@marlin. Graag gedaan. Echt een fijn boekje is dat. @lotje. Oh spannend zeg. Ik denk dat je eerder je darmen voelt dan je baarmoeder. Tenminste dat was bij mij zo. Maar wie weet. Hopelijk zien jullie een mooi kloend hartje
@knuffie ik verwacht rond 5 sept Nou die vrouwen die ik toen had gehad die vond ik niet zo haha. Die man was zo lekker vrolijk Stelde me zo op mijn gemak en mijn man ook Truste dames
@annaatje. Dan hoop ik helemaal dat ik die man heb. Hij stelt je idd meteen gerust en maakt ook grapjes. Erg fijn vind ik dat.
Knuffie, haha mijn darmen voel ik ook, maar die zitten toch echt ergens anders. Ik voel nu echt direct achter mijn schaambeen van alles. Ook tegen mijn blaas aan is het erg gevoelig.
Lin, absoluut. Ik denk dat iedereen de keuzes maakt waar hij/zij achter staat en het op die manier ook voor zichzelf kan verwerken en/of voor het kindje valt te begrijpen. Ik ben nu 7 weken zwanger vandaag/morgen. Redelijk pril nog, al voelt dat niet meer helemaal zo pril. Ik weet het alweer 4 weken. Waarschijnlijk maandag de eerste echo. Ik hoop dan echt dat het hartje klopt. Onze vlinderkindjes zijn de kindjes die genetisch van ons samen zouden zijn geweest, zo voelen wij dat. Daar hebben we ook afscheid van genomen.
Dan weet ik het niet. Hihi. Mischien toch je baarmoeder die ke voelt. Kan het me niet echt meer herinneren.
@dames de papa's krijgen in 2017 5 dagen betaald verlof. Maarruh ondanks dat gaan wij allemaal baren in 2016 he hahaha
@lotje84, Ja dat is mooi, zo heb ik er nog nooit naar gekeken maar ik vind het eigenlijk wel heel logisch, ook al komt er nu waarschijnlijk wel een kindje, er is toch ook een stukje rouw wat we moeten verwerken. Ik merk aan mezelf dat dat me af en toe ook nog wel wat moeite kost hoor. Is het raar dat je hoopt dat dat gevoel minder wordt wanneer we straks dan wel via de KID een kindje mogen krijgen?? ik heb vandaag bloed afgegeven om de progesteron te onderzoeken, hoe lang duurt het voordat ze daar de uitslag van zullen hebben. Voordat we voor het KID-traject kozen vlogen de maanden voorbij, nu een mogelijke inseminatie steeds dichterbij komt kruipen de dagen voorbij..... dacht dat ik nog wel even wat geduld op kon brengen maar valt me toch wel tegen hihihihi. Maar afleiding komt er aan. Per 1 september zijn we eigenaar van ons eigen paleisje. Dan aan de klus in het huis. Moet genoeg gebeuren. Goede afleiding. En nu.... nu is het bijna weekend
Lin, ik denk dat dat gevoel straks wel minder wordt. Maar er zal altijd plaats zijn voor zijn gevoelens. Voor ons dames is dat toch anders. Zeker is hij de papa en zeker houdt hij van het kindje. Maar genetisch zal hij niets kunnen herkennen van zichzelf. Geen neus, geen ogen, geen bouw, geen tenen... dat heeft denk ik tijd nodig om te verwerken, ook (of misschien wel juist) als het kindje er is. Het verdriet wordt zeker minder en ik denk zelfs dat er een moment komt dat het heel ver op de achtergrond alleen nog meespeelt.
@Marlin. Als ik naar mijn vriend kijk wordt dat gevoel echt minder. Hij is de trotste papa die ik maar ken en als ik zie hoe hij met zijn dochter omgaat is het mooiste wat er is. Ook nu weer voor een tweede. We zijn nog niet eens zwanger maar hij is de babykamer in zijn hoofd al aan het inrichten en namen aan het bedenken. En het gekke blijft dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat ze op haar vader lijkt. Nou ik zal he vertellen daar groeit mijn vriend alleen maar van. De tijd zal nog wel langzamer gaan. Helaas. Oh leuk proficiat met jullie huisje. Klus ze. Gelukkig gast de tijd dan wel vlugger. @hier. Morgen de eerste ovulatietest doen. Er komt geen smiley staan dat weet ik zeker maar begin gewoon te vroeg. Vind ik fijner. Vandaag heerlijk dagje wezen zwemmen en zo nog ff lekker uit eten
Je bent in elk geval onderweg naar een smiley! Toch altijd wel een beetje met nieuwsgierigheid. Fijn om dan de bevestiging te zien. Wij hebben gisteren het hartje gezien! Heel onwerkelijk.
@lotje. Ja idd die smiley is niet heel ver weg meer. Haha. Oh wauw mooi zeg. Altijd bijzonder zoiets. Wat zullen jullie genoten hebben of niet?
Ja, het is heel onwerkelijk en lijkt wel over iemand anders te gaan. Zo bizar! Maar het bevatten komt vast nog wel. Ik vind het vooral een opluchting dat we nu waarschijnlijk niet opnieuw het traject in hoeven en dat we niet meer maandelijks zo'n hoge extra kosten hebben. Ons extra geld kan weer voor andere dingen worden gereserveerd ipv benzine en zorgrekeningen. Dat is gewoon heel fijn. Het is gewoon onwerkelijk, maar heel fijn(!!), dat het in 1x is gelukt en ook nog goed gaat tot nu toe. Ik heb ook weinig kwaaltjes, althans niet die mijn dagritme erg beïnvloeden. En dat is echt een zegen met mijn studie- en werkplannen vanaf volgende week.
@annaatje. Dag 10 dus ben er vroeg bij. Hihi @lotje. Begrijp je gevoel. En herken het ook erg. Had ik ook. Nu op naar een moie tijd
@Lotje, wat fijn zeg allemaal, en de eerste poging direct raak?? hopen wij ook op. begin het nu allemaal steeds spannender te vinden. Ga straks de kliniek ook bellen om te vragen of ik de rietjes wel alvast mag bestellen omdat ik bang ben dat het na de cd2/3 controle net wel net niet gaat lukken om het hier op tijd te hebben. Moet nog uit Denemarken komen. Het idee dat we volgende cyclus de eerste poging hebben begint nu te landen. Het komt heel dichtbij. We fantaseren al hoe het zal zijn om eindelijk een gezinnetje te kunnen vormen. Ik realiseer me wel dat dat superoptimistisch is maar ik kan niet anders. Heeft een van jullie ervaring met de donorbank Cryos uit Denemarken?? En in welk ziekenhuis/kliniek zijn/waren jullie onder behandeling? Fijne maandag
@linda. Oh ik herken je gevoel echt wel hoor. Hadden wij toen ook. En om eerlijk te zijn nu ook weer. Babykamers op internet aan ut kijken, namen bedenken enz haha. Hopelijk is het allemaal optijd binnen en kinnen jullie ook gauw beginnen. Wij zijn in UZ Gent onder behandeling.