Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@annaatje best warm ja. Op mini me hasr kamer is ut 30 graden. Pff.
    Dan starten we ongeveer tegelijk.
    Ik heb nu dagravit zwanger worden en als ik zwanger brn ga ik over op die voor als je echt zwanger brnt. Volgrns mij was dat net weer een sndere.
    Ik moet de ovulatietesten nog kopen. Op mijn lijstje stast dat ik dag 14 mag beginnen. Masr ik begin al op dag 10 start liever wat te vroeg.
    Oja hmm carpaccio en biefstuk. Haha.

@kimmie oh spannend op naar 25 augustus. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
    Ik ben vrij maar moet helaas om 17.00 beginnen. En het weekend beide dagen van 07.00/15.15 pff zweet zweet

Ik lrijg de eerste week van augustus pas vakantie. Nog 1 maandje werken. Maar dahs zo om.
    Jij?

Fijne warme zweterige dag. Xx
    :D

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie wow meis jij kan ook al snel beginnen!
    vind je het spannend. Hoe is je man er onder.

Ik ga het eerst zonder hormonen doen en na 3 keer
    weer met.

Ik moet nog 4 weken werken en dan heb ik 4 weken vakantie. Eigenlijk 3 maar kon gelukkig de nog week aan vastplakken. Lekker dagjes weg dierentuin en maybe nog weekendje weg maar ik heb geen idee wat leuk hotel is voor de kleine man en of de overal campingbadjes kunnen staan?

Werkse knuffie.ik mag vrijdag en zaterdag nog werken deze week

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ps zie dat ik weer lekker veel spelfouten heb gemaakt met mn gsm hahahaha

4. Knuffie85

@annaatje. Heerlijk zeg 4 welen vakantie. Ik heb er maar 2 helaas maja niets aan te doen.
    Hoe ga je het doen met je iui op het werk ziek mleden of weten ze van je pogingen af?
    Willen wij okk doen. Dagjes weg en misschiend weekendje landal of centerparcs. Maja 2 weken zijn zo om.

Thnx het was aardig heet op het werk. Maar gelukkig mocht ik om 20.00 weer naar huis.
    Vanochtend lekker weer gaan babyzwemmen. Was echt een afkoeling voor even.

Ik heb de aangetekende brief al op de bus naar gent. Formulier voor zaad is ook al weg.
    We hebben dezelfde donor als eerst. Vind ik wel erg fijn. Hebben ze dalijk toch iets gemeen en kunnen we ook kijken of ze op elkaar lijken.
    Ik weet alleen niet meer hoe het gaat met netaling voor het zaad. Maar daar zal ik wel reactie op lrijgen denk ik.
    Verder zeiden ze in Gent dat ze teostemming van cz moesten krijgen. Maar ik heb cz gebeld en die zeiden dat alles goed was hoe ik het gedaan heb. Dus ik ga ervan uit dat alles nu gewoon rond is. Op de betaling van het zaad na dan. Maar hoop dt ik daar ook gauw reactie op krijg. En dan dorect betalen anders moeten we weer een maand langer wachten en da wil ik echt niet.

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie wij hebben verklaring cz gehad die we mee moete nemen naar gent. Is voor 6 keer
    wel raar he, de 1 krijgt t onbeperkt en wij maar 6 keer vergoed. Als we die verklaring na 6 keer niet meer hebben dan betalen we zelf 300 euro.
    Ik heb pas gesprek gehad met mn leidinggevende en als ik weet dat ik iui heb krijg ik vrij. Ik geef dan zelf aan omdat ik 3 dagen werk dat ik dan wel andere dag wil komen werken. Hoop gewoon dat het net niet op mn werk dagen valt..
    Lekker zwemmen! Wij hebben badje opgehad in tuin.
    ik merk wel aan mezelf dat ik weer beetje gestresd ben. Sjaggie en ik eet ook weer megaveel.. zal spanning wel zijn!

6. Knuffie85

@annaatje. Ja dat is idd wel raar. Misschien ander soort pakket. Geen idee.
    Scheelt wel dat je maar 3 dagen werkt. Ik werk in de zorg dus is altijd onregelmatig en en kan dan ook niet anders. Ook juist nu het allemaal geheim is maakt dat het wel lastig. Maja ik ben nooit ziek (afkloppen) dus die 1ne dag dat ik ziek ben kan dan ook wel een keertje dacht ik.

Hoe zat het met de betaling van het zaad. Kreeg jij daar thuis bericht van?
    Want als ik betaald heb mag ik 4 weken erna beginnen mits mijn cyclus dan valt. Moet volgende week kngesteld worden dus hoop wel dat ik optijd kan betalen want dan kan ik de volgende ronde ook evht beginnen.

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie wij zn aanvullend verzekerd. Volgens mij is t maar net wie je daar aan lijn krijgt of wie t behandeld..
    wij kregen het per mail de rekening.hadden we zelf gevraagd.de post wordt hier nogal eens vaak fout bezorgd. Dan betalen en konden gelijk beginnen.ging vrij snel allemaal.

Ik ga zo werken bah!!!

8. Knuffie85

@annaatje. dan hoop ik dat het er gauw is. Bpvandaag niet in ieder geval de post is al geweest.
    ow jakkes. Werk ze meis. Ik ben vandaag nog vrij maar mag het weekend weer volop.

9. Knuffie85

Iedereen het warme weekend door gekomen?

Ik heb beide dagen gewerkt. Zaterdag na mijn werk naar verjaardag geweest. Daar eerst heerlijk in het zwembad gedoken. Mini me ook mee gezwommen en werd boos als ze eruit moest. Haha

10. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Hier gaat alles goed.
    Op het werk hebben we airco dus merk je weinig van de hitte en van het weekend lekker gezwommen.
    Jullie hebben een zwembad staan dua. Dat is ook wel ideaal, kun je erin wann je wil en voor je mini me is dat natuurlijk ook fijn.

Heb vorige week een brief gehad met een overeenkomst.
    Nu is het dus alleen wachten op de eerste afspraak.
    Spannend !
    Okk dat "selecteren" vind ik toch wel spannend.
    We hebben er allebei heel veel zin in.
    Ook me vriend zegt nu , hoe dichter bij het komt hoe meer zin ik er in heb.
    Dus super leuk.
    Gaan jullie nog op vakantie ??

11. Knuffie85

@kimmie. Oh heerlijk airco op je werk. Jaloers haha .
    Nee wij hebben helaas geen zwembad stasn. Ben bij mijn zus in het zwembad gesprongen, die heeft ern zwembad in haar tuin. Lekker verwarmd heerlijk.

Oh het blijft spannend zo he. Oh wat een fijne reactie van je vriend. Zal wel goed voelen denk ik.

Ik zit te wachten op de brief van uz gent om het zaad te betalen. Moet hoogstwaarschijnlijk dit weekend ongesteld worden dus hoop voor die tijd wel betaald te hebben.
    Nee wij gaan niet op vakantie. Hebben in de buurt centerparcs en gaan geregeld daar zwemmen.
    Op Vakantie is niet echt iets voor ons. Gewoon weekendje weg ofzo wel.
    Maar ik heb ook 2 honden en die kan ik ook noet zolang weg doen voor ern vakantie. Kan onze oudste niet af, valt hij heel veel af in de tijd dat we weg zijn. Dus voor ons gewoon lekker wat dagjes weg, zwembad, dierentuin, speeltuin of atractiepark daar genieten we ook van.

Jullie?

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik moest ook werken van het weekend.
    nu nog 1 dagje en dan lekker lang weekend. Ik word zo sloom van dit weer. Nergens zin in
    wij gaan vd zomer ook dagjes weg. We wilden nog wel kijken als t mooi weer is om weekendje weg te boeken. Ben dr echt aan toe!
    Nog f en dan starten we allemaal!

Fijne week nog en hopen dat brief gent snel komt knuffie

13. Knuffie85

@annaatje. Hoelang duurde dat bij jou.voordat je bericht kreeg?
    Ook lekker dagjes weg. Soms wel net zo fijn.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annaatje wat spannend!!
    Meiden allemaal heel veel succes.
    Als jullie starten dan wordt mijn prinses 1 jaar pff.

15. Knuffie85

Gaat hard he. Mini me is ook alweer 1 jaar. Ze groeien zo vlug

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @one of a kind
    he meis das alweer even geleden
    alles goed met je kids?

Ik hoor heel de week al mensen die rond mn zwangerschap ook zwanger waren dat ze tweede krijgen. Soms vind ik dat nog best moeilijk. Hun allemaal hup meteen en wij eerst de malle molen.

X

17. Knuffie85

@annaatje ja helaas hebben wij dat 😥

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heel herkenbaar meid.
    En vond dat ook erg heftig.
    Na mijn scheiding heeft het zoals je weet nog een tijd geduurt maar ze is er en "helaas" wordt ze alweer over 2 maanden 1!

Dilara heeft laatst buisjes gekregen en ze zijn allebei wat ziek geweest maar gelukkig gaat het verder goed:D

Ik volg je !

Knuffie gaat veel te snel heh

19. Knuffie85

@one of a kind. Ja echt wel. Dacht altijd dat is niet zo. Maar wel dus.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zal je voorbereiden een 2e gaat nog veel sneller:(

Deel Deze Pagina