Och jeetje meiden wat een ellende 😢 Knuffie hoe is het met je meisje is ze de nacht goed doorgekomen. Vreselijk om haar zo te moeten zien 😞 Ben je nu al misselijk Blosje... ergens goed teken toch? Voelt het anders dan bij je andere zwangerschappen? Wat heeft je vriend precies? Sterkte
Vervelend dat ze nog steeds zo ziek is. Goed dat je aandringt op verder onderzoek! Lijkt me heel moeilijk als je ziet dat je kindje zo ziek is... Nee Maya ben nog niet misselijk, maar vroeg me af wanneer ik dat kan verwachten 😊 Testjes lopen gelukkig mooi op... M'n vriend heeft een aangeboren hartafwijking en zijn hart gaat nu achteruit... Ingrijpen is dus noodzakelijk. Lastig uit te leggen is nogal ingewikkeld... Dat maakt alles extra spannend. We hopen allebei dat hij rond de bevalling voldoende is hersteld. Hij zei wel dat hij dan wel wat langer thuis blijft zodat we samen extra kunnen genieten van ons kleintje straks...
Mooi test Blosje Heftig van je vriend! Hopelijk is ie op tijd hersteld en fijn dat jullie dan samen wat langer kunnen genieten van jullie kleintje. Liepen je vorige testen niet zo mooi op!? Hier hele dag al krampgevoel in mijn buik... maak ik me meteen weer zorgen 😞
Tblosje heftig zeg. Hoop idddat hij gauw hersteld is na de ingreep Oh loopt mooi op zeg. Mayaatje. Had ik ook rond de 16 weken. Waren flinke pijnlijke steken. Maar in mijn geval was het bandenpijn. Als je in bad gaat liggen gaat dat over. Dus misschien even uittesten. En Als je het niet vertrouwd gewoon verloskundige bellen Gisteren iom kinderarts besloten om bloed te prikken. Is gebeurt en onderzocht. Geen bacteriele infectie erin te zien. Dus een virus. Helaas wil ze helemaal nog niet opknappen en lojkt het of we weer terug bij af zijn. Sinds gisteravond houd ze geen eten meer binnen en ook wat er via de sonde in gaat komt er direct weer uit. Gisteravond ook weer diarree gehad. Pff het zit ze niet mee. Ik weet het ook niet meer. Maar vertrouw het voor geen ene meter. Dalijk komt de kinderarts weer.
Oh meis wat verschrikkelijk machteloos zal je je voelen 😢 dan hoop he toch dat ze het kunnen behandelen he zo aanmodderen is ook niks en zeker niet als het niet helpt. Pfff heb nu ook lage rugpijn.. maak me gewoon deze week wat zorgen wil gewoon weten of alles nog goed zit. Volgende week hebben we gelukkig een pretecho en gaan we zien hopelijk of het een meisje of jongen is. Daar heb ik veel zin in!!
Ja je voelt je enorm machteloos. Je wilt ze helpen maar dat gaat niet. Ik kan er alleen maar voor haar zijn. Gisteren weer 4x diarree gehad. Het houd ook gewoon niet op. Ontlasting staat nu op kweek om te kijken of daar iets uit komt. Nu is ze ff lekker aan het spelen maar word alweer moe en moet dan ook echt ff gaan slapen ze. Oh leuk zeg het geslacht wetn. Hou je het voor je of vertel je het? Heb je zelf een voor gevoel? Heb je nu nog steeds pijn?
We zijn vanmiddag naar huis gemogen. Jeeej Nu nog ff flink aansterken. Maar dat kan ze beter thuis doen in haar eigen omgeving. Wat ben ik blij. Weer lekker met me gezinntje thuis. Heerlijk.
Wat fijn dat ze weer thuis is knuffie!!! Is de koorts nu ook weg? Maya hoe gaat het met jou? Zijn de krampen weg? Kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt... Bij mijn tweede zwangerschap liepen de testen niet goed op en toen ik eindelijk een knaller had kreeg ik bloedverlies en ging het dus mis... De eerste zwangerschap leek alles goed te verlopen, maar was ons ukje helaas met 6 weken gestopt met groeien en had geen hartslag... Tot dusver voel ik me nu gelukkig goed... Maar vind t wel spannend!
Knuffie wat fijn dat ze weer thuis is. Hoe gaat het nu met haar? wil ze wel goed eten en drinken? Blosje klinkt stuk beter toch dan de eerdere keren. Wanneer mag je voor de eerste echo komen? Dat vond ik zo lang duren haha tijd kroop voorbij... Hier zijn de krampen over, maar maak me gewoon zorgen of het nog wel goed zit. Zo'n gevoel...niet fijn. hopelijk zien we het kindje woensdag weer...Heb alleen nog lage rugpijn en hele dagen hoofdpijn
Logisch dat je jezelf zorgen maakt. Gelukkig woensdag weer een echo. Hopelijk ben je er daarna geruster op. En bij twijfel kun je altijd contact opnemen met de vk of de gyn? Sowieso hebben we 31-1 een echo staan. Dan precies 8 weken. Is bij de kliniek waar we de behandeling hebben gekregen. Maar mijn gyn (in zkh waar ik zelf ook werkzaam ben) zou kijken of hij tussen 6-7 weken ook een keer een echo kon maken. Wil niet wachten tot 8 weken... En anders ga ik zelf kijken... Op onze afdeling staan de echo apparaten voor t grijpen 😉 alleen eerder dan 7 weken kun je uitwendig niet zo heel veel zien denk ik. Onlangs bij vriendin met 7 weken gekeken en zag toen wel goed een kloppend hartje 💕
haha handig zeg als je in het zkh werkt..wat doe je precies in het zkh? pfff ja tot 8 weken wachten is wel lang, je wilt wel eerder weten of het goed zit. Ja vind het nog lastig om contact op te nemen met vk..voel me dan al snel teveel..en dat ik ze onnodig stoor. Moet ik even overheen stappen haha
Ja weer heerlijk thuis. Ze is nu nogal,humeurig. Eet en drinkt redelijk. Verder doet ze het wel goed. Mayaatje tegen de hoofdpijn moet je goed drinken. Wat is je bloeddruk? Ik volede me ook ltijd teveel. Maar tenslotte zijn ze er wel voor je en is dat hun beroep. Liever 10x teveel dan 1x te weinig Blosje wat zal jij blij zijn als je een echo hebt. En als je deze periode coorbij bent. Spannend zeg.
Fijn dat het beter gaat Knuffie!! Thuis kan je toch het beste opknappen!! Drink genoeg !! Ging zondag echt bijna gevloerd werd heel wazig en strompelde naar de bank. Doodeng😢 Mijn bloeddruk is 90/50
Dat is wel een heel lage bloeddruk ja! Dropjes eten dan maar of zoethoutthee? Knuffie hoop dat ze snel helemaal de oude is!! Ik werk op radiologie 😉 De gyn vandaag gesproken en mag de 21ste in de dienst langskomen. Ben dan 6+4 dus hopelijk zien we dan n hartje 💕
Mayaatje. Idd dropjes, bouillon drinken. Floradix kan ook helpen. Blosje. Oeh nice spannend. De praatjes komen al weer wat terug nu. Haha.
Blosje wat fijn dat je een datum hebt.... kan je daarnaar uitkijken. Wij hebben vanaaf ook weer een echo. Blij om het beebje weer te zien... hopelijk is alles goed!! Knuffie das altijd een goed teken Hihi
Ooh Maya veel plezier vanavond!!! 💕💕 Ik heb vandaag even stiekem zelf gespiekt met echo... Zag al een mooi vruchtzakje zitten in m'n baarmoeder 😍 Mvm is ook net geweest en mag vanaf maandag starten!
Haha je kon het niet laten Blosje ☺️ Hier was de echo goed...hij heeft ook meteen alles gecontroleerd zei dan hoef je straks niet met knikkende knieën naar de 20 weken echo. En het is een jongetje 😍😍 Beebje loopt ook mooi op schema dus dat was ook perfect!! Blijf vandaag ook eens een dagje thuis van werk. Te duizelig..even om ons denken een keer.