Vind het ook fijn dat jullie,het nooit erg hebben gevonden. En ik weet hoe het voelt. Dus kan me precies inleven in jullie
Onze kleine frummel laat zich nu ook met de gewone echo goed zien! Vandaag weer even zelf gespiekt en groei + hartactie gezien 😍
Gisteren met neva naar de kno arts geweest. Ze rkijgt 9 februari buisjes. Hopelijk is dan al het getrubbel over.
Dat is ook weer even spannend! Maar hopelijk daarna van al die ellende af... 🍀😘 Wij mogen morgenvroeg weer voor n echo...
Meestal helpen buisjes wel goed toch?! Om 10.15uur de afspr... ben heel benieuwd hoe ons kleintje er nu uit ziet, maar vind t toch ook weer spannend...
Ja idd meestal wel. Maar zal bij ons wel anders zijn. Haha Geloof je meteen dat het spannend is. Gelukkig wel lekker optijd. Scheelt een hele dag stress.
Herkennen jullie het hebben van suikerdips tijdens de zwangerschap? Ik heb er regelmatig last van (denk althans dat t suikerdips zijn, ben dan erg slap en na wat zoets te eten zakt t meestal redelijk snel weg) en lijk dit niet altijd te kunnen voorkomen door gewoon regelmatig te eten.
We zijn weer een week verder Blosje!! Fijn dat alles goed is. Hoe is het met je meiden Knuffie! Hier net verloskundige gebeld. Heel erg krampenpijn sinds vannacht😞 Moet nu dagboeken bijhouden hoe lang en hoe vaak het komt.
Oeh mayaatje niet fijn zeg. Hoop dat het gauw afzwakt en de lijn minder word. Hier gaat het goed. Neva begint zich overal aan op te trekken en zei vanmiddag voor het eerst Papa. Ikke helemaal trots Morgenvroeg moeten we om 07.30u in het ziekenhuis zijn met neva. Krijgt ze buisjes in haar oren. Ben benieuwd hoe dat gaat. Vind ut weer spannend. Moet ze weer onder narcose. Daar zie ik wel tegenop.
Dat zegt ze dan al mooi op tijd 👍🏾 Heel veel succes morgen hopelijk morgen voor de laatste keer in het zkh. De vk denkt aan nierstuwing mooi klaar mee dus.. goed in de gaten houden en als erger wordt meteen aan de bel trekken.
Knuffie veel succes! Hopelijk heeft ze er veel baat bij! 🍀 Lijkt me lastig om steeds je kindje over te moeten dragen aan medische zorg... Maya wat vervelend van je klachten! Nierstuwing kunnen ze goed met echo zien, dus misschien verstandig verder onderzoek te doen?! Om dingen aan te tonen of juist uit te sluiten... vervelend dat je niet fit bent, zou nu juist een mooie periode moeten zijn hè...
Hoi meiden Ben hier tijdje niet geweest Ben nu 8,5 week zwanger van tweeling 1 vruchtzakje is wel stuk kleiner dus afwachten... Beide hartjes klopten wel vorige week Heb iui-d gehad maar nu met kinderaspirine Vind even onwerkelijk nog 2 .besef t ook nog niet helemaal. Ik heb altijd gezegd wil er 2 Vind ook soms moeilijk om ervan te genieten, ik zou superblij moeten n zn, maar t is denk ook f wennen vooral omdat we al mooi mannetje van 3 hebben Vooral na al die jaren in de malle molen Op dit moment afwachten ivm 1 kleinere vruchtzak Xxx
Annaatje logisch dat jullie even aan t idee moeten wennen... en ook nog eens extra spannend of ze allebei gezond doorgroeien... wanneer mag je weer op controle? Uiteindelijk wel met iui zwanger mogen raken deze ronde? Heb je hormonen gebruikt waardoor je twee follikels had? Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig mag verlopen en vooral dat je hopelijk straks wat meer kunt genieten 😘