He annaa! Ik hoop het zo 😀 Ik heb nu net weer een Pos. Test dus ik hou alles goed in de gaten. Ben benieuwd ! Lekker man in het zwembadje! 😎
Het is Deense, niet Denemarkse (sorry). Bij de commercieelste (cryos) wel. Bij esb is de keuze veel uitgebreider en zoals gezegd geen cmv+ donoren, dus geen afvallers. Bij esb moet je betalen om in te loggen. Wij hebben de codes gekregen van onze kliniek zodat we kostenloos konden kiezen. Mikkie, ik denk dat je verwachtingen wat hoog zijn. De gemiddelde NL spermabank heeft 10-15 actieve donoren... dus als je er bij cryos (gok ik?) nog 6 overhoudt en 3 op zich wel een optie zijn, is dat al heel wat. Heb je al bij esb gekeken?
Hahahaha klopt, lekker slim he ! Blond Maar ik wacht het wel af tot eind aug. Wel had ik echt verwacht dat er zeker 50 tot 100 donoren waren in nl. Maar vlgs mij zit ik er heeel ver boven hihi. En wat jij al zegt, je hebt er maar 3 nodig en ze zeggen niet voor niets dat er een tekort aan is.
@annaatje. Oh heerlijk lekker genieten. Heb vandaag thuis ook het zwemabdje weer opstaan. Word weer veel gebruik van gemaakt. Nu nog heerlijk buiten zitten. Lekker koel nu.
Ik heb geen idee meer waar ik het heb gelezen of gehoord. Op meerdere plekken. Volgens mij online in twee rapporten van ziekenhuizen. Ik weet dat 1 staaltje wordt opgesplitst in 5-10 porties om zo meerdere pogingen met 1 staaltje te kunnen doen en dus meerdere vrouwen te kunnen insemineren met 1 donatie. Als er 30/40 donoren waren, was er niet zo'n lange wachttijd. Ik herinner me aantallen van 11, 14 en 17 donoren. En ik weet nog dat ik toen ook dacht 'wat weinig'. Dat is ook de reden waarom sommige ziekenhuizen lang geen vrouwen alleen/lesbische stellen konden helpen, omdat het zaad dat er was alleen bij onvruchtbaarheid van de man werd gebruikt. Zo konden ze het medisch verantwoorden. Logisch gevolg is dat er commerciele banken zijn. Overigens bestellen ziekenhuizen/klinieken zelf ook bij deze banken...
@ zwangere al klachten hihi @ bijna gaan beginnen spannend!! Ik zat me net af te vragen wat mn klachten waar toen ik zwanger testen.volgens mij geen 1 Weten sommige nog die al kindje hebbe via iui of ze na de iui iets voelden Wij gaan zo lkkr bbq en mag vanmezelf nog glaasje rose Fijne avond
@ annaatje. Na de iui niets gevoeld. Tot de 5de week toen kreeg ik de griep en ben daarna tot 16 weken flink ziek geweest elke avond boven de pot 😨 Toen tot week 29 alles goed en toen moest ik 6 dagen plat liggen in het ziekenhuis vanwege een bloeding. Daarna niets meer mogen doen tot ik met 39 weken ingeleid werd omdat ik beginnende zwangerschapsvergiftiging had. Dis al bij al ben ik benieuwd als ik zwanger mag worden hoe deze verloopt. Lekker genieten van je rosetje zeg. Hihi
@@knuffie dat lijkt me niet echt fijn geweest elke avond boven de pot hihi Zo raar ik heb totaal 14 iui gehad maar ik kan nu niet meer zeggen wat ik toen allemaal voelde.. niet veel volgens mij @one of a kind. Was er veel verschil bij jouw beids kids kwa klachten..
Heyyyyyyy Dames!! Hier was ik weer even! Hoe is het met jullie? Linro1 en Lotje; hoever zijn jullie al zwanger? En bij de hoeveelste poging was dat? En van welke donorenbank? Anaatje en Knuffie; wanneer gaan jullie starten in Gent? Kimie; nog zo'n twee weken en dan donorselectie? Ben erg benieuwd hoe je dat vergaat, omdat ik ook nog op de wachtlijst van Rijnstate sta. Ik weet zelf nog steeds niet echt wat te doen, maar die beslissing kan ik toch ook nog niet nu maken ivm mijn relatie. Ik sta op de wachtlijst in Zwolle en in Arnhem. Ik heb besloten geen verdere stappen te zetten zolang mijn relatie goed loopt. Wel ga ik naar de psychologische testen en evt intake in Rijnstate. Dan blijf ik op de wachtlijst voor een Nederlandse donor staan. Er zijn dan twee scenario's: De relatie blijft goed lopen en ik zal op den duur dan stoppen met dit traject. OF De relatie loopt stuk en dan sta ik voor de keuze voor welke donorenbank ik ga kiezen.
@annaatje. Ohnee hoe de iui zelf was weet ik ook niet echt meer. Heb er 3 gehad. Gek eigenlijk ja. Nog zo kort geleden maar lijkt alweer zo lang geleden. @miekkie. Ik mag hoogswaarschijnlijk in de week van 24 augustus beginnen. Moet aankomende week ongesteld worden. (Heerlijk midden in mijn vakantie 😥 en dan 10 dagen ernabegin ik met mijn eerste ovulatietest. Tis toch een keuze die je zelf moet maken hoe lastig ook. Misschien nu 1 voordeel dat de wachttijden zo lang duren.
Ja en ik heb net zitten kijken bij de European Sperm Bank. Daar is wel ontzettend veel keuze!! Veel meer als bij de Denemarkse donorensite. Maar de kosten zijn er nog eens een stuk hoger en om meer te kunnen zien (bv foto's, spraakberichten etc) moet je ook weer betalen. Pfff wat een keuzes allemaal. Die wachttijd komt enerzijds nu wel goed uit ja. Anderzijds merk ik dat ik het ook heel lastig vind om dit allemaal on hold te zetten voor een prille relatie.
Ja bij Seyhan werd mijn vagina van binnen heeeeeeeeeel krap ( benauwd) kreeg er de utrogestan na een dag of 8 niet meer in. De mk voor Seyhan had ik dat trouwens ook. Ik ben bij hem maar 1 keer misselijk geweest met 17 weken 1 x. Bij Dilara geen krap gevoel, kreeg de utro met gemak naar binnen dus ik dacht dit is zeker mislukt. EN vanaf week 5 tot 15 elke dag en nacht gespuugd. Seyhan kwam me aanmoedigen, goedzo mama
Thanks meiden! Ik ben jarig vandaag,alweer 33 Lekker met het gezinnetje relaxen thuis en vanavond uit eten. Verder dagje pretpark vd week met schoonouders en ik ga samen met mijn man dagje naar alkmaar. Kleine blijft dagje bij oma en opa. Ik zit nu op dag 26. Verwacht menstruatie over week pas en dan starten.
Van harte gefeliciteerd meid!! Ik wordt over 18 dagen ook 33 Welk pretpark gaan jullie heen. Ooooooooh bijna starten!!!
Gefeliciteerd annaa! Naar welk pretpark gaan jullie ?? Over een weekje moet ik okk ongesteld worden, hoop stiekem dat het iets later wordt zodat we wann we in Arnhem komen ook meteen kunnen starten met clomid. Wann ik eerder ong wordt moet k waarsch een maand wachten ): Of zonder hormonen proberen. Grappig we zitten allemaal rond dezelfde leeftijd. Nog een paar dagen werken en dan lekker vakantie Werkse allemaal.
Gefliciteed annaatje. Een fijne dag vandaag. 🎉🎉 Wij gaan morgen lekker een dagje naar min familie aan de zee die zitten daar op een camping. En zaterdag gaan we naar phantasialand. Ook al zon zin in.
Ik wist het al met 3 weken (1 week na de iui), ik had zo'n opgeblazen buik, was ook niet in te trekken. Met 3+2 de 1e test gedaan, was positief. Op de officiele testdag (6 dagen later) was mijn onderbuik nog steeds opgeblazen, ik was erg duizelig en ook al gevoelige borsten.