Hallo Dames!! Hoe gaat het hier?? Ik heb twee ontzettend drukke weken, dus wat minder hier geweest. Geprobeerd wat bij te lezen zojuist. Ik heb de psychologische testen in het ziekenhuis doorstaan! Zij gaan een positief advies afgeven mbt het kinderwenstraject, dus ik ben blij! De verwachting is dat ik begin augustus 2016 aan de beurt ben voor een donor. Daarvoor krijg ik dan nog een gesprek in het ziekenhuis en ga ik een vragenlijst invullen voor de donorselectie. Nog zo'n tien maanden wachten dus! Maar ik verwacht dat dit best snel zal gaan. In die tijd wil ik namelijk een aantal dingen regelen, waaronder een andere auto en een ander huis. Afgelopen week ben ik toch nog niet gestart met de ovulatietesten. Ik was het wel van plan, maar kreeg een heftige schimmelinfectie Na een kuur, blijk ik er nog steeds niet vanaf en moet ik vanavond starten met een tweede kuur. Pfff ben er niet lekker van. Liefs Miekkie
@miekkie. Wat fijn zeg dat je een positief gesprek hebt gehad, valt weer wat van je schouders nu. Op naar augustus dan. Leuk leuk. Jee zeg zon schimmelinfectie niet fijn. Hopelijk is ie gauw weg en kin je gaan kijken wanneer je ovulatie is. @hier. Morgen eerste echo. Vind het erg spannend. Ook hoe het onderweg gaat. Moet toch 1,5 heen en 1,5 iur terug rijden. Ofja mijn vriend rijd maja ik zit er naast. Hopelijk hou ik het goed vol. Ben nog steds niet echt fit. Steeds zon zeurende pijn in me buik. Niet echt misselijk te noemen meer irritant. Maar helaas wel de gehele dag door.
hallo dames, ik weet niet of ik hier mag meekletsen, maar ik mag (hopelijk) binnenkort ook starten met KID maandag heb ik een intake in wolvenga Ik vind het spannend en hoop ervaringen te kunnen delen met jullie Zijn er nog meer dames die in wolvenga lopen? succes een ieder
Heej Ladies ! Hoe gaat het ? Welkom elraange, tuurlijk mag je mee kletsen. Hier gaat het goed hoor. Zit op cd 13 dus vanaf morgen testen en dan even afwachten. Spannend! Maar probeer er toch niet te veel mee bezig te zijn. Knuffie ! Hoe was de eerste echo?? Ben super beneiwud ! Welke dames zitten ook nu rond de cd 14?? Annaatje ?? Werkse vandaag! Nog 1 middagje en dan heb k ook lekker weekend.
@all. De echo was goed. Hebben een mooi kloppend hartje gezien en ons wondertje is nu 6,3 mm groot. De reis heeft me echt tegen gevallen. Ben nu erg moe en niet fit. Dalijk lekker in bad. Als mini me in bed ligt ff rust voor mezelf. Het weekend gewoon weer volop werken dus dat is dan wel minder. Morgen gaan we het vertellen tegen mijn zussen en broer. Mijn moeder en mijn vriend zijn thuis weet het al. Die waren helemaal happy. @eiraange. Natuurlijk mag je hier mee kletsen. Spannend zeg. @kimmie. Word het weer erg spannend zeg. Duim duim duim
@ all wij zijn in cp zijn heerlijk aan het genieten!! Mini me vind alles leuk @knuffie geniet meis! Fijn goede echo Tot vd week allemaal weer Wij blijven tot morgen hier X
Knuffie, fijn dat alles goed was. Lijkt me heel bijzonder een eerste echo. Wel balen dat de reis zo tegen viel. Hoe reageerde je zussen en broer? Wisten die van kid of had k dat al een keer gevraagd ?? Annaatje, geniet er nog ff lekker van op cp!! Ik zit ff met een dilemma.... Ik moet voor het ziekenhuis met de 2de ochtendurine testen, en ok 18:00 nog een keer. Nu heb ik 19:00 getest ipv 18:00 maarrrr kwam een boekje op de test met een staafje. Dit beteken dat die over moest. Maarrrr ik had toen net wat gedronken en je moet normaal een 2/3 uur niet na het toilet geweest zijn. Dus ik heb wel opnieuw getest, negatief ma was met heel weinig en super lichte urine. Nu is mijn vraag, moet ik straks nog ff opnieuw testen of zeggen jullie nee gewoon morgenochtend weer ?! Als die morgen Pos is, moet ik dinsdag voor de IUI. Nog een puntje.... Testen met 2de ochtend urine, is erg lastig want ik wordt wakker , maak me klaar, ga na het toilet en na het werk. Hoe moet k dar dan doen??
Oohh hellup !! Net weer test gedaan, en jawel weer een boekje en staafje op de digitale afbeelding. Uiteraard een ander insteek-houdertje. Snap er niks van. Pffffff
@kimmie. Mijn familie en vrienden weten van onze kid. Wij maken er ook geen geheim van. Ze reageerde allemaal super leuk, waren erg blij en sommige hadden het echt niet verwacht. Maar dat is dan juist des te leuker. Ik teste altijd met ochtendurine en toen ik wist dat de smiley eraan zat te komen testen ik km 10.00 nog een keer. Ochtendurine is het geconcentreerts (of hoe je dat ook schrijft) dat ze mij vertelde dat ik het dan moest doen. Ik heb nooit om 18.00 getest. Wat ik wel altijd deed is mijn urine opvangen in een bakje zodat als ie fout aangaf ik direct nigmaals met een nieuwe kon testen. Misschien ook tip voor jou? En op het werk is het dan ook handiger. Spullen mee in bakje plassen testen. Dan maar wat langer op wc. Moet ens weten hoevaak ik dat heb moeten doen. Is wel raar maja alles voor een smiley toch.
Hoe reageerde vrienden en familie er op bij jullie? Bij ons weten goeie vrienden het wel en familie (zussen en ouders) het wel ma verder weet niemand er vanaf. Wel dat het moeilijk gaat maar de meeste denken dat we met icsi bezig zijn. Soms wil ik het gewoon zeggen en klaar. Mja we weten niet hoe de buitenwereld zal reageren. We willen niet dat straks iedereen gaat zeggen oh dat kindje is dat ene kindje. Pff lastig. Qua testen, opvangen doe ik sws altijd al. Haha gericht mikken op zo'n staafje is niet mijn ding hahaha Maar indd een goed idee om de urine gewoon te bewaren. Ik zal Arnhem eens vragen of ik niet met ochtendurine mag testen. Hun gaven aan dat de urine te lang in de blaas zit waardoor hij miss niet Pos test en met de 2de wel. Mja op de bijsluiter staat ook dat het gewoon mag. Wel ff nieuwe lading besteld want gisteren 5 testen er doorheen gegaan.
@kimmie. Mijn vrienden en familie vinden het fijn dat wij op deze manier kinderen kunnen krijge. Ze zien het ook niet anders als dat onze dochter echt onze dochter is. En mijn vriend trouwens zelf ook. Hij is voor 99,99% mist net dat ene kleine bouwsteentje. Maar volgens mij heb ik het al eerder aangegeven. Iedereen zei toen ze netbwas geboren : nou je kunt wel zien van wie dat er 1 is en dan wezen ze naar papa. Beter kan het niet. Helemaal geweldig. Maar jullie moeten doen wat jullie dijn vinden. Wat jullie in deze situatie het fijnste lijkt om te doen. Ieder zijn keuze en diegene die die keuze maakt is goed zolang je er zelf achter staat. Je moet de urine niet lang bewaren he, alleen even testen en als de test niet goed is dorect weer testen. Niet lang laten staan want dan krijg je andere waardes.
Ja dat snap ik ook wel. Het ie sws 100% jullie kindje. Hoe ze reageerden bij de bevalling had je gezegd indd. Dat is gewoon super om te horen. Ik denk dat we het gewoon ff hierbij houden. Tuurlijk ons kindje komt het later gewoon te weten en dan hoort de rest het ook vanzelf. Ik zit op dag 16 vandaag, net getest maar helaas 😞 Nog ff geduld. Knuffie had jij smorgens Pos getest of 's avonds voor je laatste IUI? Of testte je nou alleen elke ochtend. Ben wel elke keer aan t denken. Wat is gunstiger voor de IUI, savonds ervoor Pos of de ochtend ervoor. Haha zo blijf ik over alles maar nadenken hoor 😄 Ojaaaa en zeiden ze bij jullie eerste echo wat de verwachte datum is of kunnen ze dat nog nie zeggen??
Het lijkt een beetje bot mijn zin :ja dat snap ik ook wel Hihi Bedoel Jaa, ik snap helemaal dat jullie familie het als jullie kindje ziet. Hihi tis net hoe je het leest dacht zeg het ff hihi
@kimmie. Oh ik nam het niet negatief op. Hihi. Las het op een goede manier. Ik had met ochtendurine getest niet positief en toen om 10.00 positief. Ik heb nooit savonds getest. Aangezien ik toch masr tot 12.00 kon smsen. Mijn smiley kwam ook later maar denk juist omdat je er zo mes bezig bent dat wij vrouwen dat kunnen verzetten ofzo. Uitgerekende datum is 22 mei. Dat kunnen ze dan al uitrekenen. Misschien dat het bij de termijnecho nog word aangepast masr dat lijkt me niet.
Oke gelukkig hihi. Ik kan elke ochtend bellen tussen 8:00&8:30 en bij positieve test moet ik sws de vlg dag 10:00 komen. Vanmorgen weer getest maar helaas. Ben wel 4:30 na toilet gegaan zodat ik 7:00 kon testen. Ik weet ik moet niet na de streepjes kijken (doe ik toch vanzelf) maar hij was wel heel donker vanmorgen. Dus ff afwachten. Spannend ! 22-05-3016 is een mooie datum ! 👍 Hoe voel je je verder ??
@kimmie. Doe maar 2016 haha Kan hem of haar echt niet inhouden tot 3016 Het gaat wel redelijk. Af en toe flink misselijk vooral savonds. Had ik bij mijn dochte ook. Dus ga nu sterk denken dat het een meisje is. Al ben ik af en toe over de dag heen ook flink beroerd. Hihi. Maar alles voor ons wondertje. Zit het er misschien toch aan te komen. Spannend zeg.
Oh hahaha ja 2016 is beter he haha. Ik antwoord altijd via mijn telefoon dus er kunnen nog wel Eens typfouten voorkomen haha. De misselijkheid lijkt me ook het ergste aan een zwangerschap, al hebben we het er allemaal voor over natuurlijk. Willen jullie weten wat het wordt of niet ?? Ik ben een poging aan het doen om 4 uur niet te plassen. Vanaf 15:00 niet meer geweest maar mennnnnn wat is dat lastig. Ik moet normaal al zo vaak dus die 4uur ga ik niet redden. Ik probeer tot 18:00 te wachten ma dat zal wel lastig worden. Nou moet de ovulatie toch wel een keer komen, zeker met mijn pco. Anders moet k het zhuis bellen. Tot wanneer zou mijn ovulatie uiterlijk kunnen komen? Dag 20?? Hoe gaat het met de andere dames ??
@all terug van weggeweest Cp was heerlijk. Vandaag weer gewerkt Mag morgen weer naar zkh. Dag 15 lachte de cb ovu test. Ik heb vanochtend getest om 7 uur en net f weer Was benieuwd of die nog steeds lachte en jah nog steeds als het goed is moet die morgen niet meer lachen. Ik ga dat toch eens testen. @kimmie welke dag zit je nu. Streepje cb ovu test kijk ik ook altijd naar. Gister bijna niks te zien en vandaag donker. Ik voel mn eitje ook heel goed nu. Ga morgen ook alvast f clomid pregnyl vragen voor volgende keer. Je kan het maar in huis hebben
@knuffie ik heb een jongen en ben nooit misselijk geweest. Denk jij meisje! Laat je ook vroege echo doen of wacht je tot 20 weken echo