een gezellige gyneacoloog was dat zeg..
    hij zette dat echo apparaat op mijn buik en alweer binnen 2 minuutjes zag IK de beruchte 3 streepjes :)
    de gyn bekende eerlijk dat hij het tot nu toe nog niet had gezien hahaha
    toen ging hij alles na en alles is helemaaalll gezond.. ZE!! WEEGT NU ONGEVEER 500 GRAM.. EN ALLES KLOPTE PRECIES het hoofdje kwam uit op 22weken en 5 dagen...
    en toen kwamen we bij de billetjes en de gyn keek me aan en zei wat jij dus net gezien hebt.. (de 3 streepjes) ik zei ja!!!!
    hij zei daar had je helemaal gelijk in..
    wij riepen alle 3 een meisje??? hij zei jaa een meid.. haahha we zijn zo blij:) nu hoeven we geen nieuwe naam te verzinnen hahahahha
    tot nu toe is onze DOCHTER kerngezond......
    heel; beweeglijk en zag er echt goed uit..
    zet straks het bewijs wel in de galerij...
    ga nu lekker boodschapjes doen.. want heb honger en niet eens smeerboter in huis hahahhaha
    tot strakkies meiden...

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    babyhope wat leuk een dochter!!! En wat fijn dat alles goed is. Dat is toch wel het aller belangrijkste lijkt me. Ik ga straks die echo foto wel even bekijken

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Babyhope; fijn dat de echo zo goed was. Gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!!

Hier vanmorgen nog maar een testje gedaan. Digitaal; zwanger 2-3!!!!

6. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Babyhope, Van Harte gefeliciteerd met jullie dochter! Leuk hoor!

7. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ babyhope van harte gefeliciteerd met jullie dochter !!!!

@ Zeehondje wat heerlijk moet jij je voelen dat de testen zo duidelijk blijven geniet er maar lekker van

En ja meiden ik doe erg rustig aan ik kan niet anders dan in mijn bed liggen of een klein stukje in huis lopen wordt anders gek van de pijn. pff het is bijna vrijdag dan duidelijkheid

8. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babyhope@ gefeliciteerd en wat fijn om te lezen dat ze helemaal gezond is..!! Joos@ wat vervelend hè hoop dat je vrijdag duidelijkheid krijgt..!

9. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    J00S: Hoe ist nu meid? hoop echt dat ze morgen iets voor je kunnen doen. Zo vervelend dat je dit nu moet krijgen aan het eind van je zwangerschap.

Kaat: hyperventilatie? hoe komt dat dan. Ben je wel vaker benauwd of had je dit voor het eerst. Zeker niet leuk als ze de ambulance bellen, voel je je zo opgelaten. Kan ik me voorstellen. Suc6 met de meubeltjes dit weekend. Heb je het nieuw gekocht?

Hier alles vrij rustig, voel me goed. Nog geen extreme kwaaltjes te bekennen. boobs blijven wel erg gevoelig. Maar ja, weet ik tenminste dat alles nog goed zit. Kan niet wachten tot de echo maar dat duurt nog 3 weken.
    Plas netjes sinds dinsdag voor MvM. Toe nu toe gaat het goed. Voordeel is dat ik thuis werk en dus de hele dag thuis ben, dus krijg die fles wel vol in 1 dag. :)

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk dancer4fun dat je thuis werkt. Ik wil pas mee doen met mvm naar de eerste echo, heb 1 miskraam gehad en wil eerst een mooie echo zien..!

11. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Joos, Sterkte meid, het lijkt me super vervelend!

dancer4fun, Mijn buik/baarmoeder zit best hoog nu en dan drukt tegen je longen zodat je minder lucht krijgt. Als ik rechtop in een stoel zit heb ik hier erg last van en ga dan heel diep ademen, dat is weer verkeerd en dan ga ik hyperventileren. Voordat ik zwanger was heb ik dat nog nooit gehad.
    Ik heb het ook gehad op de zwangerschapscursus, toen heeft ze me geholpen met de ademhaling.

Ja we hebben de meubels bij babydump gekocht, ik heb ook hele leuke muurstickers dus ik kan niet wachten om de boel aan te kleden.

Lijkt me trouwens super fijn om thuis te werken!

12. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    bloemetjes: kan ik me voorstellen. je kan je tot 12 weken aanmelden en dan kan je nog meedoen tot 16 weken. Dus alle beetjes helpen maakt niet uit hoelang je mee doet toch.

kaat: ow, zit dat zo. Dat lijkt me wel heel vervelend. Het is te hopen dat het snel gaat zakken zodat je daar geen last meer van hebt.
    Leuk hoor aan het kamertje beginnen. Daar zijn wij nog helemaal niet mee bezig. Na de 3 maanden ga ik me daar in verdiepen.

het is echt heerlijk om thuis te werken. Je kan zelf je tijd indelen en tussen door iets aant het huishouden doen. Dan scheelt weer in de weekenden. Zou niet anders meer willen.

13. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Hoi Meiden.

Ik heb toch maar weer een rare dag gehad.

Ik helemaal blij geen instabiele bekken alleen ligt kleintje al zo diep dat er veel druk op staat en dat dus de pijn geeft, fysio zou evt. verlichting kunnen geven . Dus voor als nog normaal bevallen :D

Ik kan door de oefen weeën niet meer veilig autorijden en ook de pijn in bekken maakt het niet makkelijk en mijn man moest vandaag juist ver weg werken dus mijn ouders opgetrommeld die zijn me komen halen en hup naar de verloskundige.
    Toen vertelde ze dat 1 van hun honden gister zo maar verlamd was geraakt aan de achterkant en dat hij injecties had gehad maar dat het niet had geholpen, Nou dacht ik ach klinkt als hernia allemaal komt wel goed.
    Nou 's middags mee naar de controle van vandaag en toen tot onze schrik ja toch best ernstig u moet naar Utrecht het diergeneeskundig universiteit :$. dit was rond half 4 vanmiddag ben nu net 15min thuis, En gelukkig lijkt het wel goed te kunnen komen hij heeft een emolie in zijn ruggenmerg en dat moet zelf weer oplossen kan 2 wk duren. Zo zie je maar dat honden en hun bazen echt op elkaar gaan lijken. mijn moeder heeft embolieën in haar darmen , atrhose in haar hele lichaam, mijn vader heeft zijn rug gebroken gehad en ik heb een vergroeing daar, ik denk dat de hond er gewoon bij wilde horen;)

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    J00S: gelukkig dat je geen instabiele bekken hebt. En dat het misschien te verlichten is met fysio. Das vast een enorme opluchting.
    Ja, honden ze kunnen je verbazen. Gelukkig is het met rust te genezen.

ik heb zelf 3 honden (2 westies en een poedel) waarvan de oudste (bijna 16) 3 weken geleden bijna het loodje lag. Ze had een maagovervulling met gas, ze waren eerst bang voor een maag kanteling maar dat was het gelukkig niet. Wat was dat schikken zeg. Haar buik was zo opgezet leek wel of er een voetbal in zat. Gelukkig was het probleem met een maagsonde te verhelpen. En liep ze daarna rond alsof er niets was gebeurt.

Heb even een rare vraag aan jullie. ben nu 6 weken zwanger en mijn libido is nul komma nul. Hebben jullie dat ook (gehad) of zit het tussen mijn oren. Heb wel gelezen op internet dat dat kan in de eerste 3 mnd. Maar vind het idee van sex ook een beetje eng nu. Ondanks dat ik weet dat het geen kwaad kan vind ik het toch eng. Gelukkig heb ik er over gepraat met manlief en hij begrijpt het gelukkig wel en vind het ook niet erg. We vinden wel andere manieren om ons allebei tevreden te houden zeg maar :).
    Maar vroeg me gewoon af of ik de enige ben.

15. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    @ Dancer ik had het zelfde probleem maar na 15 wk is dat totaal omgedraait (ook moeilijk als man niet durft :p ) door de hormoon verandering heb je nu geen zin straks als het stabiliseerd en je dus ook weer een betere doorbloeding van alles krijgt komt het meestal wel goed. En jo als je borsten nu al zo groeien wordt het voor man lief natuurlijk ook weer erg leuk :D

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joos; fijn dat je gewoon (waarschijnlijk) op de natuurlijke manier mag bevallen.

Dancer; hier nog niet eens 5 weekjes zwanger, maar ook niet echt zin in sex. Vandeweek met man erover gehad en hij zei ook "nee hoor, hoeft niet. Het vruchtje zit nu super goed vastgeplakt, straks laat het los, haha". Natuurlijk weten we allebei dat het gewoon kan, maar het gevoel erbij is nu nog niet goed. Zou veel te bang zijn dat er toch iets misgaat.

Ik heb van mezelf niet echt grote borsten. Het lijkt of ze nu al iets groter zijn, maar waarschijnlijk lijkt dit zo omdat ze veel steviger zijn. Ronder, en niet meer zo hangend. Manlief vind dit natuurlijk ook leuk, hihi.

17. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @Joos, zo zie je maar inderdaad dat honden toch altijd op hun baasjes lijken, of andersom ;)

@Dancer, mijn libido is ook nul komma nul hoor, m'n man heeft het zwaar deze maanden , tijdens de hormonen voor ivf ook al niet veel, maar ach dat komt vanzelf weer, met 4 maanden krijg je opeens heel veel zin en dan voel je je weer fit.

@Zeehondje, ik denk dat ik mijn beha's ook niet lang meer pas, zit erg strak allemaal, manlief vind het prachtig maar mag er niet aan zitten want ze doen pijn :D

18. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Joos, Dat is zeker een rare dag zeg! Hopen dat het met fysio helpt. Dieren kunnen je ind echt verbazen, wel fijn dat je normaal kan bevallen.

dancer4fun, ik kan er in het begin niet zo last van maar nu is het wel een stuk minder. Die buik zit ook in de weg en vaak beweegt de kleine dat helpt ook niet echt:D

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden..
    joos gelukkig is het met fysio wel te verhelpen meiss,en mag je gewoon normaal bevallen haha ja hierook zo`n gekke hond hoor!!
    soms denk ik echt `die lijkt echt op ons qua gedrag hahah:)

libido nou hier zelfs na de 3 maanden geen zin hoor we doen het wel maar geniet niet eens haha het voelt niet echt fijn of zo.. heb het idee dat het daaronder niu niet vor ons bedoelt is maar voor onze kleine meid..
    en het idee van ee baby meisje nu in mijn buik hebben en dan sexen no thanks hahahha

20. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ben blij dat ik dus niet de enige ben. Nou ja, we zien wel of het nog gaat veranderen. Denk dat het wel goed gaat komen ;)

Deel Deze Pagina