Iui/ivf/icsi ----->zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dancer4fun, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    ZWAAI ZWAAI! :D :D

Kom even laten weten dat ik met jullie mee lees, en ik vind het allemaal zo leuk om te zien dat het "oude" groepje van IUI hier lekker door kletst.

Ik hoop dat ik binnenkort me bij jullie mag voegen.
    Tot die tijd lees ik me alvast in, dan weet ik waar ik tussen beland na mijn posi test. ;)

Meiden groei lekker verder, ik kom er aan!(hoop ik)

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja hallo niet te veel kletsen hier !! want dan moeten brabbel en ik uren bij lezen .

Als wij posi testen in maart en paas periode!!
    Onze eieren gaan heel goed groeien dus maak maar plek !!
    We komen er aan:D:D

3. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Brabbel en Marnat, Ik hoop dat jullie je hier heel snel kunnen toevoegen! Ik duim voor jullie!

Ego, dit weekend hebben we de meubels in elkaar gezet, pfffff wat een gedoe maar het staat heel mooi. Vandaag ben ik bezig met de muurstickers en ik heb al gemerkt dat je daar ook engelengeduld voor moet hebben, die rot letters blijven niet plakken.

Hoe is jullie weekend geweest?

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    brabbel en marnat, wat leuk dat jullie meelezen. En ik hoop met heel mijn hart dat jullie snel mee kunnen kletsen.

hier was het weekend erg leuk. Zaterdag smiddags geshopt (zelfs even prenatal binnen geweest) savonds gegeten bij vrienden.
    Zondag een huis vol visite. Dus het weekend is voorbij gevlogen.
    Nog een paar dagen en dan naar de vk. en dan nog 1,5 week voor de eerste echo.

5. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Wat gezellig om te zien dat Brabbel en Marnat al mee lezen nu willen we ook wel dat jullie mee gaan lezen met zón mooie baner er onder en praten over kwaaltjes he!

Hier na een rare vrijdag zaterdag de hele dag bezig geweest om een hondenrolstoel te krijgen maar wat zijn die dingen duur jo, Kijken we op marktplaats staat er een op die perfect leek te zijn en de grap ook nog eens op nog geen 5 min rijden bij mij vandaan te koop stond. Nou we mochten hem kopen dus die avond nog naar mijn ouders gereden en hond erin en hup hij ging er selfs een stukje mee lopen :D Nadat ik zijn fysio had gedaan bleek zelfs dat hij zijn linker poot weer wat ging belasten je kan je voorstellen hoe gelukkig wij zijn dat het zo snel al verbeterd met hem.

Verder moest ik het zondag natuurlijk weer bezuren met veel pijn en echt niet kunnen bewegen dus een hele dag in bed en kruipend naar het toilet. Maandag eerste fysio gehad heerlijk eenn warmte pakking en de tens (electrische schokjes) op mijn onder rug en wouw het helpt blijkt toch mijn spieren te zijn die het zwaarhebben nu dus veel warmte en man lief moet helpen met massage en het oprekken van de heupspieren.

Zo weer een heel verhaal hoe is het met jullie?

6. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    wat fijn J00S dat de fysio helpt en dat het idd je spieren zijn.

een rolstoel voor je hond. Die ken ik wel (ben hondentrimster), een vriendin (ook trimster) heeft een hondje in de salon die ook een rolstoeltje heeft. die hond is verlamd van achteren en hiermee kan hij toch weer lopen. Echt een goede uitvinding.

hier rustig. zou vanavond gaan sporten maar mijn lichaam zegt Nee!!! dus toch maar luisteren en lekker op de bank vanavond. nog 2 dagen en dan intake vk. ben benieuwd wat we allemaal te horen krijgen.

7. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    ooo spannend Dancer ze gaan vast even een inwendige echo maken of alles goed gaat je bent dan al weer 7 weekjes wat gaat de tijd snel jo. En je voelt je nog steeds goed ook in de ochtend?

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat was vandaag toch?
    Hoe was t?

En met de rest?
    Stilletjes hier.

9. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ja was idd vandaag. Alles goed gegaan. hele aardige vrouw. veel info gehad. Bloeddruk en urine (suiker en eiwit) was prima in orde.
    nu 1 maart termijn echo en weer bloed laten prikken. Dan weer bellen voor nieuwe afspraak.
    heb de verwijskaarten voor de combinatietest en 20 weken echo ook al meegekregen.

Was wel heel apart gevoel, zo te wachten in de wachtkamer van een verloskundige in plaats van het ziekenhuis. Weer een mijlpaal............
    nu nog11 nachtjes slapen en dan de eerste echo.

verder ben ik nu heel erg verkouden en een klein beetje grieperig. Dus das wat minder. Misselijk nog niet geweest wel nog steeds erg gevoelige boobies.

hoe ist met de rest?

10. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    dancer4fun, Fijn dat alles goed is gegaan. Ik vond het in het begin ook wel apart om niet in het ziekenhuis te zijn.
    Beterschap! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

J00S, Fijn dat fysio helpt! En hoe is het nu met je hond?

In mijn album staan wat foto's van de babykamer, het is nog niet af hoor. Ik moet de boel nog aankleden.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,
    ik schrijf en lees vooral mee in het andere topic wat hier erg op lijkt:
    'aanstaande mama's uit de mmm'.

Vandaar dat jullie mij hier niet vaak tegenkomen.
    Het gaat hier trouwens goed, testen blijven super duidelijk. A.s. maandag de eerste echo met 6 weken. Maar ben vooral heel erg onzeker en bang dat het niet goed zit. En dan zit er natuurlijk ook nog de kans in dat maandag het hartje nog niet te zien is en we nog langer moeten wachten! Wel is dan natuurlijk duidelijk of er een mooi gevuld dooierzakje zit! Maar we hopen natuurlijk op een mooi knipperlichtje daar binnen in mijn buik!!!
    (sorry, alleen even snel egoberichtje nu).

12. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    @ Dancer lekker nog een paar dagen en dan kijken naar je kleintje. Ik loop nog steeds in het zh maar dan idd bij de vk dus dat andere gevoel heb ik nooit echt gekregen maar kan het me wel goed voorstellen dat het als een overwinning voelt.

@ Zeehondje blij te horen dat je testen nog steeds knallen. veel geluk maandag en je moet je niet verontschuldigen je moet in het forum schrijven en lezen waar je je het lekkerste bij voelt.

@ Kaatje leuke kamer hoor. En ja ik ben weer helemaal gelukkig nu dat het met wat fysio weer goed gaat.
    en de hond nou die gaat met grote sprongen vooruit hij loopt in huis zelfs afen toe alweer op 4 poten.

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zeehondje: ik hoop dat je maandag gewoon een mooi knipperlicht te zijn krijgt. Spannend hoor.

ik hier nog steeds snotverkouden. Slaap heel slecht, mede ook door mijn verstopte neus maar ook doordat ik heel vaak moet plassen. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een nacht heb door kunnen slapen. Dan ook nog een oude demente hond (bijna 16) die me smorgens vroeg wakker houdt door te blaffen als ze de bank niet opkan (tenminste dat denkt ze). Pff, hoop dat ik vannacht beter slaap.
    (sorry voor deze klaagzang)

14. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    @ dancer nog maar 232 gebroekn nachten tot geboorte daarna nog 18 jaar ongerustheid rust maar waneer je kan hoor meid

ons kleintje houd nu heel vaak repetities voor de bevalling en tot nog toe alleen maar 's avonds en 's nachts ik val in slaap zodra mijn man naar zijn werk gaat

15. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Pff, ja J00S idd. Voor manlief wordt het nog moeilijker, hij is nogal van het uitslapen in het weekend (staat door de weeks om 5 uur op) Ja, dat kan straks niet meer. Ik slaap eigenlijk nooit uit. Heb 3 honden die smorgen naar buiten willen dus ben meestal in het weekend ook zo rond 8 uur op. Ja, ach we zien wel hoe het gaat lopen.

jeetje meid, oefen weeén, hopelijk gaat straks alles voorspoedig. en heb je je mooie kindje in je armen

16. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    dancer ik ben ook een slaper en mijn man gelukkig niet dus die gaat het in het weekend lekker doen zodra hij een flesje kan gaan geven dan he want we willen borst gaan proberen . Die oefen weeën zijn best pittig en houden me dan ook wel wakker hoor ook is onze purk nog steeds in de waan dat hij ruimte genoeg heeft om te bewegen wat mijn huid dan weer niet fijn vind maar man en ik van genieten omdat we purk dan echt zien bewegen :D

ja het echte werk mag gaan gebeuren nu hoor wil onze mooie man nu wel echt vasthouden en besnuffelen :p

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    J00S meid hoe ist nu?

hier begint de misselijkheid toe te slaan. maar gelukkig nog niet zo erg dat ik moet spugen. Meer dat mijn eten gewoon niet smaakt. Het is dat ik weet dat ik moet eten maar heb helemaal geen trek. en in sommige dingen, die ik normaal wel lekker vind, heb ik nu helemaal geen trek in.
    nou ja, het hoort er allemaal bij en heb het er wel voor over. je hoort mij niet klagen. Maar t zou lekker zijn als het snel over is;)

hoe ist met de rest van de meiden?

18. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Hoi Dancer,

Ja gaat hier redelijk ok. KLeine heeft besloten dat het tijd werdt om maar eens verder in te dalen en doet dit samen met rug weeën. Ik lig al te kronklen sinds zaterdag middag.

Dat van het eten is zo herkenbaar ik at op een gegeven moment alleen nog maar melk producten en bij mij kwam het er ook nog eens uit. Nu eet ik wel weer beter en blijft er ook veel in. Klagen ga je wel een keer hoorzo aan het einde of als je dagelijks 6/7 keer de toiletpot omarmd :p

Ik denk dat de andere meer schrijven en lezen op het forum voor moeders uit de mmm.
    Ben je al een beetje nieuwschirig naar je eerste echo? ik heb onze echo foto's in mijn album gezet ook een paar 3-D misschien vind je ze leuk

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hallo meiden, ik schrijf hier ind wat minder, ik zit meer op 'aanstaande mama's uit de mmm'.

Dancer, Balen dat je misselijk begint te worden, ik hoop voor je dat het niet erger wordt.

J00S, Het klinkt heel vervelend die oefenweeen.

Hier gaat alles goed, vanavond weer naar de vk voor een controle.

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,
    zal jullie mijn mooie echo van gister niet onthouden!
    Het hartje klopt! Joehoe!

Staan er twee in m'n album.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/13520-albums6299-picture32903.jpg

Ik voel me trouwens sinds twee á drie dagen 's ochtends niet echt lekker. Nog niet echt misselijk, maar heel moe en gewoon bleeehhhh... Hoop dat het niet overgaat in misselijkheid, zien wel!

Deel Deze Pagina