Iui/ivf/icsi ----->zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dancer4fun, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zeehondje: ik ken dat gevoel, hier sinds deze week ook. De hele dag een weeig gevoel op je maag. en nergens trek in. Pff hoop niet dat het erger wordt.

Maar meid, wat geweldig dat je al een hartje heb zien kloppen. En dat al met 6 weken. Ik moet nog een weekje wachten dan ben ik ruim 8 weken. Ben benieuwd hoe het eruit ziet. En of we een hartje zien kloppen.
    Tis vast een fijn gevoel te zien dat alles goed zit. Vind het echt geweldig voor je.

Kaat: hoe wast bij de vk?

J00S: dus de beeb is zich al aant voorbereiden op zijn komst. Spannend hoor. maar zal vast vermoeiend voor je zijn.

Vind het toch leuk dat jullie af en toe nog hier komen kijken. Ook al is het hier dan nog niet zo druk. Hopelijk volgen er snel meer meiden van het iui naar ivf topic.

2. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ Zeehondje meid wat een pracht echo wat zal jij je gelukkig voelen nu, en jo dat weeige gevoel kan je opvangen door 1a2 tukjes te eten voor je je bed uitgaat (ok bij mij hielp het tot dat ik beneden was en gewoon een broodje wilde eten :D )

@ Dancer ja ben dood moe van alles maar slaap maar waneer ik kan, jullie horen het snel genoeg als ik bevallen ga of ben

Heb net even het verhaal van Juulzon gelezen, wat vrezelijk zeg het zit die meid ook echt niet mee en dan toch nog zo positief blijven heb echt bewondering voor haar,

3. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedeavond dames, Sorry dat ik even niks van me heb laten horen..maar er is op prive vlak veel gebeurd afgelopen week, heb te horen gekregen dat me neefje en nichtje een ernstige ziekte hebben, ben dus zo ontzettend verdrietig ze betekenen zoveel voor mij..! Verder gaat het wel Oké...het lijkt wel of ik last krijg van banden pijn me liezen trekken en in me onderbuik zeurt het...verder erg moe en best erg misselijk..! Ga nu weer proberen meer te reageren..! Ik zou zo blij zijn als ik de echo heb gehad en een kloppend hartje heb gezien..! Ben soms heel positief en het andere moment zo onzeker..! Zeehondje@ gefeliciteerd met je mooie echo helemaal top...!! Fijne avond verder...

4. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, Nogmaals gefeliciteerd met je prachtige echo meid! Geniet ervan!

Dancer, ik kom hier zo vaak mogelijk kijken:D

Bloemetjes, Heel veel sterkte!

Hier, Gisteravond moest ik voor controle naar de vk. Het gaat allemaal heel goed, ze ligt al met het hoofdje naar beneden dus dat wordt waarschijnlijk geen stuitligging. Alleen mijn ijzergehalte was aan de lage kant. Over twee weken weer een controle.

Vandaag hadden we de crematie van 'oma' dat is natuurlijk altijd heftig. Ik was ook vooral met de gedachte daar van pfff 3 maanden geleden had ik bijna afscheid moeten nemen van mijn man.
    Daarna hebben we even onze gedachten verzet door te shoppen. Ik heb een hele mooie boxkleed gekocht van tijgertje en een dekentje van tijgertje. Ook hebben we een stapel kleding voor de kleine gekocht.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bloemetje, heel veel sterkte meid met het verwerken van deze schok. Is het een tweeling dat ze allebei dezelfde ziekte hebben? Hopelijk kunnen ze iets doen.

Kaat, het zal idd wel even heftig zijn geweest (terugdenkende aan een paar maanden geleden). Fijn dat jullie daarna even jullie gedachten ergens anders toe hebben kunnen zetten.

Joehoe, volgende week donderdag alweer een echo (met 7wk + 1dg)
    Wij zijn doorverwezen naar een ivf kliniek door ons eigen ziekenhuis. Toen we maandag de eerste echo in de ivf kliniek hadden vertelden zij ons dat ons oorspronkelijke ziekenhuis graag de verdere controles wil doen. Alleen met 12 weken krijgen we nog een echo in de ivf kliniek. Nu mogen we dus volgende week al op het echospreekuur komen in ons eigen ziekenhuis, gaaf!!!

6. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Hoi dames,

Ik heb net weer controle gehad bij de vk en alle pijntjes ten spijt kleintje heeft toch nog even besloten te blijven zitten. Wat nu wel betekend dat ik even kan ontspannen zonder steeds krampen of rugpijn dus ik ga maar wat slaap in halen voel me net een sombie en heb dan ook dikke zwarte wallen onder mijn ogen.

Hoe is het verder met jullie?

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    dag dames,

hier ook zwanger na iui. ben een beetje een bofkontje omdat ik na 1 iui zwanger werd. Wat ik totaal niet had verwacht en man lief nog wel minder. Maar ben blij blij.

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Anita!!!

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Anita, gefeliciteerd!! Wat fijn dat je bij de 1e iui zwanger bent. Geniet ervan!

Hier, dit weekend maken we de kinderkamer helemaal af dus dat is wel een lekker gevoel. Voor de rest heb ik een rustig weekend en jullie?

10. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Welkom Anita,
    wat geweldig voor je dat het de eerste keer al gelukt is geniet ermaar lekker van het is voorbij voor dat je het weet hoor. Ik hoop dat je niet te veel kwaaltjes heb of gaat krijgen :D

Hier ook een rustig weekend maar ja wat is daar neiuw aan de laatste weken. Vind het wel lekker dat ik wat slaap heb kunnen inhalen nu ik weer van alle krampen af ben

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dankje!
    Moet zeggen dat mijn kwaaltjes minder werden maar nu toch weer de kop op steken. Misschien dat het daarna overgaat. :D Wat wel lastig is dat ik braakneigingen krijg als ik de koelkast open doe!

Weet jij al wat je krijgt? Of laat je het als verrassing?

12. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Wij krijgen en kleine jongen en die heeft mij mijn hele zwangerschap een nauwe band laten houden met toilet potten en alles waar je maar in kan braken dus je kan je lol nog op. Ik was al misselijk vanaf de laaste IUI en zij gelijk dat het dit keer goed zat nou dat weet ik nu nog steeds :D
    Hier is iedereen nu wel er aan toe dat hij dan ook echt gaat komen.

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    oi ik hoop dat ik gespraart wordt. Vind het nu echt vreselijk dat ik zo'n zeur ben. Zullen we dat eten? Nee dat stinkt. Schat wil je de pan schoonmaken? Ik vind hem stinken. Whahaha.
    voel me een beetje een profiteur.
    Heb dan nog liever die steken onder in mijn buik. :D Als we mochten kiezen....

14. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    mijn man noemt me nog steeds snuf de speurhond wilde me al aan schiphol uitlenen zo erg ben ik met geuren. En nu dat ik die oefenweeën heb gehad en rug weeën heb ik liever het braken en geuren hoor.

Hier vandaag een heerlijke middag geslapen :D opa en oma willen maar dat ik beval en mijn man klopt steeds op buik en zegt braaf mannetje blijf nog maar even lekker veilig bij mama het is nog geen 9 maart maar eigenlijk wil ik ook dat je eruit komt nu is het papa knuffel tijd vind hem zo schattig.

15. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Even een ego bericht, ik ben zo blij de babykamer is eindelijk compleet af! Walt voelt dat goed zeg, nu alleen de kleding wassen en strijken en het kan komen:D

In m'n album heb ik wat foto's geplaatst.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wow, wat is het gaaf geworden!

17. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hoi meiden,

even een paar dagen niet langs geweest. Ben vrijdag ochtend, na de hele donderdag en donderdagnacht aan het spoken geweest, opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdrogingsverschijnselen.

de combinatie van mijn paniekstoornis en de hoge zwangerschapshormonen kreeg ik een paniek aanval en kon ik niet stoppen met braken. Zo erg dat water niet eens binnen bleef. Toch maar langs het ziekenhuis gegaan. mijn urine was niet goed, uit gedroogd en ik moest gelijk aan het infuus.

Heb toen gelijk een echo gehad. 1 mooi frummeltje te zien en 1 leeg vruchtzakje (zie mijn album). dus met de kleine was alles goed.

Dus na bijna 4 dagen ziekenhuis ben ik vandaag weer thuis. Met medicijnen tegen het braken hoop ik dat het goed blijft gaan. En dat ik mijn hcg piek wel zo'n beetje heb gehad.

18. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Jeetje dat is heftig zeg!! Jullie zullen wel geschrokken zijn. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Heel veel sterkte!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn dat je weer thuis bent Dancer. Hoop dat de rest van je zwangerschap iets soepeler gast verlopen. Je hebt er alles voor over, maar dit is natuurlijk niet leuk meer.

20. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    ja, ach. Hoop zeker dat ik het ergste gehad heb. En dat ik snel mijn eetlust ook weer terug heb. Nu eet ik omdat het moet, maar trek heb ik niet.

kaat: net even je foto's bekeken. Wat een leuke babykamer is het geworden. Super schattig. Je buik foto's zijn ook erug leuk. Wie heeft het gedaan?

Deel Deze Pagina