Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Wat fijn dat alles goed was!! En een jongetje 💙 leuk!!
    En verstandig dat je even aan jullie denkt!

Ik ook even voorzichtig. Had gisteren buikpijn en vandaag diarree... Nu gaat t ietsje beter weer gelukkig, maar morgen nog even n dagje m'n gemak. Hopelijk valt t eten dan ook weer beter

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Haha blosje. Ik denk triuwens dat als ik het zelf zou kunnen okk niet zolang kon te wachten. :D

Mayaatje oeh leuk leuk een jongetje. Zeg ik met mijn 2 meiden. Haha:D

3. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Blosje ik had in het begin ook heel erg last van mijn darmen. Dan weer diarree en dan weer lukte het niet...buikpijn als in krampen nee toch?

Haha ja Knuffie mijn hele leven denk ik al aan een meisje...dus was even een seconde schrikken ;) Nu echt super leuk natuurlijk..
    kunnen we echt jongenskleertjes kopen enzo

4. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    De eerste zwangerschap durfde ik niet zelf te kijken... Wel in de gelegenheid geweest...
    Wist niet wat ik kon verwachten/zien met echo.
    Inmiddels me er aardig in verdiept, de boeken er op nagelezen en ervaring opgedaan bij zwangere vriendin 😉

Ik wist dus dat ik met deze termijn een klein vruchtzakje zou moeten kunnen zien. Denk wel dat ik nu eerst echo bij de gyn afwacht. Tot ik zeker weet dat er n kindje met hartactie te zien is...

Ik heb ook last dat ik soms echt aandrang voel om naar de wc te gaan, maar vervolgens lukt t niet... Maar vandaag dus andersom, kwam t iets te makkelijk 😳
    Is dat nu wel minder geworden Maya?

Een jongetje is ook heel leuk 💙 maar begrijp dat je even een seconde geschrokken was als je zelf het gevoel/idee hebt dat t een meisje is 😉

Ik heb zelf ook sterk t gevoel dat we een meisje krijgen, maar wil het niet met echo laten bekijken... Het maakt me namelijk niets uit, als t maar gezond is 💕
    Geslacht weten maakt t wel makkelijker met aankopen, dus heeft wel z'n voordelen... Maar soms zitten ze er wel eens naast 😳 oeps!

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha nou dit was overduidelijk een jongetje haha het is zeer goed te zien!

Mijn darmen verschillen ene keer gaat het goed een paar dagen en soms weer niet. Maar niet zo erg als in het begin.

Heb nu nog steeds veel lage rugpijn aan beide kanten. Knuffie had jij dat ook? Volgende week woensdag weer naar verloskundige dan zal ik het navragen.

6. Knuffie85

Blosje snap dat je nu ff wil afwachten. Hopelijk gaat de tijd snel.

Bij de eerste wist ik zeker ern meid en we hadden gelijk. Bij de tweede wist ik zeker een jongen. Maar ook weer ern meid. Bij elke echo bevestigd.
    Ik wilde het de laatste zwangerschap eigenlijk niet weten. Maar aangzien we veel echos gingen krijgen vond ik dat ook weer erg moeilijk.
    Bij de eerste wilde ik het ook niet weten maar uiteindelijk toch die strijd verloren :D bij de 3/4d echo bij 26 weken konden we het zien. Bij de 20 weken echo hield mw haar benen dicht en liet niks zien, :D

Mayaatje ik heb de laatste zwangerschap wel meer last van me onderrug gehad. Nu nog steeds helaas.
    Misschien af en toe lekker in bad gaan liggen of een kruik tegen je rug. Mijn vriend duwde er ook geregeld tegen aan dat was ook echt ff fijn.

Maar ik ga in februari naar de wellnessboot. Ff bijtanken. Ben er aan toe. Haha

7. Knuffie85

Het kan bij ons echt niet op.
    Neva heeft nu weer dubbele oorontsteking.:(
    Heeft alweer een antibiotica kuur gekregen. Gerum meiske hoeveel moet ze nog meer krijgen

8. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    He knuffie wat balen!!!
    Hoe gaat het nu?
    Mogelijk heeft ze door eerdere lange kuren ook wat minder weerstand? 😢

9. Knuffie85

Ja idd dat zeg ik ook steeds. Maar de arsten zeggen dat dat niet kan :$
    Nou sorry maar ik,ben niet van gisteren hoor. Haha

Het gaat vandaag alweer wat beter. Wel vaker moe. Heb het bedje vandaag ook omhoog gezet zodat er minder druk op komt als ze gaat liggen. Kan ook niet teveel want heb een buikslaper en dan ligt da niet handig. :D

10. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Fijn dat t ietsje beter gaat knuffie!!
    Hopelijk snel weer helemaal opgeknapt!

Hier begint de misselijkheid lichtjes op te komen met momenten... Zal hopelijk een goed teken zijn... Zaterdag de echo 🍀

11. Knuffie85

Nou idd laat dat een goed teken zijn.
    Je bent niet graag misselijk maar nu wel.

Ze kon vandaag weer lekker lachen gelukkig.
    Maar ga morgen wel huisarts bellen en vragen om een doorverwijzing naar de kno arts. Ben er helemaal klaar mee. Die pijn die ze elke keer moet verdragen en elke keer die antibiotica is okk niet goed voor haar.

12. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Blosje spannend dat worden de dagen aftellen!!

Knuffie fijn dat het weer iets beter gaat..

Hier nog steeds thuis ivm extreme duizeligheid. Gisteren weer naar de huisarts en weer bloed prikken. Mijn Hb is te laag dus dat wordt meer onderzocht. Verder nog steeds een lage bloeddruk. Tis een combi van allerlei dingen. Dus deze week moet ik ook rustig aan doen van de arts.
    Voel beebje helaas nog steeds niet Hihi kan nie wachten om dat gevoel te voelen.

13. Knuffie85

Ja idd ben ik ook blij mee.

He toch mayaatje het zit je niet mee. Ik had ook een lage bloeddruk maar had er gelukkig geen last van.
    Rustig aan doen dan proberen.
    Hoe meer je erop gaat letten dat je hem wilt voelen hoe minder je hem voelt had ik altijd het idee. Bij mij begon met met een kleine kriebel in me buik alsof er een vlindertje in me buik zat. Heel zachtjes.

14. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Maya vervelend van je duizeligheid, lage bloeddruk en laag hb. Verstandig dat je jouw rust neemt! Hopelijk voel je je snel wat beter...

Kon t niet laten vandaag nog even te spieken. Vruchtzakje mooi gegroeid...

15. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    haha Blosje kon je niet wachten tot zaterdag :D
    maar hoort er niet wat in te zitten?? haha heb er niet zoveel verstand van hoor...maar het is goed op termijn??

16. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Dat is dus te klein om uitwendig goed te zien. Gaat om 2-3mm het kindje nu... En de vruchtzak die je ziet is ongeveer 10-12mm
    Ik zag er wel iets in zitten, maar via uitwendige echo kun je dat niet goed beoordelen/zien. Vandaar ook dat de gyn met deze termijn inwendig kijkt en bij voorkeur ietsje later in de zwangerschap.
    Zaterdag ben ik 6+4 en dan is het ongeveer 6,6mm

17. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    De vruchtzak ligt trouwens wel op termijn 😊

18. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    oh super meis!! fijn dat het goed gaat...klopt het hartje zaterdag al dan of is dat ook te vroeg?

19. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Als t goed is moeten we dat zaterdag zeer waarschijnlijk wel kunnen zien ja...
    Vind het allemaal veel te spannend...

20. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    ja voel met je mee!!!! vond die eerste weken voorbij schuifelen...waren echt nachtjes tellen ;)

vind elk bezoek nog steeds spannend..morgen weer naar verloskundige en dan hopelijk weer het hartje luisteren!! vind ik ook nog steeds spannend!!

Deel Deze Pagina