Alles was weer goed...hartje klopte goed. En mijn baarmoeder groeit goed. Dus over 4 weken pas weer terug.
Mayaatje. Oh fijn he dat hartje luisteren. Lekker weer ff genieten nu. Blosje. Spannend meis, ziet er wel goed uit. Mooi gegroeid. Spannend nu ff fwachten tot zaterdag. Morgen is hier de grote dag dat mijn kleine meisje naar de peuterspeelzaal gaat. Nu word ze echt een hele grote meid 😢😢
Maya fijn dat alles goed was!!! 🍀 Knuffie wat vliegt de tijd dan echt voorbij he... Even slikken voor mama 😘
Wat ben ik trots op me meisje. Helemaal niet huilen toen we weg gingen. Was wel fijner om zo weg te gaan. Ben zo benieuwd dalijk als we haar ophalen hoe het is gegaan.
Wat knap van haar! Hopelijk heeft ze een leuke dag gehad! Ik heb nu weekend 😊 dinsdag pas weer werken... Ben heel moe dus even vanmiddag en morgen vrij genomen 😇
Ze heeft het goed gedaan. Tusendoor wel ff gehuild maar ook flink gespeeld. Zijn helemaal,trots. Slim blosje om ff rust te pakken. Proberen om goed uit te rusten nu. Ik heb ook lekker weekend. Maandagmiddag om 15.30u pas weer beginnen.
Wat fijn dat het goed ging Knuffie! Fijn weekend meiden Blosje succes en veel plezier morgen met je echo!
Vind het heel spannend!! 😊 Ben toch wel bang dat het misschien niet goed is, terwijl ik qua symptomen daar niet aan hoef te twijfelen... Maarja de eerste keer dachten we ook n kleine uk te gaan zien die t goed deed... Dus je houdt er rekening mee...
Ja we zijn heel blij! Nog wel onwerkelijk... Maar de misselijkheid neemt ook toe en dat herinnert me wel aan t feit dat ik zwanger ben 😂
Pfffff ja die misselijkheid begon bij mij ook in de periode van jou ... das het enige balen maar wel teken dat goed zit!! Echt super meis!! Wanneer mag je weer kijken? Of ga je gewoon zelf kijken als je de behoefte hebt.
Gelukkig nog niet hoeven spugen, dus dan is het goed te doen... Ik wil as woensdag proberen om zelf uitwendig weer te kijken. De gyn heeft inwendig gekeken. T kindje ligt dicht tegen de wand, dus dan is het uitwendig moeilijker te zien als t zo klein is. 31-1 hebben we ook bij mck een echo staan. En maandag ga ik even met de assistent van t zkh bellen voor de termijnecho te plannen. Tot 12 weken mag ik in t zkh onder controle blijven vanwege voorgaande miskramen. En mag de gyn altijd berichten als ik tussendoor nog een echo wil 😊
Blosje op,deze momenten ben je graag misselijk. Fijn dat je zolang in het ziekenhuis onder controle bent. En je mag bellen als je het niet vertrouwd voor een extra echo. Dames wat ben ik blij voor jullie beide. Het is jullie zo gegunt.
De verleiding is soms groot Maya, haha! Maar overdag zijn er gewoon programma's en is de apparatuur bezet. Dat moet dus na werktijd, of als ik op een andere locatie sta waar het apparaat die dag niet wordt gebruikt... Knuffie vind het zo leuk dat je nog meeschrijft en zo meeleeft met ons!