Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd !!!
    En een fijne dag vandaag !! 🎉🎉🎉🎉

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd kimmie
    minni you haha heeft mooi weer gehad

3. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Knuffie gefeliciteerd met mini you! wat heb je mooi weer gehad vandaag om het te vieren zeg!

Ik ben ondertussen een beetje aan het idee gewend dat ik zwanger ben, al blijft het heel vreemd dat je ergens zo lang naar toe leeft en het dan meteen met de eerste iui poging raak is. Ik voel echt van alles in mijn buik en mn borsten doen behoorlijk zeer, maar goed dat hoort er allemaal bij. Nog 9 nachtjes dan hebben we de echo. Ik kan echt niet wachten!!

Ik hoop dat er voor jullie ook snel goed nieuws komt!

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Thnx dames. Mini me is flink verwend. En het weer was idd prachtig. We hebben een super dag gehad. Ook wel gek dat mini me nu gewoon alweer 1 jaar is😥 tijd gaat veel te vlug

@linro oh nog 9 daagjes. Kei leuk dat is zo hier. En de kwaaltjes komen al aanzetten alleen maar een goed teken.

@hier morgen telefonische afspraak met huisarts voor verwijzing. En dan 1 weekje wachten en dan op naar Gent. Zo'n zin in maar ook wel een beetje spannend

5. Knuffie85

Hoe is het met de dames?

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie had f drukke dagen maar ik ben dr weer
    maandag begin ik weer met ovu testen.
    kijken of ik weer mn smiley kan vinden. En dan na zomervakantie, is na 23 aug ergens starten afhankelijk
    waar ik in mn cyclus ben.

Laat je weten als je gent bent geweest hoe intake weer was

7. Knuffie85

@annaatje geeft niks
    Ik wil nadat we in gent geweest zijn ook starten met de davitamon pillen en de ovulatietesten om ff te checken. Dat ik weer inzicht heb je. Dat is toch wel fijn.
    Ik laat vrijdag zeker wat weten. Vind het nu wel spannend weer. Gelukkig vandaag drukke dag en morgen werken. Dus die dag is ook gauw om. Dan is het zo vrijdag.

8. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames!
    Hier is alles goed hoor.
    Heb me menstruatie er weer op zitten.
    Ovulatietesten heeft bij mij geen zin aangezien ik pco heb.
    Maar goed we komen alweer dichterbij september !
    Ik kan nu echt niet meer wachten hoor.
    Ik heb ook geen idee we ons moeten voorstellen bij het selecteren van donoren.
    Ma we zien het wel.
    We zijn wel bang dat het straks helemaal niet op ons gaat lijken ma goed. Moeten het afwachten.
    Ben benieuwd wat ze vrijdag in Gent zeggen.
    Spannend !!

9. Knuffie85

@kimmie ja we zitten alweer bijna in juli hihi.
    of hij/zij op jullie gaat lijken blijft afwachten tot het moment dat ze eruit komen. Haha sorry kan het niet anders verwoorden. Wij hadden dat gevoel ook en dat blijft echt tot de bevalling.

Ik kan ook niet meer wachten tot vrijdag. Dan eens kijken wat ze zeggen en of er meteen zaad besteld kan worden. Eigenlijk wil ik het liefste gauw genoeg beginnen. Als ik zo kijk is mijn eisprong einde van de maand (lijkt me) dus dat zou dan eind augustus begin september worden. Als alles goed gaat tenminste.
    Zondag op een verjaardag vroegen ze weer aan me. Zou jij geen tweede willen. Ik zo nee hoor. Eerst eens even deze opvoeden en dan kijken we wel verder. Maar voorlopig echt nig even niet.
    Mijn zus en schoonzus zijn zwanger dus ik zeg dan ik heb genoeg te knuffelen dalijk met die 2 kleintjes in de familie en ik heb er 1 en dat is ons wondertje daar ben ik super blij mee en wil die hele mmm niet meer in.
    Whaaaa heb nog nooit zo tegen mijn familie gelogen
    . Maja alles voor het goede doel en de open monden en blije gezichten die ik straks hopelijk krijg.

10. Knuffie85

@annaatje. Even een vraagje. Had jij bij jullie consult alleen een gesprek of werd je ook weer onderzocht van onder?
    Verzorg me natuurlijk van onder wel vordat ik ga maar na 1,5 uur in de auto is het wel fijn om nogmaals op te frissen :D
    Denk vraag het even. Of had je alleen maar een gesprek?

11. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He knuffel wordt morgen ook voor jou weer n spannende dag dan. Voor ons ook morgen de eerste echo. Vind t zo spannend! Heb jij nog tips voor dat verschrikkelijke misselijke gevoel dat praktisch de hele dag aan houd:( ik weet dat t erbij hoort, maar is toch jammer met n lekkere vakantie in het vooruitzicht.

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ knuffie ik heb wel meting gehad
    da vroeg ik zelf omdat k toevallig toen rond dag 13 zat

Succes!

13. Knuffie85

@linro. Eet kleine porties over de gehele dag. ik ben tot week 16 misselijk geweest dus heb verder weinig tips.
    Oh echt spannend morgen. Laat je weten hoe het was?

@annaatje. Dan zal ik dat niet krijgen. Heb ik nooit gehad.

14. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We zijn net terug uit het ziekenhuis. We hebben een kloppend hartje gezien. Heel bijzonder. Alleen kregen we wel te horen dat het wat aan de kleine kant was :( maar goed ik blijf positief. Over 1,5 week opnieuw een echo om de groei te bekijken. Eerst maar eens lekker genieten van onze vakantie!

@knuffie Hoe was het in Gent?

15. Knuffie85

@linro. Ow mooi zon kloppend hartje. Hmm minder ben benieuwd wat ze over 1,5 week zien dan. Spannend dus.

Hier. We hebben toestemming uit gent. Even een week wachten op reactie of we dezelfde donor hebben. Dan formulieren invullen en opsturen.
    Dan betalen en 1 maand wachten. Dus denk nog 2 maandjes en dan kunnen we beginnen.
    Dat was ut goede nieuws.
    Maar pff sjees wat een terug weg. 1,5 eigenlijk nou we hebben er 3 uur over gedaan. Echt de gehele terugweg file gehad. Mijn vriend helemaal over de zeik. Ons kindje achterin de suto was het ook vort beu. Deed niets als huilen. Hopelijk bij de iui wel een fatsoenlijke rit want dit was/is gewoon niet leuk.

16. Knuffie85

En we hebben alwer 2 dagen foliumzuur ingenomen. Daar gaan we weer. Hihi

17. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ladies !

Wat duurt het wachten toch lang....
    Pffff september.. De dagen vliegen wel voorbij ma was liever vandaag dan morgen gaan starten.
    Heb er erg veel zin in !!

Hoe gaat het bij jullie ?
    Met hoeveel zijn we eigenlijk, wie starten er allemaal begin sept !?

18. Knuffie85

@kimmie wachten duurt altijd lang.
    Als alles goed verloopt start ik eind augustus brgin september.
    Zaad is besteld, even betalingsformulier afwachten.

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Warm he! Pffff

@linro mooi he om te zien een kloppend hartje! Wanneer heb je nu weer echo

@kimmie voor je het weet is het september hihj
    nog zonervakantieplannen

@knuffie samen aan foliumzuur! Ik heb die van dagravit maar weet f niet meer of ik die ook mocht doornemen als ik zwanger was. Want op verpakking staat als je zwanger wil worden en als je zwanger bent
    ik doe nu tweede ronde cb.
    eerste dag 17 smiley en nu vandaag op dag 15
    zo zie je maar kan elke maand anders zijn.
    wij willen ook in aug beginnen.
    ik geniet nu nog f van mn rose en carpaccio mmmm en dan beginnen we!!

Fijne dag x

20. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames !
    25 augustus gaan we 3 donoren selecteren en afhankelijk van mijn cyclus starten we dan.
    Dus super spannend !
    K zal wel Aan de clomid moeten maar dat is zo gebeurd.

Tis indd super warm.
    Ik heb gelukkig airco op het werk ma was liever vrij 😊😊
    Jullie al bijna vakantie ??

Groetjes

Deel Deze Pagina