Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Vreemd Panter. Wat enorm balen... :(
    Ik hoop dat je vlug weer verder kan met meer geluk! X

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Panter, met hoeveel weken waren jouw miskramen? Ging dat telkens rond dezelfde tijd mis of was het steeds verschillend?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Gaat steeds heel vroeg mis, breekt voor of rond 6 weken af.

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter nee he! Maar wat raar dat urine wel positief is en bloed niet. Zou dat nog van de pregnyl kunnen zijn

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Geen idee...dan zou er toch ook nog hcg in mn bloed moeten zitten?

6. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@panter. Ownee wat gek zo zeg. Hopelijk toch nog goed nieuws woensdag

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter bloedtesten zijn wel het meest betrouwbaar
    Ik weet nog van mijn 2 miskramen dat de cb zw testen
    Positief waren maar ik had toen bloed moeten prikken en daaruit zagen ze dat hcg erg laag was

@all ik ben wel benieuwd naar die uitzending van wesley en yolanthe. Volgens mij waren die in hetzelfde jaar getrouwd als mijn man en ik. Vaak is het wel zo.trouwen en dan kindjes. Hoe vaak heb ik in die jaren wel niet geroepen:nee we willen nog geen kinderen.
    Vrienden van ons hebben nog geen kids en iedere keer als we ze zien zeggen ze of we weten nog niet of we kids willen of ze zeggen nee nu nog even niet.ik heb al tijd een gevoel dat het bij hun ook niet lukt.
    Op een gegeven moment herken je die standaardzinnetjes nog van jezelf. Ik zou ze graag willen helpen als het zo zou zijn maar jah niemand weet het van vrienden van ons.

Ik zou wel weer willen dat babyboom terugkomt op tv.ik heb dat heel veel gekeken in de periode dat wij nog geen kind hadden.

8. Knuffie85

@annaatje. Da volg ik niet. Hihi.
    Wij zijn niet getrouwd. Maar kregen toch vaak de vrasg.
    Willen jullie geen kinderen, word us niet eens tijd voor kinderen.
    En de ergste vond ik: jullie weten toch wel hoe het moet ofniet?
    Dan werd ik altijd zo verdrietig.

Lastig zeg als je het denkt maar ze niet kunt helpen.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Erg die opmerkingen he.

Ooit heeft iemand tegen mijn exman gezegd, moet ik het je voordoen;)

10. MarLin1305

MarLin1305 Niet meer actief

@Annaatje, ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar die aflevering met Yolanthe en Wesley. Begreep uit nieuwsberichten dat ze erg openhartig waren. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom er zo'n taboe op ligt en waarom mensen denken gewoon alles maar te kunnen zeggen. Moet ik het je voordoen is inderdaad een kla'zieke'. Heb zelfs woorden met mijn broer gehad hierover omdat hij tegen mijn man zei dat hij het hem wel even uit kon leggen hoe het moest. Mensen vergeten dat het iedere keer weer een wonder is wanneer ze het geluk van een zwangerschap mogen ervaren. Ik heb wel eens keihard in iemands gezicht gezegd dat wij geen kinderen kunnen krijgen. De shock die je dan bij zo iemand ziet en hoe slecht diegene zich er dan bij voelt!!! En dan denk ik.. dat heb je verdiend. Weet dat het niet zo netjes is maar wil dat mensen eens na gaan denken voordat ze hersenloos beginnen te blaten.

Bij ons is het traject geen geheim, ik wil niet dat ons kindje ooit denkt dat hij of zij een geheim is (geweest).

@All vertellen jullie je kindje(s) ook van de donor en vanaf welke leeftijd???

11. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiiihoiiii
    Ik ben ook super benieuwd naar doe aflevering !
    Pff zit ff in een dubio.
    Met mijn pco zou ik aan de clomid moeten.
    Zit nu aan cd32. Ben heel bang dat ik ong wordt deze dagen. Ene kant is het mooi weer de normale kant op maarrrr
    Als ik dinsdag na Arnhem moet is het gunstiger als ik dan op cd 1,2 of 3 zou zitten zodat ik dan kan starten met clomid.
    Pff wil niet nog een maand wachten.
    Lastig.
    Haha liefste wil ik vlg week nog starten met de IUI.
    We hebben lang genoeg gewacht dacht k zo :p

Hoe is het daar???

12. Knuffie85

Wanneer komt die aflevering op tv dan??

Oja die opmerkingen zijn zo irritant en kunnen flink wat emoties los gooien.
    Sommige mensen kunnen echt niet nadenken.

Ons traject is nu een geheim voor onze familie maar dat is meer omdat we hun nu willen verrassen.
    We houden het niet geheim. Iedereen in onze omgeving weet ervan af en onze kinderen komen het ook te weten.
    Weet nog niet vanaf welke leeftijd maar vroeg genoeg in ieder geval zodat ze er wel mee op groeien

13. MarLin1305

ik hoorde net de aflevering maandag op tv komt. ga ik zeker wel zien.

wij kregen mbt de leeftijd van het toekomstige kindje te horen dat vier jaar een hele goede leeftijd is om er mee te beginnen. Dat zei de maatschappelijk werkster van de kliniek waar wij zitten tegen ons. Keek ik wel even van op maar toen ze het uitlegde begreep ik het wel. Spelenderwijs uitleg geven over hoe en wat....

ik moet vrijdag bloed af laten nemen voor de hormoonwaardes en dan 31 augustus nog voor de progesteron, als dat allemaal goed is kunnen we bestellen en dan hopelijk ook direct die maand de eerste iui-poging. Kan niet wachten!!!

14. Knuffie85

Ik heb zon boekje waaruit ik straks ga voorlezen. Ideaal boekje voor kinderen. Speciaal ook voor gemaakt.

Dan ga ik dat op opnemen zetten. Maandagavond is mijn under the dome avond 😃

15. Knuffie85

Deze bedoel ik. Kwam hier laatst al voorbij maar weet niet meer of je toen al mee las.

@marlin. Spannend zeg. We komen allemaal dichterbij

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all dag 1 van mijn menstruatie. Had het maandag al verwacht maar door stress denk weer later.
    Verwacht begin sept te starten. Heb al zitten tellen en gelukkig valt cursus van man eerder.
    Ben alleen aan het twijfelen wel of geen utro bollen gebruiken?

@knuffie wanneer verwacht jij naar gent te gaan. Wil je dan laten weten of je die man met dat petje weer had hihi

@marlin jij ook al bijna. Jouw eerste kindje toch

@wij hebben nog 4 dagen vrij en dan weer aan arbeit.vind het niet zo erg. In de malle molen wereld gaat tijd altijd sneller vind ik als je aan arbeit bent en weer in je gewone ritme bent.

@kimmie begin jij met clomid.. ook pregnyl?
    Clomid is van dag 3 tot dag 7
    Ik heb daar nooit bijwerkingen van gehad.nam het altijd in na mijn ontbijt.
    Utro bollen deed ik 2 om 7 uur 2 om 15 uur en 2 om 23uur. Soms beetje smokkelen want ben geen avondmens. Pregnyl moest ik tussen 20 en 22 zetten.mijn man deed altijd dit in mijn buikrolletje spuiten. Wat heel handig is mocht je ook pregnyl moeten zetten via internet hebben wij toen zon handig openertje gekocht want wij braken dat glas nog weleens af

17. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar is pregnyl voor?! Om 100% zeker een eisprong te krijgen toch?! Heb 1 keer eerder clomid gehad maar geen pregnyl.
    Stel ik moet dat gaan gebruiken hoe gaat dat in z'n werk?! Hoevaak enz moet dat??

18. Knuffie85

@annaatje. Ik denk rond de 27 ste.
    Denk dat ik op mijn verjaardag de 26ste een smiley heb. Weet niet waarom maar dat gevoel heb ik. Al hoop ik die smiley op de 25ste te hebben want de 26ste ben ik vrij en de 27ste moet ik werken. Maar mijn collega gng het dan wel ff regelen.
    Ik laat het je weten of ik die man weer had. Hoop het wel eigenlijk. :)
    Eigenlijk gek dat je hoopt dat je een man krijgt. Haha

Oh voor jou nu ook spannend aan het worden. Zitten we ingeveer gelijk.

19. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Panter, opmerkelijk dat het steeds rond dezelfde tijd is dat het mis gaat.

Lin, wij vertellen het zeker. Voor onszelf omdat we geen geheim voor ons kind willen hebben en voor het kind omdat we vinden dat iedereen het recht heeft te weten hoe hij/zij is ontstaan en moet kunnen weten waar zijn/haar oorsprong ligt. Hier zijn verschillende gevoelens en meningen over.

Het wordt nu echt spannend voor jullie!!

Wij hebben dinsdag de 1e echo. Ik vind het nu wel spannend worden. Nog geen bloed. Wel redelijk pijnlijke borsten en tepels en sinds vandaag een soort werkend, goed doorbloed gevoel beneden. Alsof er iets gaande is. Hopelijk iets goeds.
    Kun je je baarmoeder al zo vroeg voelen?
    Deze week 7 weken.

20. MarLin1305

@knuffie, dat boekje ga ik zeker bestellen, lijkt me ook een hele goede manier om je kindje voor te lichten. helemaal top dat je dat nog even vermeldt hebt want ik las toen idd nog niet mee :)

@annaatje, ja schiet lekker op... ook al kan het me nu niet snel genoeg gaan natuurlijk. Is ook idd onze eerste. ze zeggen wel eens dat al het goede langzaam komt... nou dit is me langzaam (en moeizaam) genoeg geweest... Nu moet het natuurlijk ook nog gaan gebeuren maar voel me super optimistisch!!!

@Lotje84, tuurlijk mag ieder dat gelukkig voor zichzelf bepalen... en mensen die er voor kiezen dit niet te vertellen of iig niet zo vroeg zijn er voor mij echt niet minder om. Ieder mens is uniek en gaat op zijn en haar eigen manier met dit soort zaken om.

Jullie zijn nu zwanger toch?? Heel pril?? wat fijn zeg, zie dat jullie ook vlinderkindjes hebben. Spannende tijd zeg. wat betreft het voelen van, en wanneer?? Ik heb (nog) geen idee maar hoop er heel snel achter te komen hahaha.

life is beautiful :)

Deel Deze Pagina