Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarLin1305

MarLin1305 Niet meer actief

@knuffie, ja jullie hebben natuurlijk al zo'n klein wondertje <3
    Ja kan er niks aan doen, mijn man is stukken nuchterder. Die gaat er vanuit dat het niet direct raak zal zijn.... beschermingstactiek. En dat snap ik helemaal.

heb net (zo ongeduldig als ik ben) gebeld met de kliniek. Wilde weten hoeveel tijd er tussen bepaalde zaken zit als bloedprikken en uitslagen en bestellen en ontvangen van ingredient X (hihihihi)

Ik moet zeggen dat ik ook zo'n superkliniek heb. Hele lieve mensen.

maar komt er op neer dat alles net kan zoals het nu staat.... dat betekend dus dat ik rond 9 september de eerste inseminatie krijg!!! (ben nu als een stuiterbal p mijn werk)

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    MarLin, gewoon lekker fantaseren! Logisch dat je dat doet, er is eindelijk een reële kans!
    Wij hebben via ESB besteld. Dat was er binnen een kleine week en toen duurde he nog een week voordat de kliniek alles had nagekeken en 'vrijgegeven'.

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Wij waren trouwens bij Nij Geertgen in behandeling.
    9 september de 1e, spannend! Ik hoop dat het allemaal net gunstig uitpakt dan!

De kans dat het raak is, is ongeveer 15% per keer. Ik hield er rekening mee dat we hopelijk met 6 pogingen zwanger zouden zijn, maar in het ongunstige geval van niet, dat we buisjes bij moesten bestellen (we hadden er 6, u nog 5 dus). Ik had never nooit niet gedacht, verwacht (en ook niet echt gehoopt) om de 1e keer al gelijk succes te hebben.
    Maar nu het zo ver is, hoop ik wel echt dat dit ukkie blijft zitten natuurlijk.

Ik kan het gewoon niet geloven dat ik zwanger ben. Behalve enorme (ENORME!!) honger en af en toe wat meer moe, heb ik nergens last van. Ja, ik voel mijn blaas en baarmoeder wel, die voelen anders, maar daar houdt het verder mee op.
    Ik ga denk ik nog maar even naar het filmpje van het hartje kijken ;) misschien dat het dan wat meer landt.

Succes!

4. MarLin1305

@Lotje, vind het ook zo mooi om te lezen dat het bij jullie direct raak was. In je achterhoofd calculeer je natuurlijk wel in dat het niet direct raak hoeft te zijn maar toch... snap ook dat je regelmatig het hartje wilt horen. heerlijk met de technologie en wetenschappelijke vooruitgang van vandaag de dag. Ik houd ervan.

Ben er helemaal vol van op het moment. Gaat nu zo snel. probeer mezelf ook een beetje te temperen hoor want anderen zitten er natuurlijk niet zo op te wachten iedere keer. kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoor... (bedenk ik me nu) Ben gewoon gelukkig.

Voel nu ook aan mijn lijf dat het zich klaarmaakt voor mijn menstruatie.

Andere vraag. Klusten jullie nog rondom de ovulatiedatum? Of hebben jullie dat tot en met en na de inseminatie op hold gezet.

Vind het ook zo fijn dat ik er zo met jullie over kan kletsen. Het is toch moeilijk om iemand die dit (gelukkig) nooit mee heeft gemaakt duidelijk te maken wat er allemaal in je om gaat. Mijn beste vriendin vraagt me ook de oren van mijn kop af en toe. Vind ik ook leuk hoor, zij toont heel veel interesse in het gehele traject. Mijn familie laat het op dat vlak nogal eens afweten jammer genoeg.

5. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@linda. Wij kluste niet echt rond die tijd. Vind ik raar. Masr dahs mijn mening. Hihi.
    Mijn vriend gaat er nu ook niet Vanuit dat het weer meteen raak is.
    We hebben 3 rietjes gekocht.

@lotje. Wen er maar aan meis want die honger gaat niet meer over. Hihi.
    Ik hoop dat ik ook weer gauw zwanger ben.

Vorige ronde was ik poging 1 direct zwanger. Helaas bij 5,5 week miskraam.
    Poging 3 was weer raak. Dus ik blijf uitgaan van het goede.

6. MarLin1305

@Knuffie wanneer kunnen jullie er weer voor gaan dan?? Spannend hoor. Hoop ook dat het snel weer raak is bij jullie. Spannende tijden voor ons allemaal. Ben zo benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Merk dat ik met de dag onrustiger word. Is nu zo dichtbij.

Waar wonen jullie eigenlijk allemaal? Wij wonen in drachten.

7. Knuffie85

@linda. Wij kunnen 1 dezer dagen weer beginnen. Ben zaterdag gestart met ovulatietesten.

Ik zeg liever mijn woonplaats niet ivm geheimhouding van onze poging deze keer. En ken nog mensen hier uit de buurt. Heb mijn naam ook laten veranderen.

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zit wesley yolanthe te kijken. Pff heftig zit gewoon te huilen. Zo zie je maar al heb je nog zoveel geld een kind is echt een wondertje

@all mijn man heeft het zwaar gehad hihi na de iui wilde ik geen .... hihihihi maar het mag wel hoor!
    Zelfs toen ik zwanger was niet. Misschien overdrijf ik daarin maar als je al 4 jaar bezig bent met kindje te krijgen dan heb je dat. Ik heb 9 maanden niet genoten en mocht het weer zover zijn dan ga ik dit keer echt wel genieten.

9. Knuffie85

Dat van wesley en yolanthe heb ik opgenomen. Straks kijken als mini me in bed ligt.

10. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net Linda's zomerweek gekeken.
    Pfff had ook echt tranen in mijn ogen.

Knap dat ze dit allemaal nu uitspreekt.

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie al een smiley

12. Knuffie85

@annaatje. Nee nog niet ik denk morgen. Gaat ie smilyen op mijn verhaardag :D hihi
    Laat het zeker weten als die smiley er staat
    Had liever gehad vandaag want moet donderdag gewoon weer werken. En zadel mijn collega die mijn dienst gaat oplossen er liever niet mee op. Maar ze zal nu wel moeten.

Net stuk vn wesley en yolanthe terug gekeken. Idd pff tranen in me ogen. Zo zie je maar dat het iedereen overkomt en hun net zon gevoelns hebben als wij.

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie gefeliciteerd alvast! Hoe jong word je. Welke dag is morgen voor je smiley. Spannend....

14. Knuffie85

@annaatje. Morgen is dag 14 dus grote kans op een smiley. Was mijn voeige pogingen ook op dag 14 een smiley.
    DNk je wel. Ik word 30 :$

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie mooie leeftijd 30. Ik alweer 33
    Nog leuke cadeaus gehad. Een smiley :)

16. Knuffie85

@annaatje. Helaas geen smiley te bekennen &#128546;
    Maar weer afwachten tot morgen he. Meer kunnen we niet doen

Welke dag zit jij nu?

17. MarLin1305

@knuffie jammer dat je nog geen smiley hebt maar zal vast snel komen. verder natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. 30 nog maar. vond ik een geweldige verjaardag, is alleen al weer 6 jaar geleden voor mij.

realiseer me net dat ik nooit verwacht had zo oud pas voor het eerst moeder te worden. gek idee. heb mijn leeftijdsgrens al een aantal maal aangepast omdat ik er toen helemaal nog niet mee bezig was....

ik zit op mijn laatste dagen van mijn cyclus. verwacht dat ik vrijdag ongesteld wordt. de eerste symptomen hebben zich al weer aangediend. nog nooit zo'n zin gehad om ongesteld te worden als deze keer.

We gaan vanavond naar een puppy kijken. mijn lieve wederhelft zeurt al ruim twee jaar om een trouwe viervoeter en ik denk dat de tijd nu wel rijp is om een hondje in ons gezin te verwelkomen!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Knuffie gefeliciteerd met je verjaardag!!!

19. MarLin1305

@All, testen jullie voor de ovu en hoe vaak per dag dan?
    Ik kreeg het advies dat 2 x per dag te doen. 's ochtends en twaalf uur later weer.

20. Knuffie85

Thnx dames voor de felicitaties.
    30 is eigenlijk ook niet oud. Maarja zo voelt het wel. Haha:D

@linda. Oh leuk wat voor ras?

Ik test met clear blue digitale ovulatietesten en ik test sochtends. En nu rond de tijd datbik denk dat hij moet komen rond 11.00 nogmaals.
    Ik kan tot 12.00 een sms sturen dat ik een smiley heb. Dus savonds ga ik niet testen. Werkt alleen maar op mijn zenuwen.

Deel Deze Pagina