Lotje gefeliciteerd! Ook gewoon na 1 poging! Wauw! Ik snap je gevoel dat het nog onwerkelijk is volkomen, dat hadden wij ook. Ben ondertussen 12 weken zwanger en ben aan het idee gewend geraakt haha. En wat verwoord je een en ander mooi in je laatste stuk. Dat komt precies overeen met ons gevoel!
@lotje woow meis gefeliciteerd.geniet!! f stomme vraag maar wat was jullie verhaal ook alweer ik weet af en toe niet meer hihi hormonen @ all lig lekker in tuin te relaxen. Nou die dagjes weg kosten ook al een hoop. Shoppen ijsje hier tosti daar haha. Ik zit nu dag 17 en geen smiley nog. Snap dr niks van.ik heb hem ooit 1 keer met cb digital niet kunnen vinden.ik heb nog 4 staafjes dus ben benieuwd Fijne dag meiden x
Dankjulliewel! Annaatje, man ziek, toen ook nog omvruchtbaar en kinderwens weg. Volgens mij heb je mijn blog op wordpress wel eens gelezen. Heel veel succes!
@annaatje heerlijk relaxen. Wij hebben vanavond heerlijk ff ge bbqt. Zo ineens spontaan. Ik heb helaas nog geen vakantie. Nog 3 dagen werken. Morgen, dinsdag en woensdag. Nu al aan het aftellen. Haha Ik geloof meteen datbde dagjes uit veel geld kosten. Wat raar nu weer jou cyclus. Misschien inbewust toch wat meer mee bezig nu?
@lotje ja nu weet ik het weer. Heb idd je site gezien Hoe voel je je hihi genieten he nu!! Verdiend meid @knuffie ik sta dr mee op en ga dr mee naar bed haha Morgenvroeg maar weer testen. Die testen kosten hoop oook. Heb dr alweer 7 gebruikt net weer nieuwe besteld. 20 stuks 36,95 op internet Ohh lekker bbq gaan wij deze week ook doen
@annaatje. Ja eigenlijk doen we dat allemaal wel nu Denk ik. Hor was ie vandaag? Ik betaal 35,96 idd een hoop geld 😢 Maja we hebben er veel voor over he.
Hallo lieve mensen, Ik heb natuurlijk lang niet alles in dit topic kunnen lezen, maar begrijp dat jullie allen bezig zijn met IUI KID. Ik heb mijn intake hiervoor ook net gehad en moet nu een keuze maken tussen een Nederlandse donor of een Denemarkse. En heb naast dat dilemma nog meer dilemma's! Mag ik met jullie meepraten en wat sparren over dingen? Liefs miekkie
@miekkie tuurlijk. Welkom! @knuffie ik moest om 3 uur vannacht zo plassen hihi Ik dacht doe meteen cb test en hij smileyde Om half 8 nog f keer gedaan en lachte nog Kreeg ook weer foutmelding op da ding met zon boekje melding en knipperde niet.maar deze maand dus dag 18 Is van 4 maanden nu dag 17 17 15 18 zo zie je maar kan elke maand anders zijn Toch vind ik het nog steeds raar. Cb smiley en volgende dag inseminatie. Ik denk zelf nog steeds dat het beter is om op smiely dag inseminatie te hebben. Morgen wordt t warm. Lekker zwembadje opzetten in tuin Fijne avond x
Ik vind dat ook raar maar ben wel gauw zwanger geworden dus kan er eigenlijk weinig over zeggen, Ja idd zo zie je wel dat het elke keer anders is. Jeujj hij smileyde. Haha Ik ben benieuwd. Mijn ongesteldheid zit er binnen nou en 1,5 week weer aan te komen. Heerlijk middenin mijn vakantie😔 Oja lekker zwembadje opzetten voor mini me. Vandaag ook wezen zwemmen heerlijk. En ze is zowaar vandaag 2x zelf los blijven staan. 😃
@ knuffie heerlijk zwemmen Mijn mini me loopt met lopen beetje achter Is nu 18 maanden maar loopt nog niet Was ook laat met omhoogtrekken in box en langs tafel lopen. Doet mini me pas sinds 15 16 maanden Dus ik denk dat de mijne pas loopt rond 2 jaar?? Vind dat af en toe best moeilijk. Waren vorige week in zon speelparadijs en meneer was de enigste die kruipte en tijgerde. We wachten maar af hij is denk ook beetje bang aangelegd. Belangrijkste is is dat hij wel langs tafel loopt en zijn eigen omhoogtrekt in box. Ik liep zelf met 18 maanden. Dat is wel eens jammer omdat je niet van de donor weer wanneer die ging staan enzo.
Het genieten zal nog wel komen. Ben vooral overrompeld. En ook heel duizelig. Ik voel me continu een soort van dronken. Heel draaierig en slap. Mijn lijf is nu al overgenomen door een kleine raddraaier lijkt wel. Ik heb een 9maandenboek besteld en geniet ervan om te lezen over ontwikkeling. Maar het blijft heel onwerkelijk en raar. Wat ik wel heerlijk vind is dat we maar een keer hebben hoeven insemineren, ik ben nu al vergeten hoe het ging en was. Als ik het 6 of 10 keer had moeten doen, had het wel voor langere tijd in mijn geheugem gezeten en ook klinischer gevoeld. Daar mag ik dankbaar voor zijn. Verder nu hopen dat de 1e echo over 3 weken goed is. Daarna maar plannen bijstellen voor wat betreft werk, studie en verbouwuitgaven in huis. We hebben er wel al wat ideeen over, maar eerst die echo maar afwachten. Ik had never nooit niet gedacht of er rekening mee gehouden dat ik voor de herfst al zwanger zou zijn... Heel veel succes!!
@annaatje Ik geloof je meteen dat dat lastig is dan. Dat is wel een nadeel masr ik Denk daar verder niet echt over na. Ik zie wel wanneer ze gaat lopen. Ieder heeft zijn of haar eigen tempo denk ik dan maar. Maar begrijp ke gevoel wel. @lotje probeer lekker te genieten. Tis ook niet niks na zo'n mmm ineens zwanger. Zoiets bedenk je niet na 1 keer meteen. Heb je al een ijzerdrankje geprobeerd elke dag. Misschien helpt dat wat.
He dames! Lotje , probeer indd ma lekker te genieten! Hoop dat wij straks ook mogen zeggen dat het na de eerste IUI gelukt is. Vind her super spannend. Zit nu op cd 15 en gebruik vanaf vrijdag cb ovu testen. Pfff wat prijzig. 30,- voor 10 testen. Mjaaaaa je moet er wat voor over hebben he. Maar goed wat ik al dacht is nu denk k zo. K krijg geen smiley. Bij pco kan het okk niet maar ik hoopte gezien mijn cyclus van 2 Keer 35&33 dat het weer de normale kant op ging. We zullen zien. Anders straks toch maar aan de hormonen. Hier hebben jullie geen ervaring mee toch? Iedereen heeft uit zichzelf een eisprong he. We wachten het rustig af. Super spannend en kan haast ni meer wachten. Nog 2 weekjes tot de vakantie. En 3 weekjes tot donor selectie 😀
@kimmie nee ik kan ke qua hormonen niet verder helpen helaas. Dat is wel etg duur zeg. Ik betaal voor 20 --> 35,96 Maar zoals je zegt we hebben er veel voor over he. En niet echt fijn dat je geen smiley krijgt. Lastig zeg. Nog ff werken dan vakantie en spannend zeg donorselectie.
Wil een van jullie mij misschien een korte samenvatting geven van deze topic? Met hoevelen chatten jullie ongeveer? Hoeveel mensen en evt wie zijn er bezig met IUI, hoeveel mensen en evt wie al zwanger? Hoeveel mensen en evt wie moeten er net als ik nog starten? En zijn er ook mensen die net als ik nog de keuze moeten maken tussen welke donor?
Ik heb zoveel dilemma's! En ik kom er niet uit.. De onderstaande voor- en nadelen heb ik al beperkt tot welke ook maar enigszins een rol spelen voor mij, want er zijn er meer! Voordelen Nederlandse donor: 1. Je hoeft vantevoren niet te bepalen hoeveel inseminatie's je nodig zal hebben 2. Het wordt vergoed door de ziektekostenverzekering Nadelen: 1. Je kan niet zelf kiezen uit alle kenmerken Voordelen Denemarkse donor: 1. Je kiest zelf uit alle kenmerken Nadelen: 1. Je moet vantevoren een bepaalde inschatting maken over het aantal te bestellen rietjes 2. Het wordt niet vergoed door de ziektekostenverzekering
En dan nog een geheel ander dilemma. Ik heb jarenlang gewacht met de beslissing alleenstaand mama te worden via een donor in de hoop nog een geschikte partner tegen te komen. Uiteindelijk kon ik door mijn vurige wens en tevens mijn leeftijd niet langer meer wachten en maakte ik deze beslissing. Blij mee en stond er volledig achter. En nu.. ben ik twee maanden geleden een leuke man tegengekomen met wie het leuk lijkt te klikken. Jeetje..
@miekkie We chatten hier voornamelijk met 5 dames en nu met jou erbij 6. 2 ervan zijn zwanger (linro1 en lotje) en 3 (annaatje, kimmie en ik) gaan bijna beginnen. 2 lopen er in Gent belgie (annaatje en ik ) En de andere in nederland. Er zijn er ook met denemarkse donoren dus daar kun je advies en tips aan vragen. De twee uit belgie hebben anonieme donoren dus weten niet wie de biologische vader is (annaatje en ik) Kimmie mag iver 3 weken een donorselectie maken. Altijd lastig die voor en nadelen. Maar ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt. Het is toch al lastig genoeg. Heb respect voor je als alleenstande moeder om dan hiervoor te kiezen. Zul je altijd zien dat je juist nu een man tegenkomt. Misschien dit eens met hem overleggen kijken wat hij ervan vind. Of is het nog niet echt serieus? Mijn vriend en ik hebben juist gelozen voor een anonieme donor maar meer juist omdat mijn vriend onvruchtbaar is en we het daar al moeilijk genieg mee hebben. Voor ons is mij vriend 99,99% de vader. Er mkste alleen 1 klein bouwsteentje. Hopelijk heb genoeg verteld. Bij meer vragen gewoon vragen en misschien hebben de andere dames nog meer om erbij te zetten ☺️
Superbedankt voor je antwoord knuffie!! Zo ben ik een beetje van jullie op de hoogte! Jij dus binnenkort beginnen! Spannend! Ben je al gestart met het gebruik van ovulatietesten en heb je dus al wat meer zicht op je cyclus? En gebruik je ook al foliumzuur? En heb je bij zo'n anonieme donor in België nog wel enige keuzemogelijkheden? Wonen jullie zelf ook in België? Wel heftig dat je man onvruchtbaar is. Maar fijn dat dit een mooie kans voor jullie is!! Ik vind de keuze nu gewoon heel heel erg lastig. Ik moet sowieso een keuze gaan maken tussen een Nederlandse en een Deense donor en ik weet het niet!! De arts belt mij morgen om te horen of ik er al uit ben. Nou NEE dus!!! En dan daarnaast het dilemma over mijn vriend. Heb hem verteld dat ik er voor hem al wel serieus mee bezig was, maar hij gaat er vanuit dat ik het voor hem nu onhold zet. Logisch misschien, maar ook heel moeilijk voor mij!! Tjonge..