Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all dag 8 zit ik nu en ik begin dag 10 met cb testen
    Ik test in ochtend rond 7 uur

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@annaatje. Oh spannend ook bijna aan het testen

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Spannend hoor meiden.

Mijn moeder zegt vaker, als er ooit nog een 3e zou komen.
    Als...
    God weet over een paar jaar heb tot 10-2019;)

4. Knuffie85

Ik snap er echt niks van. Nog geen smiley te bekennen. Heb vandaag weer 2x getest. De testen vliegen er zo wel door zeg.
    Nou hopen op morgen een smiley dan.
    Zou ik het gemist kunnen hebben??
    Moet eerlijk zeggen dat ik er een beetje onzeker van word.

@one of a kind. Ja wie weet oit nog eens een derde. Nog de tijd tot 2019??

5. Knuffie85

Weet iemand hoe het ook alweer ging met zo'n ovulatietest. Als ik op internet uitreken is de 29ste mijn vruchtbaarste dag. Dat is dus zaterdag. Maar dan zou je toch moeten zeggen dat ik vandaag een smiley zou krijgen of juist morgen dan en zaterdag de iui.
    Sorry ik ben vervelend maar snap er gewoon ff niks mee van.

6. MarLin1305

MarLin1305 Niet meer actief

@Knuffie, mallerd ben je. je bent helemaal niet vervelend joh... zou ik ook gewoon vragen. maar ik kan je er geen antwoord op geven. ik zou gewoon met de dokter/verpleegkundige over bellen. ik bestook mijn kliniek met de gekste vragen hahahaha

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ knuffie hij komt echt nog. Ik dacht vorige maand ook waar blijft die.
    Ik ben al maanden bezig met die testen om cyclus te kennen.
    15 17 17 en dag 18 smiley laatste keer
    Jij zit nu dag 15 toch
    Als t smileyd bij mij op bv dag 17 dan komt mijn menstruatie op dag 31.
    Ik begin morgen dag tien met mn ovu testen maar als ik nu mijn buik voel dan heb ik t idee dat mn ei al flink aan t groeien is. Ik voel dat elke maand goed

Succes meis en ik test altijd in ochtend rond 7 uur
    Met eerste plas

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @one of a kind tot 2019 de tijd?..

@ all heb heel huis gepoetst vandaag. Heerlijk met dit regen weer. Mag morgen en zaterdag wel heel dag werken

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    2019 tot dan kan ik het zaad reserveren.
    Vanaf oktober 2019 vervalt de reservatie pertinent.

Knufie kan je niet helpen met die testen UZ Brussel werkt altijd met echo's en bloedafnames.

10. Knuffie85

@all. Zo net klaar met werken.
    Ik ga gewoon voor een smiley morgen. Haha.
    Bij mijn vorige pogingen had ik stipt dag 14 een smiley.mgek dat dat na een zwangerschap zo kan veranderen. Maar we blijven positief en we zullen zien morgenochtend.
    Ik ga nu slapen ben erg moe. Altijd vermoeiend zo'n eerste avonddienst na 3 weken vakantie.

@annaatje. Oja huis poetsen had ik dinsdag gedaan. Mini me was super moe en lag zowat de gehele ochtend in haar bed. Hoe benut je je tijd dan. Nou door te poetsen haha:D

11. Knuffie85

Ook vandaag had de smiley geen zin om zichzelf te laten zien 😢

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie dan smileyd die morgen of zondag denk
    Ik dag tien vandaag ook geen smiley maar is beetje vroeg nog. Ik was het al bijna vergeten vanochtend
    Mini me was om 3 uur klaarwakker. Heel nacht heb ik bababy tv zitten kijken haha nu werken met duffe kop

13. Knuffie85

@annaatje. Zou je haast zeggen van wel he. Ik hoop het want zondag ben ik vrij dus hoef ik ook geen vakantie uren in te leveren.
    Gisteren nig even met mijn afdelingshoofd gesprek gehad. Hij werkt voor de volle 100% mee. Erg fijn.
    Mijn vriend is gelukkig medelevend want ik vind dit erg frustrerend moet ik zeggen.

Jij ook alweer aan het testen. Spannend zeg. Die testen vliegen zo de deur wel uit zeg. Haha
    Maja we doen er alles voor.

Sow dahs erg vroeg zeg. Dan snap ik het wel dat je duf bent. Ik mag vanavond weer werken en morgen ook weer. Hoop dan als ik om 06.00 test dat ik smiley hrb anders moet ik de spullen meenemen naar ut werk;)

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie en lachte die.. ik mag ook zo gaan werken tot 5. Wel balen want wordt 24 graden.
    Gister ook gesprek gehad met mijn leidinggevende en gezegd dat er kans bestaat dat ik op mn werkdagen naar zkh moet. Ze zei gelukkig ik duim voor je en je belt maar. Er zijn bij mij op het werk zoveel zwangeren op dit moment.

@panter hoe gaat het. Welke dag zit jij nu

@ all. Wij hebben in oktober weekend cp geboekt net. Heerlijk! Had nog prenatal bon dus dat scheelt weer centjes. knuffel geniet weekend

15. Knuffie85

Jaa hij was vrolijk vanmorgen. Haha.
    Morgen om 11.15 er zijn.

@annaatje. Heerlijk cp

16. me83

me83 Lid

29 aug 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar het lukte mij niet om een reactie te plaatsen. Maar nu wel.
    Even in het kort mijn verhaal. Een paar jaar geleden wilde wij graag een kindje maar helaas een zwangerschap bleef uit. Na een gesprekje bij de huisarts werden we doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar bleek dat mijn vriend geen zaad had. Wij kregen een doorverwijzen naar nijmegen voor een tese. Omdat wij van de kaart waren van die nieuws hebben wij de verwijzing even laen liggen om alles even rustig laten bezinken.Nadat we er een paar maanden over na hadden gedacht hebben wij besloten om de tese niet te doen en de kinderwens te laten voor wat het was.
    Tot eind vorig jaar, mijn zusje en een schoonzusje bevielen allebei van een dochter, en ja dan ga je denken wil ik het echt niet of gaan we toch kijken of er nog mogelijkheden zijn. We hadden in het ziekenhuis al wel de optie van donor gehoord, maar opdat moment waren we daar niet mee bezig. Na veel zoeken op internet en praten hebben we eind december naar Leiderdorp gebeld. We konden een week later al terecht. :$ Zo snel? Uiteindelijk zijn we in Februari voor het eerste gesprek geweest en werden we direct op de donorwachtlijst gezet. Er werd gezegd dat we dan in september aan de beurt zouden zijn. Nog zo lang wachten. Maar ik kreeg ook nog wat testjes en een gesprek met een psycholoog en uiteindelijk is het wachten me alles mee gevallen.
    10 augustus hebben wij het startgespek voor de iui-d gehad en eigenlijk zouden we daarna nog een tefefonisch gesprek hebben over de donor maar gelukkig hebben ze dat ook de 10de gedaan. En toen mocht ik bij de volgende ovulatie al beginnen, dat betekende voor mij dat we toch nog in augustus mochten beginnen.

Afgelopen zondag had ik een smiley en mocht ik maandag voor de eerste behandeling!! Voor ons een mooie datum we waren die dag 13 jaar bij elkaar. Helaas moest ik de eerste behandeling wel allleen. Mijn vriend had zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe werkgever. Ik zag er wel tegenop maar achteraf viel het reuze mee.
    nu is het afwachten tot volgend weekend. Spannend!

Ik zie dat mn verhaal toch iets langer is geworden😂

Succes allemaal!

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie woehoeee dag 16 dan of.. 15
    Dat is lekker vroeg en je kan goed doorrijden op zondag
    Laat je weten of je het mannetje had

@me welkom oooh spannend wanneer mag je testen
    Ik duim

18. Knuffie85

@ me. Welkom hier. Ok al een heel stuk achter je. Hopelijk ist raak. Spannend.

@annaatje. Ja zeker. Laat je morgen wat weten. Dag 18

19. Knuffie85

@all. De inseminatie zit erop. Zijn weer lekker thuis.
    Moest onderweg plassen maar net zoals de vorige keren vond ik dat nu ook weer erg eng. Haha. Nu 2 weken afwachten.

@annaatje. Ja hoor ik had dat mannetje weer. Hihi

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ knuffie leuk leuk hihi ik duim jij gebruikt geen utrobollen toch... fijn dat mannetje dr weer was. Je krijgt dan ook altijd buisje mee naar huis van hem. Vond ik altijd leuk aandenken.

Deel Deze Pagina