@all vandaag baaldag Loop nu alweer te snikken. Eerste poging weer maar toch. T is zon achtbaan met emoties... @knuffie heb jij weleens ovu test gedaan als je zwanger was. Ik had dr nog 1 liggen en dacht probeer dat kijken of die ook reageerd als je zwanger zou zn.maar leeg rondje. Ik ga pas vrijdag testen met cb zw testen. Hoe is t met je klachten
Hier netzo annaatje. Ik heb een preditor test gedaan. En niks helaas. Poging 1 is mislukt. Jammer. Had ondanks geen symptomen toch een beetje hoop gekregen. Mja ): Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt en door kan met poging 2.
@annaatje. Nee eigenlijk nog nooit gefaan eerlijk gezegd. Ook niet echt aan gedacht. He toch meis een baaldag het valt ook allemaal niet mee. Tia toch weer zon mallemolen waar je inzit he. Digitale knuffel vanuit hier @kimmie. Hopelijk ben je er niet teveel mee besig en word je gauw ongesteld zodat je door kunt. @all. Hier veel last van steekjes boven mijn navel. Hoogstwaarschijnlijk is dit al bandenpijn kan in een tweede zwangerschap vroeg onstaan en ik moet behoorlijk veel werken en heb weinig rust. Heb ook nog eens zwaar werk. Als ik zo thuis op de bank zit na het werk heb ik er even veel last van. Daarna gaat het iets beter. Verder wat pijnlijke borsten.
@kimmie balen! Ik denk ook niet zw.maar test vrijdag pas. Heb genoeg gehuild vandaag. Ga f meer genieten van mn mini me want door al die stress ben ik meer sjaggie dan de spontane die ik ben. Ik ga denk volgende ronde f zonder utro proberen. Lijk wel opgeblazen ballon. @knuffie minder dat je zoveel moet werken Ik ga lekker slapen zo
Hee dames ! Hoe is het met jullie? Hier gaat ie goed. Gisteren net als Annaatje ff een flinke baaldag gehad. Maar heb het er met mijn vriend over gehad en we gaan weer voor ronde 2. Het is ook nog maar de eerste echte kans dus we gaan gewoon door en blijven positief. Mijn vriend wil liever dat ik nog een ronde zonder hormonen ga proberen dus dat doe ik dan ook. Annaatje,bij jou blijft het even spannend tot vrijdag maar positief blijven hoe moeilijk het ook is. Knuffie, bij jou beginnen de kwaaltjes al echt te komen. Hopelijk blijf je je wel goed voelen en heb je er niet al te veel last van. Wist niet dar het zo snel kon gaan qua kleding. Dat je het niet meer past enz. Hoe gaat het met de andere dames ??
@kimmie je moet ook maar zo denken een normaal vruchtbaar stel doet dr gemiddeld een jaar over Wat mij helpt is lekker huilen onder de douche Heeeeerlijk
Haha annaatje! Grappig dat is precies wat ik gosteren gedaan heb. Alleen ik stond met mijn rug naar de glazen deur toe dus mijn vriend kwam er Aan en vroeg wat ik had. Dus heb ma niks gezegd. Hij hoeft me niet te zien huilen. Savonds na het werk wou ik testen dus Ik zei tegen hem ik hou het niet meer en ga testen. Dus hij zei en wat als die negatief is dan ben je hele avond Sjaggie, dat is jammer. Ik zeg nee dan ga ik de hele avond keihard huilen met een zak chips. Haha Heb ik toen niet gedaan maar onder de douche dacht ik wel ff. Klote dat het gewoon niet gelikt is. K weet er gemiddeld 6 maand voor staat ma voor ons idee zijn we al 1,5 jaar bezig dus dan willen we zo graag. Ma goed we zijn natuurlijk niet de enige. Voel jij iets anders dan normaal ??
@kimmie. Ja dit had ik bij mijn dochet toen ook. Heel snel een opgeblazen buik waardoor de broeken niet meer goed passen. En ik ben qua buik al een hele lastige dus een te strakke broek is voor mij echt een probleem kan ik echt niet tegen. Lekker huilen meis gooi het er ook gewoon uti en laat dit ook aan je vriend zien. Hij kan je alleen maar helpen. Jullie hebben elkaar hard nodig in deze mmm. Digitale knuffel vanuit hier. En idd een normaal vrichtbaar stel doet er ook langer over. En ondanks dat ben je natuurlijk al super lang bezig. Tis gewoon k@@@ @all. Zo ik ben weer klaar voor vandaag met werken. Morgen nig 1 dagje en dan weekend. Zo aan toe. Pff ff eindelijk rustig aan kunnen doen een paar dagen.
@kimmie nee voel me gewoon hetzelfde Die predictor testen ken ik niet.zijn die ook met streepjes of staat er dan ook zwanger of niet zwanger Ik lig heerlijk lui op bank met zak brossen mmmm
Was met streepje. Heb nog wel 2 clear blue digital testen liggen maar die wil ik liever gebruiken als ik zwanger ben. Die is met week indicator. Deze predictie had ik nog liggen. Me vriend zei dat ik van ziekenhuis officieel maandag pas mag testen. Nu test ik sws niet meer maar weet iemand waarom dat is, ruim 2 weken na de IUI is dat ?! Hoorde en las dat de kruidvat 2v5 goeie testen zijn. Haha nadeel is, dan moet ik ze in de winkel halen en vind dat nooit zo fijn met bekenden. Welke testen hebben jullie ? Oh lekker bros! Ik lig lekker op de bank tv te kijken.
@kimmie. Ik had de pridictor early test oude verpakking. Geen aanrader want die,schijnen zelfs op kraanwater en mannenurine positief te testen. Vandaar dat ik erg onzeker werd en kruitvat 2v5 wilde halen. Helaas was deze op en heb kruitvat 2v9,50 gekocht. Zijn ook fijn. Vorige zwangerscahp had ik etos is ook fijn. Ik mocht precies 2 weken na iui testen. @annaatje. Hmm bros lekker. Al vind ik de bros van vroeger lekkerder die zo smolt in je vingers hihi. Ik ben ook bankzaken aan het doen. Ben moe man. Pff
2 weken na iui mag je gewoon testen Dus voor ons vrijdag Ik heb altijd getest met cb . Heb die plus gehad met dat kruis die vond ik ook wel fijn En verder altijd die digitale Ik bestel nu alles via internet. Buj de eerste reed ik gerust naar een andere stad om da ar mn testen te kopen zodat ik niemands bekends tegenkwam Ik ga ook slapen.lijk wel zombie zo wit zie ik me mega wallen
@knuffie oh echt. Predictor kan dus vals positief testen ! Oh erg! En zelfs dan is ie negatief bij mij. Haha Nou tis wel duidelijk dat ik morgen of vrijdag ongesteld wordt. Ik zal eens zien dat ik wat goedkopere testen erbij krijg. Kruidvat of Etos Waarom ik dan maandag pas zou mogen testen is wel raar. Majaa. Kijken jullie toevallig rtl 5? Sjonge wat een vieze dingen komen er langs ! Haha Jullie wonen allemaal in nl toch ? Of had ik het mis en zat er iemand uit belgie tussen ??
Ben zo trots Mijn zoontje deed vandaag zelf los lopen in winkel Wist niet wat ik zag. Is best laat is bijna 20 maanden Verder nog geen test gedaan maar heb geen klachten alleen van de bollen. Test morgenvroeg wel als ik zin heb
@annaatje. Oh wauw super goed van je zoontje. Snap dat je er nig geen zin in hebt. Lastig zeg. @hier. Mijn dochter is flink vrkouden daardoor helemaal niet fit. O zielig. Gelukkig nu 3 dagen vrij dus kan haar lekker vertroetelen. Verder hier vanochtend ineens erg misselijk van deodorant lucht en tandenpoetsen. Haha
@annaatje super goed ! En dat in de winkel Wat knap dat je het vol houdt om nog niet te testen. @knuffie, kan me er nu niks van voorstellen dat je misselijk kan worden van de deo enz. Maar hoop het een keer mee te maken @all hier nog hetzelfde. Af en toe pijn in me rug en dan denk k dat me ongi er aan komt maar nog niet. Zal wel vanacht worden, vorige keer ook 14 dagen na de test. Dus ff afwachten. Yeah ! Expeditie is we weer op Spannend !