Nou blosje we gaan voor een plakkerd. Hihi dat moet toch lukken. Plakkend 2017 in. Het is julli echt heeeeeeel erg gegund. Ik heb nooit geweten hoeveel zwemmers er naar binnen gingen haha. @mayaatje. Heerlijk he dat misselijk zijn. Pff vreselijk. Heb ik ook lang last van gehad. Lage bloeddruk had ik ook maar gelukkig geen last van. Bloeddruk van mij was altijd ongeveer 89/56 Als je er veel last van hebt kun je bouillon drinken of drop eten. Dat kan helpen. Mooi om het hartje weer te horen he.
Ja hier ook. Kerstavond gewerkt,daarna lekker thuis. Eerste kerstdag gewerkt van 07.00/15.45 daarna bij schoonouders gegeten Tweede kerstdag gewerkt van 12.00/15.15 daarna bij mijn oom en tante wezen eten. Met hun gezin en de onze. 27 personen in totaal. Drukke mar gezellige boel. Oei spannend ja. Ik blijf hopen en duimen voor jullie.
Hier lekker weg geweest met de kerst. Heerlijk even!! Nu op naar oud en nieuw! Moet je werken Knuffie met de jaarwisseling? Blosje zo spannend weer meis! Zo mooi om het nieuwe jaar mee te beginnen
Ooh mayaa lekker even er tussenuit! Hoe gaat het nu? Neemt misselijkheid wat af? Knuffie fijn dat jullie ook goede kerstdagen hebben gehad! Ik mag nieuwjaar werken... Werk ook in de zorg 😊 Begin het nu heel spannend te vinden...
Mayaatje lekker ff weg geweest. Heerlijk er tuss uit. Blosje spannend meis. Hopelijk is de tuurstreep morgen een flinke streep. Snap,dat je het spannend vind. Ik,nlijf nog ff flink duimen meis. Welke zorgsector werk je? Ik ben met de jaarwisseling vrij. Gisteravond gewerkt en mag nu dinsdag weer. Gelukkig want gisteravond echt zo,druk geweest op het werk. Was het wel,zo 23.00u maar heb 3 collegas over moeten laten werken.
Oh Hihi beide meiden in de zorg!! Lekker Knuffie dat je vrij bent. Blosje heb je fotootje mogen we meeturen? Hoop het zo voor je. Gelukkig neemt de misselijkheid iets af...
Testje van vanmiddag is al vrij duidelijk... 🍀 toegenomen tov vanmorgen... Vind het zo spannend!! Ik werk in radiologie. Dus moest voor m'n dienst ook weten of ik zwanger zou kunnen zijn, we mogen dan niet alle handelingen meer uitvoeren...
Ik zie hem 😍 Is ie wel roze .... oh zo spannend Blosje hopelijk gaat ie oplopen!! Heb je symptomen?
Blosje ja ik zie het ook. Spannend blijft het. Snap dat je dan niet alle behandelingen mag uit oeren idd. Mayaatje gelukkig neemt de misselijkheid wat af. Hoop zo,dat het gaiw ovr is.
Ja Knuffie en dat mijn eetlust weer terugkomt Blosje heb je vanmorgen weer getest? Gaan we samen aan de kinderchampagne vanavond 😉
Dat is dan fijn he. Dat weer grwoon kunnen eten. Ik heb dingen die ik voor mijn zwangerschap,heel lekker vond en nu erna eet omdat mijn dochter het erg lekker vind, maar niet van harte. Aangezien het er toen zovaak uit kwam Ben ook benieuwd blosje. Ik drink ook mee met de kinderchampagne. Drink nooit alcohol.
Ah gezellig Knuffie Ja ik was echt een enorme vleeseter. Bah moet er echt niks van hebben nu alleen gehakt vind ik lekker haha en zoetigheid 😬
de test is wel roze 😊 Vanochtend weer getest, zelfde als gisterenmiddag maar dus toegenomen tov gisterenmorgen. Vind het spannend! Verder ook bekende kwaaltjes; zere boobies, sterkere geursensatie, snachts eruit om te plassen...
Vanavond lekker aan de thee 😊 Ben toch niet zon alcoholfan 😂 Jullie ook een fijne jaarwisseling!! Gek he Maya dat t ineens zo kan veranderen als je zwanger bent... Hopelijk snel weer wat meer eetlust
Blosje. Ik hou van deze spam. Spannend spannend. Gelukkig nieuwjaar meiden. Dat 2017 een heel mooi jaar mag worden voor jullie. Hier een goed uiteinde gehad maar een slecht begin. Onze jazz is kei ziek. Alles overgegeven gisteren en helemaal onder de diarree ( sorry) En een vriendin waar we waren kreeg vuurwerk in haar jas bij haar oor. Knalde toen ook uit elkaar. Gelukkig was het geen pijl of iets maar wel zon bolletje vuurwerk. Kwam uit het niets want wij waren de enige die buiten stonden in die straat. Haar oor verbrand, piepend oor en haar jas verbrand. Pff happy new year