Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, ik mag indd ook 18-9 testen maar weet nu al dat ik het niet durf. Waarsch ben k dan wel ongesteld geworden ma testen vind k echt eng. Als ik er nu alleen al bij na denk.
    Het gaat nu wel beter gelukkig. Heb wel af en toe na het eten (verschild per keer) ineens geen zin meer maar dat zal niks bijzonders zijn. Denk toch wel soort stress vanwege de spanning ofzo.

Ah dat de kapster dat zo zegt snap ik ook niet goed en snap dat je daar niet goed tegen kan. Sommige mensen denken echt niet aan andere met bepaalde dingen bekend maken. Dat ze zwanger zijn is al erg genoeg om te horen, wij willen niet weten of het meteen eerste keer raak was of door de pil heen.
    Ik ken het.
    Me schoonzusje weet van ons verhaal af, en die vertelde laatst, ja haar vriend wou ook wel een keer aan kinderen beginnen. Wat wel begrijpelijk is maar ik heb me vriend maar niks gezegd. We hebben het er wel eens over en we kunnen het niet voorkomen maar ik zal het echt niet leuk vinden als zijn zusje ineens zwanger is.
    Tis niet dat ik ze het niet gun maar we willen hun graag voor zijn.
    Hoe is dat bij jullie in de familie ??

Nu snap ik de utrobollen. Alleen hoor ik ze er in zhuis nooit over. Als jullie eerste week oktober na cp gaan, heb in het dan goed berekend dat je eigenlijk wanneer de 2de IUI kan, je dit nog niet doet maar daarom eind oktober doet ?!
    Fijn lekker weekje weg.
    Cp is super mooi en ff gedachten ergens anders is niet verkeerd.

@miekkie ik kan je verder niet helpen , sorry.
    Je zult er echt zelf goed over na moeten denken.

@knufffie, hoe voel je je ??
    @all ik duim voor ons allemaal !!

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie ik heb zelf geen broers of zussen en mijn man heeft broer en een zus. Maar die hebbe beide geen relatie en die broer wil geen kinderen.
    Tweede iui doen we wel. Ik kan altijd beetje uitrekenen wanneer ik mijn eisprong kan verwachten.tussen dag 15 en 18. Dus dat is dan in week van 5 oktober.

3. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@miekkie. Lastig zeg. Maar ik zou idd ook zeggen bij welk ziekenhuis voel je je het prettigst. Want uiteindelijk is dat wel erg belangrijk. Vind ik tenminste

@kimmie. Mijn familie weet er ook allemaal van. Mijn zus is zelfs 2x zwanger geweest in onze mmm. Mij. Vriendin ook terwijl het nig niet de bedoeling was. Dat komt dan extra hard aan. Begrijp je gevoel volkomen.

@annaatje. Heerlijk he zo laat feestje en weer vroeg op :( hihi

@all. Mijn borsten beginnen al zeer te doen. Hopelijk gaan ze ook weer groeien. Dochterlief heeft alles opgegeten. Haha:D
    Verder rommelt mijn buik de hele dag, broeken beginnen al krap te worden. ( heb geprikkelde darmen en dit was vorige keer ook had ik bij 8 weken al zwangerschapsbroeken aan).
    Heb de hele dag honger en ben soms inens vreselijk chaggie.:(
    Maar verder alles prima.
    Morgenvroeg nig keer extra testen.

4. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, oke gelukkig. Dacht al zou jammer zijn als je dan 1 keer moet overslaan.
    Heb je inmiddels al kwaaltjes etc ?

@knuffie, moest eerst ff goed kijke of jij het was haha
    Je hebt een andere profielfoto :)
    Heb je vandaag weer getest ? Dit moest vanwege je nod toch?

@hier weinig nieuws. Wat me wel opvalt, ik heb niks geen afscheiding. Heel apart. Normaal heb k dit altijd wel iets. Maar k las al dat dat een teken kan zijn dat je menstruatie eraan komt.
    Verder niks bijzonders.

Kijken jullie ook dance dance dance ?
    Ik ga ff uitzending gemist kijken, wel leuk programma :)

5. Knuffie85

@kimmie. Ja Ik ben het nog steeds. Hihi.
    Test knalde er vanochtend uit. Hoefde de 5 minuten niet eens af te wachten.
    Morgen gaan bellen naar Uz Gent.

Je weet het nooit maar meestal is je eigen gevoel wel de beste. Toch blijft het ff spannend.

6. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knuffie
    Overduidelijk dus. Spannend !!
    Hier begint de pijn in me rug, weer een slecht teken ben k bang ...

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie ik heb nergens last van. En jij
    @knuffie yeayyyy

8. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Af en toe iets pijn in me onderug
    Droge huid
    En geen afscheiding.
    Dus denk dat alles duid op een menstruatie bij mij.

9. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hallo Dames!!

@Knuffie: Fijn zo'n overduidelijke test! Heerlijk zeg!!

@Kimmie: Was jij CMV positief of negatief en uit hoeveel donoren had je de keuze?

@All
    Ik bleef maar dubben en dubben en omdat ik er met niemand even over kon sparren, heb ik gisterenavond besloten mijn kinderwenstraject aan mijn ouders te vertellen (ik wilde dit eerst pas doen als ik door de psychologische test heen was). Wel een prettig gesprek gehad. Daardoor ben ik er in ieder geval uit dat ik niet voor een Deense donor wil gaan, maar toch echt voor een Nederlandse. Maar ben ik er nog steeds niet uit of ik nu naar Zwolle of naar Arnhem wil. Qua wachttijd geen verschil, qua kosten is Zwolle beter, qua reisafstand is Arnhem beter. De keuze zit hem vooral in: Wil ik dat er een donor voor mij gekozen wordt of wil ik zelf inspraak. Ik zit natuurlijk niet zoals Kimmie in de positie dat ik een donor wil laten matchen met mijn partner. En op zich ben ik er wel van overtuigd dat Zwolle in staat is zelf een goede match te kiezen. Bang ook dat ik het te moeilijk vind om te kiezen en blijf twijfelen of ik wel de juiste keuze maak. Jeetje wat is het toch moeilijk.

10. Knuffie85

@kimmie en annaatje. Duurt nig wel ff maar minder dat jullie niks voelen 😥

@miekkie. Misdchien niet eens zon inverstandige zet om je ouders in te lichten. Kun je ook bij hun terecht.
    Wij hebben ook geen donor mogen kiezen. Werd ook voor ons gedaan. Mochten wel kenmerken doorgeven van mijn vriend. Is voor jou niet van toepassing maar misdchien wel fijn dat je door kunt geven kleur haar, ogen, bloedgroep enz enz

@all. Ik merk dat mijn puf op raakt. Ben moe, moet ook erg veel werken en dat icm beginnende zwangerschap is gern goede combi merk ik wel.
    Nu ook last van mijn buik na het werk. Morgen 1dag vrij helaas dan weer 3 werken. Dan eindelijk 3 vrij.
    Zal blij zijn als het donderdagmiddag is.
    Heb deze week 3 verjaardagen in de familie. Pff moeilijk om mijn mond te houden denk ik. Maar ik moet.
    Morgen eerst ff gent bellen en daarna tandarts, gister stuk tand afgebroken. Whaaa 😱

11. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames !

Hoe gaat het daar ?! Weer druk aan het werk?!
    Hier wel weer aan het werk.
    Nog steeds geen klachten alleen het "geen" afscheiding hebben
    Is veranderd naar dun waterige afscheiding.
    Geur en kleurloos (sorry voor details)
    Geen idee wat dit betekend maar ik hou rekening met een menstuatie die er aan gaat komen.
    Hoe voelen jullie je ??
    Werkse !

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all ik voel ook niks. Vrijdag testen en dan gelukkig stoppen met utro bollen en dan denk maandag weer eerste menstruatiedag

13. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je veel last van de utrobollen ??

14. Knuffie85

Werk ze dames.
    Ik ben 1 dagen vrij vandaag. Moet hier thuis een hoop doen maar heb zo geen zin.
    Wat last van mijn buik. Dus ik doe gewoon ruatig aan vandaag. Hierna weer 3 dagen werken.
    Heb gent gebeld. 2 oktober echo.
    Moet zeggen dt ik het nog steeds erg onwerkelijk vind en het ook nog niet helemaal geloof. Mijn broeken beginnen strak te zitten merk dat mijn darmen echt aan het opspelen zijn. Had ik bij mijn dochter ook. Droeg ik bij 8 weken al zwangerschapsbroeken omdat ik een gewone broek echt niet kon hendelen. Helaas moet ik ze nu wel zelf kopen, toen kon ik ze van mijn zus lenen maar die is ook zwanger dusja.

15. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe spannend Knuffie!
    Miss wel een 2-ling. Als je broeken nu al strakker gaan zitten.
    Of kan dat zo snel al?
    Hier wordt k helemaal gek.
    Ene kant denk ik oke ik wordt ongesteld donderdag.
    Aan andere kant denk ik nee ik wil het nu gewoon weten en ga testen.
    Dan zit ik 4dagen voor nod.
    Ma heeft geen zin. I know ma maak mezelf toch helemaal gek.
    Pfffff slopend dit !

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had rond 8 weken ook al zw. Broeken aan. Die heb ik zelfs na zw.schap nog lang gedragen. Was 18 kilo aangekomen en ben er 13 van kwijt. Zo knap van mensen die bevallen die zo weer hun figuur terug hebben. Zo werken maar heb 0,0 zin vandaag

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik van Seyhan na 1 jaar alles kwijt.
    Van Dilara nu nog 5 kg pfff

Ik duim voor je

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Knuffie sorry van harte gefeliciteerd!!!

19. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ik heb zojuist een beslissing genomen!!
    Ik ga in eerste instantie voor Zwolle! Heb hun informatiemap nog eens gelezen en met het laboratorium gebeld voor meer informatie over de donorselectie. Het komt allemaal zo goed en professioneel over dat ik mijn keuze heb gemaakt.
    Eind deze maand dus starten aan de psychologische testen. Mocht ik daar onverhoopt niet doorheen komen, dan heb ik Arnhem nog achter de hand, want ik laat me daar nog wel even ingeschreven staan.
    Pfff geeft rust zeg zo'n beslissing.

20. Knuffie85

@kimmie. Tweeling zou kunne maar denk het niet. Dit had ik ook bij mijn dochter.
    Ik heb ook 4 dagen voor nod getest. Je maakt jezelf zo gek dat je het gewoon niet meer weet. En mocht je kngesteld worden dan is dit hoogstwaarschijnlijk ook later omdat je zo aan het malen bent in je hoofd. Je kunt jezelf goed voor de gek houden, dit heb ik wel gemerkt.
    Dus ondanks dat mocht het je rust geven doe je een test. Misschien maal je dan niet zo meer in je hoofd.

@annaatje. Ik was 16 kilo aangekomen en kon 1 week na de bevalling mijn eigen broeken weer aan. Maar in die 16 kilo zat heel veel vocht. Was na de bevalling direct weg.
    Ik mocht ook werken weer. Gelukkig heb ik het er voor vandaag weer opzitten.

@one of a kind. Dank je wel.

@miekkie. Super dat je voor jezelf een beslissing hebt gemaakt voor jezelf.
    Hopelijk geeft het je nu meer rust en kun je er naar toe leven.
    Wel slim dat je je bij arnhem nog ingeschreven laat staan. Heb je toch wat achter de hand.

Deel Deze Pagina