@kimmie ik.snap je helemaal Maar ik ben t al beetje gewend.totaal 14 iui voor eerste kindje.komt goed ook voor ons!!
Ja komt zeker goed. 14 IUI is niet niks. Dit keer wordt t minder 👍 Heb je al menstruatie klachten ? Hier helemaal niks, alleen misselijk. Zelf denk ik dat de menstruatie weg blijft vanwege pijn pcos. Indien ik maandag nog niet ongesteld ben moet ik het ziekenhuis even bellen. Fijne dag vandaag.
@kimmie en annaatje. ik begrijp jullie gevoel wel hoor. Tis ook best wel gek dat bijna iedereen hier in deze groep in 1x zwanger is. Niet echt fijn voor jullie. Hopelijk hebben jullie beide gauw genoeg een mooie test in jullie handen en een lief klein wondertje in jullie buik. Ik gun het jullie beide echt heel erg. Digitale knuffel vanuit hier. @hier is met mij alles goed.mhet menstruatiegevoel is helemaal weg.
Ik gun het jullie ook allemaal zo erg!!! Hoop echt dat het heel snel gaat gebeuren voor jullie allemaal. @all, bedankt ladies.
@marlin heb je ook al wen cb test gedaan Het is zo leuk als je dan zwanger ziet te staan. @kimmie nee ik heb mn menstruatie ook nog niet Maar voel t al wel een beetje. De utro bollen houd bij mij altijd menstruatie tegen. Meestal 3 dagen ook weleens 5gehad Wij gaan zo naar kinderverjaardag. Fijn weekend allemaal en geniet
@annaatje, Nee heb nog niet zo'n digitale cbtest gedaan waar echt het woord zwanger op staat. Die gaan we maandag doen. Kan niet wachten. Soms nog onwerkelijk. maar de wolk is er zeker al. nogmaals, gun het jullie allemaal zo erg!! ben nu aan het werk, fijn weekend allemaal
Linda GEFELICITEERD!!! Top! Geniet ervan!! Zelf wil ik komende week beginnen met ovulatietesten. Ik zit nu op dag 6 in mijn cyclus die meestal rond de 28 dagen is. Wanneer zal ik eens beginnen?
@annaatje. Veel plezier op kinderverjardag al zal die nu wel over zijn. Hihi @linda. Ik vind het ook nog steeds onwerkelijk hoor. Da blijft wel even denk ik. Werk ze @miekkie. Ik zou rond dag 10 beginnen dan.
Voor Seyhan toen de Icsi met tese geprobeerd. Daarvoor dan hormonen moeten spuiten. Maar met de iui's. Bij Seyhan ronde 1 enkel pregnyl wil UZ Brussel altijd. Daarna met exman nog 4 iui's en 1 icsi met zelfde donorzaad niet gelukt. Moest echt zo zijn Bij DIlara weer de 1e IUI zwanger met alleen pregnyl. Ik duim zo voor je
Vreemd. 3 keer super lange tekst getypt en kon m elke keer niet versturen. Hoe is het met jullie? Ik ben net ongesteld geworden. Ben super misselijk en pijn in me rug maar dat heb ik meestal in die periode. Pff vrouw zijn is zwaar haha.
@kimmie. Vervelend dat die tekst telkens kwijt is. Niet fijn zo'n pijn bij je menstruatie. Op naar de volgende poging meis x
Jaaa zkeer vol goede moed gaan we ronde 2 in. Ben er helemaal klaar voor. Het is zoals het is Zeg ik altijd maar en heb mezelf voorgenomen whahaha dat gaat me nooit lukken denk k maarrrr Om de vlg keer te wachten tot na me nod met testen haha Fijne dag allemaal dames !
Och Kimmie wat naar voor je maar je eerste dag van je nieuwe cyclus heeft zich al weer gemeld (en hoe, ken het) we zullen allemaal voor je duimen de volgende ronde. dikke cyberknuffel voor jou
Dat had ik laatst ook Kimmie! Een heel lang bericht getikt en alles weg! Ik wil woensdag of donderdag beginnen met de ovulatietesten. Iemand nog tips? Over tijdstippen, 1x per dag voldoende etc?
@kimmie dag 1 is weer begonnen voor je Bij mij is het er nog niet. Komt echt door die utro bollen Maar komt f goed uit want als ik f doortel moet ik net als ik niet hoef te werken
Miekkie, het enige wat ik kreeg te horen over ovulatietesten 2 keer per dag testen. 1 x met de 2de ochtendurine, en die andere om 18:00 uur. Ik heb een cyclus tussen 28&33 dagen en moest vanaf dag 14 beginnen. Heb 1 keer op dag 18 Pos getest en 1 keer dag 15 al. Dus meer kan ik je helaas niet vertellen. @annaatje, heb jij altijd rond dezelfde tijd je Lh piek?? Bij mij is dat heel verschillend. Dus kan nog niet uitrekenen wanneer ik moet. Twijffel of ik zal bellen morgen om te vragen na clomid. Ene kan denk ik ach probeer het wel zo, en andere kant denk ik, tja 2 ziekenhuizen zeiden dat ik zonder clomid niet zwanger zal raken en nu Zou het opeens wel kunnen. Lastig. Zou pco opeens over kunnen gaan. ?! All, jullie weten natuurlijk als geen ander hoe de menstruatie voeld. Dit keer is het wel heftiger dan normaal hoor. Poeh! Maar hoort er allemaal bij
@kimmie. Ja helaas weten we allemaal als geen ander hoe een mustruatie voelt. Bah. Op naar poging 2 meis. Ook ik ga voor je duimen. Lastig zeg. Wat zegt je eigen gevoel erover. Misschien voor jou fijner om met clomid te proberen. @annaatje. Hopelijk komt jou menstruatie ook gauw genoeg. Dan kun je ook weer vooruit naar de volgende ronde. @miekkie. Ik teste sochtends met de eerste ochtendurine. Als ik wist dat de piek eraan kwam teste ik ook nog om 10.00 uur ongeveer. Ik teste altijd met cb digital. Vond ik ideaal vanwege dat er dan een smiley komt of niet. @all. Vandaag 2 verjaardagen gehad. Best drukke dag en dat merk ik. Ben nu erg moe. Ook moeite om mijn buik in te houden. Broek die ik aan had zat ook nog us te strak. Maja heb geen andere passende broek meer. Heb gisteren een zwangerschapsbroek besteld. Hopelijk past hij meteen goed en kan ik hem gauw genoeg aan, zon strakke broek is niet fijn.
Nou heb toch maar even gebeld met Arnhem. Kreeg de verpleegster en heb gewoon uitgelegd dat ik nu niet zeker weet dat ik een eisprong heb dus toch miss aan de clomid wil. Maar ze begreep me volledig. In mijn geval wil een smiley niet zeggen dat ie ook daadwerkelijk springt dus als ik elke kans wil benutten is clomid miss beter. Al moet Arnhem er wel achter staan natuurlijk dus ze moet het wel even overleggen met mijn arts. Ik hoor vanmiddag meer en mag het niet dan proberen we het gewoon zo nog even. Hoe gaat het bij jou annaatje ? Al ongesteld ?? Knuffie, kun je merken dat je echt sneller moe bent of gewoon de Hele dag door vermoeid? Lijkt me jndd lastig als je je broeken al snel niet meer aan kan. Ik heb daar nooit zo bij nagedacht dat dat zo snel kan gaan. Hoe gaat het met de andere dames ??