Ik ben bijna 24 en kom uit purmerend.. Heb een dochter van 2 en ben 25 weken zwanger van de 2e Ben opzoek naar gezellige mensen waarmee je gezellig kan kletsen... Groetjes
Ik wil best kletsen maar ben geen aanstaande mama meer. Ben moeder van een zoon van ruim 2,5 en een dochter van 1,5. Ik woon in Alkmaar!
zijn er zo weinig meiden uit noord holland nee toch? hier iemand uit schagen ben 7 november bevallen van ons zoontje jayson dus niet aanstaand maar wel heel vers lijkt me wel leuk om mensen uit de buurt te leren kennen..
Hier nog een mama uit Purmerend. Ik heb een zoon van 2 jaar 8 maanden! Binnenkort gaan we voor een 2de
Hier mama met 2e op komst uit bergen gebeurd hier nog niet heel veel he?! Aily topic #3 waar k jou tegenkom haha wist al wel dat je ergens id buurt van alkmaar woonde
Ik heb 20 jaar in Purmerend gewoond..! Ben nu 24 jaar en woon zins een paar maanden in Hoofddorp. Ben nu 9 weken zwanger van ons eerste kindje...
Ik woon in Zwaag, bij Hoorn. Ben nu 7 weken zwanger van de 2e, heb al een dochter van 16. Ik kom eigenlijk uit het zuiden van het land, maar door de liefde naar het noorden gegaan!
Hahahha anz87 echt druk is het inderdaad niet..... Maar wij kunnen het met ze allen wel gezellig maken???