maakt mij niet uit, maar misschien handiger op het topic wat al langer bestaat en waar meer mensen schrijven.
Komt iedereen dan hier kletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm.html Er is ook een lijst
Sorry dinnetjes ik heb niet alles bij gelezen . Maar kwam hier even weer langs en zag dat joos nog even moet 3 dagen nog !! ow wat spannend meis. Succes van af deze kant ik hoop op een goede bevaling. Mijn zusje nog een week vind het nu wel spannend hoor!! Meiden als jullie naar een ander topic gaan hoor ik dat graag als dat mag. Voor de andere schatten een dikke knuf.
Hoi Marnat, wat lief dat het je was opgevallen,Nou hij heeft er duidelijk een eigen agenda naast hoor ben nu 2 dagen over tijd maar om 9.40 vanochtend zijn mijn vliezen gebroken dus hopelijk gaan de weeën ook komen en heb ik snel ons mannetje in de armen Groetjes Joos
Joos@ Spannend! Mis ben je al bezig te bevallen! ik hoop het voor je. Duim voor een goede bevalling meis. Mijn zusje Kan ook elk moment bevallen haar datum is de 15 de maart dus je begrijpt dat ik ook in spanning zit. Succes en een dikke knuffel
DUIM DUIM Mijn zusje ook niet lees net op hyves dat het bij haar ook nog rustig is. En ze voelt zich goed.
Oh Joos, wat spannend zeg! Als je vliezen zijn gebroken weet je in ieder geval dat de bevalling eraan zit te komen. Hoeveel tijd mag er eigenlijk tussen zitten (tussen vliezen breken en weeën krijgen)?