Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Vandaag uz gent gebeld. Koet maandag opnieuw testen en dan mag ik terug bellen. Ze konden er nu nig niks mee aangezien ik niet over tijd ben. Aan de ene kant snap ik het wel maar bij mijn vorige zwangerschap ook vroeg getest en toen was het geen probleem.
    Gelukkig is het zo maandag.

Hoe is het met de dames hier?

2. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knuffie, wel beetje vreemd dat ze er nu niks mee kon.
    Positief is positief lijkt me.
    Hier gaat het goed hoor. Wel super moe , ma drukke week op her werk gehad.
    En beetje keelpijn maar dat gaat allemaal wel weer over :)

Ik verwacht 14 dagen na mijn Pos test (dus a.s. donderdag) mijn menstruatie en dan ga ik bellen of ik aan de clomid mag de volgende ronde. Dus ff afwachten nog.

Iedereen al weekend ??

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie dit was je eerste iui toch.mag ik vragen waarom je nu al clomid zou willen.
    Meestal is het 3 keer zonder hormonen en dan over op hormonen.maar ik herken het wel. Ik heb ook al zoiets van zonder hormonen gaat het hem niet worden.
    Heb geen klachten na iui gehad. Voel jij iets

@knuffie das vreemd maar meid je bent zwanger!

Ik heb ook weekend. Vanochtend met mini me op pad geweest. Drama hahaha. In elke winkel stampvoeten en als we uit een winkel zijn is alles weer goed.
    Vanavond heb ik personeelsfeest. Zin in!!

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ja idd ik vind het ook vreemd. Maar goed het zijn hun regels dus daar houden we ons maar aan he.

Ik heb gisteren 1 dag weekend gehd :D mg nu weer 3 dagen werken. Vanavond, morgenvroeg en zondagavond.
    Lang leven vakantieperiode in de zorg. Haha.

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie het is denk ook maar net wie dr daar opneemt aan telefoon. Ik heb net weer apotheek utro bollen opgehaald. Nu weer inbrengen bahhhh rotzooi in mn broek

6. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, tuurlijk hier mag je alles vragen haha.
    Voordat we van me vriend wisten werd ik niet meer ongesteld.
    Toen naar het ziekenhuis hier in de buurt en bij de echo bleek meteen al wat de reden was. Veel vochtblaasjes en symtomen van pcos.
    Dus moest aan de clomid. Hier deed ik het goed op alleen wegens alle shit bij mijn vriend hebben we er niks mee kunnen doen.
    2de ziekenhuis zeiden ze ook pcos en zeiden ze ook je zou niet zonder hormonen zwanger raken.
    In Arnhem was ook de afspraak bij de IUI aan de clomid te gaan echter had ik naar mijn idee een normale cyclus dus ik wou het heel erg graag 1 keer zonder clomid proberen.
    Ook al heb k pco , ik wou het graag een keer geprobeerd hebben.
    En tis natuurlijk nog afwachten maar indien het de eerste keer niet gelukt is wil ik de volgende kans 100% benutten door aan de clomid te gaan.

Pfff weer iemand in de buurt die zwanger is.
    Soms heb k het er wel moeilijk mee hoor. Vooral bij bekenden maar goed. We wachten geduldig af.

Ik voel ook echt helemaal niks.
    Heel soms denk k dat ik wat voel maar nee ik wil het te graag voelen denk k.
    Vanavond lekker afleiding, avondje tennis competitie.
    FF gedachten ergens anders op.
    Mijn vriend zei gisteren dat hij er elke dag aan moest denken en hij kon echt niet meer wachten, wil het zo graag.
    Vond k wel super lief.

7. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annaa wat zijn utrobollen precies ?! Aangezien je elke keer zegt Ah bah enz.
    Ik ken het niet ??

8. MarLin1305

MarLin1305 Niet meer actief

ja die utrobollen wekken mijn interesse ook idd.

Hier al vanaf dinsdag vakantie. Ik had vanaf woensdag vakantie gepland ivm mogelijke inseminatie maar mijn lijf besloot dat het een dag eerder zou gebeuren. Dus... extra dagje vrij.

Mijn man vertrekt naar Rome vannacht samen met een vriend van hem. Maandag weer terug. Ik krijg een vriendinnetje langs, gaan we naar een bourgondisch evenement bij ons in de buurt. Heerlijk. En zondag heb ik twee verjaardagen. Komt helemaal goed met het tijdverdrijf. (hoop ik). Verder lekker veel op pad met ons hondje. Nog even genieten van goed weer.

9. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Potverdorie, zit ik echt een superlang bericht te schrijven, wil die het niet plaatsen en ben ik in 1x alles kwijt!

10. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Mijn hele hoofd zit vol dames!! En ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met meningen, tips, ideeen etc om een juiste beslissing te kunnen nemen! HELP HELP HELP.
    Ik zal alle voor en nadelen van mijn dilemma hieronder eens even op een rij zetten. Type maar in meerdere berichtjes, om niet opnieuw alles kwijt te zijn!

11. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik ben dus in eerste instantie in Zwolle geweest, een eind rijden voor mij. Het intakegesprek was oke, niet bijzonder. Kreeg wel een professionele informatiemap mee naar huis. Er werd bloedonderzoek gedaan op CMV en ik bleek negatief (beperkt de donorkeuze). Ik sta op een wachtlijst van nu nog 10 a 11 maanden voor een Nederlandse donor. Deze wordt voor mij gekozen aan de hand van mijn eigen kenmerken en een vragenlijst die ik in moet vullen. De behandelingen en het donorzaad kosten mij niets (heb navraag gedaan). Wil ik toch nog sneller zwanger worden dan kan ik nog voor een Denemarkse donor kiezen, waarvan de kosten voor mijn eigen rekening zijn.

12. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Vervolgens kreeg ik gisteren dus versneld een intakegesprek in Arnhem. Een fijn gesprek. Werd opnieuw bloed geprikt op CMV, waarvan ik de uitslag komende week krijg. Ook werd er een inwendig onderzoek gedaan en bleken mijn baarmoeder, eierstokken en eitjes prima in orde. Ik sta op een wachtlijst van nu nog 11 maanden voor een Nederlandse donor, waarvan ik er zelf 3 mag selecteren. Per behandeling/rietje betaal ik 150 euro. Wil ik toch sneller zwanger worden, dan wordt dit mogelijk een probleem omdat ze in Arnhem niet meer zo happig zijn op de Denemarkse donoren.

13. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Bij beide ziekenhuizen krijg ik nog een psychologisch onderzoek. In Zwolle staat deze eind van deze maand al gepland, van Arnhem krijg ik binnen twee weken een brief thuis met een oproep. maar mijn zorgverzekeraar vergoed maar 1 van de 2 trajecten vanaf hier, dus ik moet een keuze maken. Eventueel kan ik na het maken van deze keuze nog proberen het psychologisch onderzoek van het andere ziekenhuis op te schuiven, zodat ik niet van de wachtlijst verwijderd wordt mocht ik bij het eerste ziekenhuis afgewezen worden.

14. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    HELP HELP HELP

Kom maar op met al die meningen!

15. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Miekkie, ik vind het erg lastig.
    Zou af gaan op je gevoel.
    Heb geen ervaringen met Zwolle.
    Arnhem vind ik persoonlijk erg fijn en wij wouden ook wel zelf de donoren kiezen.
    Zodat we iig de kenmerken aan kunnen houden van mijn vriend. Ook kiezen wij er voor om ons kindje later in te lichten en zo kunnen ze altijd contact zoeken als ze er behoefte aan hebben.

Wel raar trouwens dat je het donorzaad vergoed krijgt.
    Dit heb ik echt nog nooit gehoord. Waar ben je verzekerd als ik vragen mag ??

Je moet er goed over nadenken en als het qua wachtlijst niet uit maakt zou ik voor het ziekenhuis gaan waar je je het fijnste bij voelt.
    Of toch beide psygologische testen aangaan (1 zelf betalen) en dan sta je iig bij beide op de lijst.
    Afzeggen kun je dan altijd nog toch.

Erg lastig.

@All, pff zware avond. Had 2 tenniswedstrijden maar bij de 2de wedstrijd werd ik me toch slecht in orde.
    Trillende benen en handen enz. Moest echt ff zitten.
    En (nu nog steeds) opgeblazen gevoel.
    Pfff kan me buik niet eens inhouden. Lijkt gewoon of ik mega buik op zet. Irritant.
    Hopelijk morgen weer over.

Ga nu lekker slapen.
    Trusten dames !

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @miekie ik zou kiezen voor t zkh waar jij je t fijnst bij voelt. Snap dat iedereen zsm wil beginnen maar de tijd vliegt voorbij als je eenmaal weet wanneer je kan beginnen. En al die maanden zou ik inplannen met allemaal leuke dingen. Mij zou deense donor niet uitmaken.

@kimmie thanks voor je verhaal. Dan zou ik zeker beginnen met clomid volgende ronde maarruh kan best zijn dat je nu al zwanger bent!

@all gister pfeest gehad. Superleuk lag 2 uur in bed en mini me werd 7 uur alweer wakker haha. Opa en oma wilde thuis oppassen. Ik heb verder ook geen klachten dus ga er vanuit dat ik na ons weekend cp in okt. Weer mag.

Fijn weekend allemaal

17. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, nou daar houdt k geen rekening mee.
    Hoop het natuurlijk wel maar durf er niet aan te denken.
    Wanneer zou je ongesteld moeten worden ?
    Of wanneer mag je voor het eerst testen?!
    Leuk weekend in gegaan met een feestje dus. Poeh wel zwaar of niet, 2uur thuis en zo vroeg weer op.
    Wanneer ga je naar centerparcs??

@all iedereen fijn weekend !

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie ik mag 18 sept testen jij die dag ook toch
    Net kapper geweest en ik zat nog geen seconde aan de wastafel zegt ze: ja ik kan het nu vertellen ik ben 13 weken zwanger. Ik heb 1 uur lang het moeten aanhoren o.a. dat ze was gestopt en in 1 keer. Pfff daar kan ik zo niet tegen.maar ja ze weet het ook niet van ons maar dan denk ik meteen er zijn zoveel mensen die je daarmee pijn kan doen. Dan word ik weer f jaloers. Waarom wij 4 jaar over doen en ander hup 1 keer
    Gelukkig begrijpen jullie mij!

@kimmie gaat het nu weer met je na tennissen

@knuffie hoe is t met je klachten

@ rest duim allemaal

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie als ik utro bollen inneem dan wordt ik niet ongesteld. Als ik stop is het meestal pas 3 dagen later. Soms makkelijk want dan kan ik het ook beetje sturen wanneer mn menstruatie is.
    Wij gaan eerste week okt weekendje naar cp. Via prenatal bonnen geboekt. Hebben voor eerste keer vip huisje geboekt maar weten niet of campingbadje past. Had wel f gebeld en ze zei ja moet net passen

20. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hallo Kimmie en Anaatje,
    Ja mijn gevoel.. die zegt me nu juist niet zoveel. Grumble.
    Ik blijf maar malen en kom niet tot een beslissing.

Deel Deze Pagina