Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het kan verschillen per ziekenhuis
    Ik had dinsdag ochtend met eerste plas en dinsdag avond een smiley.
    Als je f op site van cb kijkt bij de ovu testen dan staat daar dat je elk moment van de dag mag testen.

Oh jah gefeliciteerd nog haha. Vier je het nog

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
  3. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx annaatje.
    Ja ik vind dit ook erg vreemd. Lees op internet dat je met clearblue juist met ochtend urine mag testen.
    Maar snap het sws niet zo goed nu.
    Ze weten dat een eisprong zoeken lastig is bij mij en wanneer iemand zo onzeker opbelt dan stel je toch als zirkemhuis zelf al voor om echo / bloedprikken
    Nu wil ik dat wel graag ma straks vinden ze me zo'n zeikwijf.
    Vond haar al beetje bot reageren dat ik met ochtend urine getest had. Zo van dat weet je toch.
    Bij welke zorgverzekering zitten jullie ?! En wordt Gent vergoed ??

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cz. Wij krijgen maar 6 iui vergoed
    Vorige keer 9???
    Succes morgen met iui :)
    Fijne verjaardag nog vandaag

5. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel !
    Vanavond lachte hij weer dus morgen gaat gelukkig door.
    Ik Twijffel om over te stappen na cz.
    Ene kant zit ik goed bij menzis ma andere kant overstappen kan ma 1 keer per jaar. En Gent zit niet in pakket van menzis.

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie jullie hebben nu iui in ned toch
    Waar ergens
    Succes vandaag

7. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx !
    Ja wij zitten in Arnhem. We mogen zoveel IUI als we zelf willen.
    Hoe zat het bij jullie met het uitzoeken van een donor?

8. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@annaatje. Oh pff file op terugweg. Balen zeg. Hebben wij ook keer gehad. Zo irritant he. Nu weer spannend en afwachten zeg. Nog gefeliciteerd met je man. Fijne dag gehad?

@kimmie. Succes vandaag. Ook weer een spannende periode nu.
    Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag gehad?

@all. Wij zitten ook bij cz. Ik krijg onbeperkt iui vergoed. Gek dat het bij jou andrrs is annaatje.

Nou gisteren was me dagje wel. Sjees. Heb de gehele dag boven de pot gehangen. Alles kwam eruit. Niets bleef binnen. Mijn zus was zo lief om met mini me te gaan zwemmen sochtends en mijn moeder was zo lief om mini me smiddags op te halen.
    Tot nu toe hou ik de 3 droge crackers die ik gegeten heb binnen. Maar me buik voelt nog niet geweldig.

9. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames! Dat is wel vreemd indd als jullie allebei bij de cz zitten.
    Knuffie, balen dat je zo slecht in orde bent. Fijn dat je zus en moeder mini me wouden ophalen. Hopelijk blijft het niet een aantal weken zo.

Hier hebben we IUI 2 achter de rug.
    Poeh dat was wel ff wat anders dan de eerste keer.
    De baarmoeder lag niet goed dus moest ze die kantelen ofzoiets. Pff deed wel ff zeer.
    Daarna super slecht in orde.
    Echt misselijk en pijn enz.
    Maarrrr nu gaat het weer goed !

Haha we hadden de heenweg toch wat :O
    Wij rijden extra op tijd op enz. En op gegeven moment keek ik mijn vriend aan, hij keek mij aan.
    Zegt ie opeens shit! We rijden na het radboud in Nijmegen ! Hahaha oeps !
    Dikke stress natuurlijk
    Maaaarrrr gelukkig toen we aan kwamen konden we ff snel na het toilet en toen waren we al aan de beurt.
    Deze vrouw was trouwens super aardig.
    Heel anders dan de eerste keer.
    Helemaal alles uitleggen en na de tijd kiepte ze me stoel na achteren.
    Zo zie je maar weer ieder heeft z'n eigen manier :)

Hoe gaat ie daar ??

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie yeah iui 2 zit dr weer in hihi
    Ik word ook altijd gekanteld in stoel

@knuffie minder meis dat je niet lekker bent.
    Laat je maar goed verwennen

Wij zijn net thuis. Naar efteling geweest. Hebben abb.
    Zo leuk nu mini me loopt en was prachtweer

Fijn weekend ik mag werken morgen

11. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Oh wat fijn Knuffie zo'n mooie echo!! Top!
    Ja die verre reizen naar het ziekenhuis zullen mij straks ook nog wel tegen gaan vallen.

Ik ben eindelijk van mijn schimmelinfectie af! De tweede kuur sloeg ook niet aan. Toen een allesvernietigende tablet gehad en die deed zijn werk wel gelukkig. Ben er nog steeds van overtuigd dat de infectie moet zijn gekomen van de vaginale echo. Daarna begon het!

Komende maandag moet ik ongesteld worden en ga ik dus een nieuwe cyclus in. Dan hoop ik in die cyclus eens bezig te gaan met ovulatietesten! Daar wordt hier al druk over gebabbeld lees ik!

Ik zit met een nieuw dilemma. Ik bedacht me ineens dat het natuurlijk ook nog zo kan zijn dat ik ooit voor een tweede kindje wil gaan. Al is die wens er nu nog niet.
    Dus ik heb beide ziekenhuizen waar ik nog ingeschreven sta gebeld wat hun mogelijkheden qua reservering zijn. Bij het ziekenhuis van mijn voorkeur en waar ik al door de psychologische testen heen ben is dit niet mogelijk. Maar als dezelfde donor tegen die tijd nog doneert kun je wel alsnog voor dezelfde kiezen. Bij het andere ziekenhuis is het wel mogelijk en betaal je ieder half jaar van de reservering 200 euro. Maar bij dit ziekenhuis had ik een minder goed gevoel en staat de psychologische test donderdag gepland, die ik eigenlijk wilde afzeggen omdat mijn zorgverzekeraar maar 1 ziekenhuistraject vergoed. Jeetje kunnen jullie me nog volgen?
    Ben benieuwd naar meningen, ervaringen of ideeën hierover!

12. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, super leuk de Efteling. Ben er al hele tijd niet geweest maar hoor van me zus ook dat het erg leuk moet zijn.
    Ideaal dat je een abonnement hebt. Hoe voel je je vandaag?

@miekkie, fijn dat de schimmelinfectie eindelijk over is.
    Wat betreft je dilemma. Ik vind het erg lastig. In ons zhuis kun je niet onbeperkt reserveren. Ze gaven ook aan dat bij veel mensen die kid hebben gedaan, ze kindjes hebben maar wel verschillende donoren hebben gehad.
    Wij hebben wel aangegeven dat we het liefste gaan starten met een donor die nog niet veel kindjes op z'n naam heeft zodat de kans groter is dat deze donor er nog een tijdje blijft.
    Toch moeten we er rekening mee houden dat het misschien niet kan bij een tweede.
    Tuurlijk is dit een raar idee maar aan de andere kant, het zou toch wat zijn als mensen met heel veel geld kunnen zeggen ; ik koop vast. 10 rietjes van die en die donor voor het geval dat.
    Zeker nu er een tekort is aan donoren en ik vind je moet een ander hetzelfde gunnen als jou.
    Als je een donor gaat selecteren op kenmerken en je ziet iemand staan in het boek dat je aanspreekt is het niet leuk als je te horen krijgt, oh die kan niet meer want die heeft iemand gereageerd.
    Kijk een keer 3/4 rietjes reserveren snap ik. Maar ook dan heb je geen zekerheid want wie zegt er dat je dan zwanger bent.
    Vind het een lastig iets. Wij dachten in het begin wel van aii dat zou raar zijn als je 2 kindjes hebt met verschillende donoren maar hebben nu zoiets van laten we eerst maar eens zien of een eerste ons gegund is en dan zien we later wel hoe het loopt.

13. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je uitgebreide reactie Kimmie!! Kan ik echt wat mee.
    Ik heb in mijn omgeving ook een aantal mensen gevraagd, waarvan er tot nu toe twee zeggen dat ik voor het ziekenhuis moet gaan wat mijn eerste keuze was en een dat ik die reservering moet doen. Vanmiddag bel ik mijn broer nog om mijn dilemma voor te leggen. Ben benieuwd hoe hij erover denkt. En hoop nog op een paar reacties hier op dit forum! Ik moet maandag een beslissing nemen omdat ik uiterlijk dan het andere ziekenhuis af moet zeggen.

14. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou indd gaan voor het ziekenhuis waar je je het fijnste bij voelt.
    Los van de reservering.
    En als je echt het reserveren belangrijke vind moet je daar voor kiezen. Maar hoe ik de IUI nu ervaar (vind t allemaal niet niks) vind ik het ziekenhuis op zich wel heel belangrijk. Je krijgt veel met elkaar te maken.
    Succes met je beslissing.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie ben nog aan het werk. F snel berichtje
    Voel me net als anders en jij

Haha moest wel f lachen van zaad reserveren want wij hebben dit wel gedaan. Hadden namelijk nog 4 strootjes over en hebben er 6 bijgekocht van dezelfde donor. Omdat ik wist dat ik van mn eerste kind 14 iui nodig heb gehad. Maar mochten de tien strootjes op zijn dan proberen we eerst weer van dezelfde donor.lukt dit niet dan is andere donor ook geen probleem maar ik ben alleen bang dat onze 2 kindjes niet op elkaar lijken en dat mensen dit gaan zien.voor ons maakt het niet uit.

@knuffie wat voelde jij paar dagen na iui

16. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, haha 6 strootjes kunnen wij ook reserveren ma dat vind k dan nog anders dan wanneer je zoveel kan reserveren als je zelf wil.
    Dat kan bij ons dus niet.
    Haha sorry bedoel het niet negatief haha.
    Maar vind het wel goed dat je zoals in Arnhem niet oneindig kan reserveren. Dan blijven er geen donoren meer over denk k. Haha
    Maar wat je zegt heb ik ook hoor. Wij zijn ook wel super bang dat je straks kindjes hebt die niet op elkaar lijken.
    Aan de andere kant, ik ken wel heel veel broers en zussen die eigenlijk totaal niet op elkaar lijken dus tja. Het kan allemaal 👍
    Ik voel me helemaal Goed, niet andrs dan de vorige keer.
    Ben ook wel benieuwd war Knuffie ook weer voelde na de IUI en vanaf welke dag :)

Werkse nog ff

17. Knuffie85

@annaatje. Ik voelde weinig paar dagen na iui. Eigenlijk wist ik dat ik zwanger was door mijn hond Hihi.
    Lekker dagje efteling geweest. Heerlijk.v

@kimmie. Nou de spannende wachtweken weer in. Succes.

@miekkie. Lastig zeg. Ik zou voor keuze van ziekenhuis gaan.
    Natuurlijk is dezelfde donor fijn. Maar uiteindelijk weet je nooit of ze als broers of zussen op elkaar lijken.
    Maar lastig blijft het wel.

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie ben je nog misselijk
    Doe je ook mee met moeders voor moeders
    Ik heb dit niet gedaan maar wil dit nu wel gaan doen

@kimmie als je eenmaal je baby in je armen hebt dan vergeet je zo dat het via donorzaad is gegaan
    Ik heb nu weleens dat ik denk hoe zou de donor eruitzien
    Dat zeg ik dan ook tegen mn man en die weet ook dat ik dat niet lullig bedoel.
    Ik maak ook weleens vamn die opmerkingen van dat heeft die van mij. Bedoel ik niet verkeerd maar dan merk je weleens dat t lastig is

Fijne avond
    Jullie nog plannen. Wij lekker bankhangen.morgenvroeg fkes naar efteling weer en in middag krijgen we visite

19. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knuffie, zeker spannend. Ik dacht oh die IUI behandelingen doen we ff maar merk toch dat het allemaal best zwaar is.
    Maar we wachten gewoon rustig af.
    Heb wel zelf ook een hond dus ben benieuwd !

@annatje, ja geloof dat helemaal wann je baby in je armen hebt helemaal vergeet dat het van donor is. En ik denk ook af en toe wel oh hoe zal hij eruit zien ma even later denk k ook weer van oh ben ze zo dankbaar !
    Wat houdt moeders voor moeders precies in?
    Urine inleveren toch? Kan je dat combineren met werk?
    Oh je woont lekker dichtbij de Efteling dus ?
    Ideaal !

Ik lig nu lekker op de bank met vriendlief.
    Ff herhaling van the voice kijken en daarna dance dance dance. Spannend. !
    Morgenmiddag ook hele huis vol visite nog voor de verjdag :) gezellig

Jullie ook fijn weekend !

20. Knuffie85

@annaatje nee ik doe niet mee aan moeders voor moeders.
    Ben zo al blij dat ik deze misselijke periode voorbij kom dat ik er persoonlijk niet aan moet denken om ook nog eens mijn urine te moeten opvangen.

@kimmie. Ja iui lijkt niks maar zogauw je erin zit is het toch wel wat meer als je denkt. Elke keer dat afwachten wachten en nog eens wachten.

@all. Ben vandaag niet echt misselijk al voel ik me ook niet top.
    Heb vandaag dan wel weer erg goed kunnen eten sinds afgelopen dagen.
    Helaas word ik nu ook nog eens super verkouden. Alles tegelijk.

Deel Deze Pagina