Iui/ivf/icsi ----->zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dancer4fun, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymom

happymom Lid

24 feb 2011
    90
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hee ik zie ineens dat er nog een topic is voor mmm meisjes :)
    Mag ik me aansluiten??

Ik ben na 5 jaar via IVF zwanger geraakt van ons 1e wonder.

2. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Dancer, Ik hoop ind dat je eetlust snel weer terug komt. Ik ben op de 9 maanden beurs geweest en daar hebben ze me buik beschilderd.
    Hoe gaat het vandaag met je?

Happymom, Hey wat leuk dat je hier ook bent, gezellig!!!:D

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Joehoe, hier ook een goede echo!
    Ik was weer super zenuwachtig en was zooooooo bang dat het niet goed zat.
    We kwamen aan in het ziekenhuis en waren tien minuten te vroeg, maar we mochten gelijk naar binnen. Deze gyn (eigen ziekenhuis nu) feliciteerde ons dat het toch was gelukt dmv iui ipv met ivf! En dat na al die iui behandelingen bij hun, haha. Toen de echo. Lag op het bed met een opgerolde handdoek onder m'n kont. Ze zijn aan het verbouwen en het is niet echt modern allemaal wat er nu staat, maar ja. Ik zag op het scherm gelijk onze kleine zitten, maar kon niet goed zien of het hartje nog klopte. Zij zei niks en zat maar een beetje te bewegen met die inwendige 'staaf'. Werd er bang van. Toen zei ze gelukkig (leek wel een eeuwigheid te duren) dat het hartje klopte, maar niet heel goed te zien was. Nou, dat maakte mij niks uit, als het maar klopt!!! Na opmeten kwam ze op 12 mm (lekker gegroeid hoor in een week van 4,5 mm naar 12 mm) en de lengte van de zwangerschap komt daarbij op 7wk4dg! Drie dagen langer dan ik uitgerekend had via internet. Maar de gyn had mbv de iui datum ook de datum uitgerekend en zij kwam toen op 15 oktober uit ipv 17 oktober, twee dagen verschil dus. Nou ja, wat maakt het ook uit. Het gaat allemaal hartstikke goed en daar zijn we super blij mee!
    Ik moet wel bij de gyn blijven lopen ivm de ziekte van crohn. Krijg volgende week alweer een echo, joepie. Ook moeten we dan doorgeven of we de combinatietest willen laten uitvoeren. Maar eigenlijk zijn we daar al over uit, nee.
    Thuis ingeschreven bij een kraamzorgburo en doorgegeven aan de verzekering. Ook een vervroegde afspraak gemaakt bij de internist voor de Crohn. Nu lekker genieten! Al zal het volgende week dinsdag wel wéér spannend zijn.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *Breekt in*

Zeehondje, gefeli met mooie echo!
    Aan alle andere meiden, succes groei lekker door!
    Ja,ja ik lees nog steeds mee.

*Breekt uit*

5. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Zeehondje, Wat leuk zeg!! Nu ben je helemaal gerustgesteld of niet!! Geniet ervan meid!:D

6. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    zeehondje; geweldig meid!! fijn gevoel is het he, zo'n hartje te zien kloppen. We willen natuurlijk wel een foto zien.

happy mom: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Jullie hebben een lange weg af gelegd zeg. 5 jaar is niet niks

hier gaat het wel ok. Vind het nog steeds vreselijk dat ik echt nergens trek in heb. Eet wel, maar niet met plezier zeg maar. Ik hoop dat het snel over is. Maar ja, tis voor een goed doel. dus zal niet klagen ;)

7. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ dancer Ik hoop dat jij je snel weer een beetje goed gaat voelen en dat je dan echt kan gaan genietne meid. Hoe was jou termijn echo of moet je nog?

@ Zeehondje gefeliciteerd meid geniet er maar lekker van en van de vele echo's die jij vast gaat krijgen en idd foto's willen we zien

@ Kaatje wat een leuke kamer hebben jullie gemaakt zo knus en gezellig.

voor de nieuwe dames welkom hier en gefeliciteerd met de zwangerschap

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    J00S: zie mijn album voor de termijn echo. 2 vruchtzakjes te zien, waarvan 1 leeg en 1 gevuld. Spannend want het kan nog zo zijn dat er toch wat in zit, maar ik acht die kans erg klein.

Vandaag zwangerschaps dagboek besteld bij bol.com. Die van anne geddes vond ik er het mooist uitzien. Ben benieuwd? iemand ervaringen ermee?
    voel me iets beter, maar nog niet top, erg moe en op en af misselijk en vooral nergens trek in. Maar tis wel beter dan dat het was.

hoe ist met de rest?

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een leuk idee Dancer, zo'n zwangerschapsdagboek. Heb er een hele tijd geleden ook eens een keer naar gekeken. Volgens mij was dat ook die van Anne Geddes. Ga straks ook eens kijken!

Verder gaat het goed hier. Vanaf vandaag wat minder last van het weeige gevoel dat ik al heel de week had. Zo'n gevoel van heb ik nou wel trek of niet? En als ik dan wat at voelde ik me gelijk een stuk beter. Vandaag was dat iets minder. Maar dat kan ook komen omdat ik lekker met m'n moeder aan het winkelen was!

10. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    Wauw meiden wat fijn dat het wat beter gaat met jullie.
    Hier is er blijdschap ben net veranderd in een koetje ik lek melk uit 1 tepel en ben zo blij, Ik heb een borstverkleining gehad en de kans dat ze het zouden doen was wat geringer maar ja 1 doet het er nu dat is beter dan geen :D

11. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    J00S dat is helemaal top. Ik heb ook een borstverkleining gehad, maar hoop toch dat borstvoeding gaat lukken. Jou verhaal geeft me moed.

12. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Dancer, ik heb dat dagboek, het is heel erg leuk alleen in die tijd dat mijn man zo ernstig ziek was heb ik er niet meer in geschreven. Dus ik mis laat maar zeggen twee maanden.

J00S, wat fijn meid!! Een hele geruststelling! Ik weet dat die van mij het wel doen want sinds een paar weken lekken ze af en toe:).

13. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    kaat: das is jammer dat je 2 maanden mist, nou je man ging natuurlijk voor.

J00S: hoe gaat het nu, je bent erbij hé. de laatste loodjes..........

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Joos, wat goed dat je nu in ieder geval één werkende borst hebt, haha. Klinkt wel een beetje gek die zin hè?!
    En nog een paar daagjes, heb je een voorgevoel of het snel gaat komen?

15. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    noord-holland
    sinds vanochtend wat menstruatie achtige krampen net bij de vk voor controle geweest alles zit nog pot dicht maar ze kon wel voelen dat er wat gebeurde :D

16. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Oe spannend hoor!!!! :D

17. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    heee nóg een MMM-topic...???

Hm tijd voor een fusie?? Of is er een reden voor twee verschillende topics?

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ow, wat spannend Joos!

En een fusie zou inderdaad wel kunnen. Denk trouwens dat het andere topic al langer bestaat, of niet/

19. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ja lijkt me een goed idee:)

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik wil ook wel een fusie! Dan word het groepje wat groter en nog gezelliger :D

Maar waar gaan we kletsen...........hier of daar???

Deel Deze Pagina