Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all ik heb het me toch in mn onderrug en raar gevoel buik
    Lig lekker bed
    Herken dit niet maybe van iui?

2. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all ik heb ook pijn in me onderrug. Of ja pijn, een zeurend gevoel.
    Bij mij zal het wel komen omdat k verkeerd gelegen heb ofzo.

3. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik durf dar niet te zeggen dames.
    Maar hopelijk is het een goede betekenis

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all vandaag nergens last van gehad
    En jij kimmie

Was heerlijk dagje. Vanochtend efteling geweest,megadruk en vanmiddag vrienden op visite gehad

5. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nope, hier ook niks geen last meer. Haha we nemen elkaars dingen over.
    Enige wat me opvalt is het slijm. Maar goed ik ga nu overal bij nadenken natuurlijk.
    Rustig afwachten :)

6. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hey Dames!!

Ik heb voor het ziekenhuis van mijn eerste keuze gekozen. Na een aantal meningen van jullie en vriendinnen te hebben gehad en een goed gesprek met mijn broer. Het is voor mij te ver in een onzekere toekomst kijken om al donorzaad te gaan reserveren. In eerste instantie denk ik namelijk dat ik als alleenstaand mama maar 1 kindje zou willen. Al weet je het natuurlijk nooit. Maar ook al besluit ik dan later alsnog voor een tweede kindje. Dan bekijkt mijn ziekenhuis eerst of mijn donor van mijn eerste kindje nog doneert. Zo niet, dan krijgt mijn tweede kindje een andere papa. Maar zullen het natuurlijk evengoed mijn kindjes zijn en opgroeien als echte broertjes en zusjes. Mmm, volgen jullie me nog? Haha.

Rondom vandaag zou ik ongesteld moeten worden. Dus mijn cyclus zal bijna beginnen. Dan de cyclusdagen gaan tellen en voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken. Ben benieuwd!

7. Knuffie85

@annaatje. Fijn dat je een mooie dag gehad hebt bij efteling en met je bezoek.
    Gelukkig geen last meer. Misschien een soort nawee van de iui
    Zoals bij jou misschien ook kimmie. Ik weet het niet, zeg maar wat. Hihi

@miekkie. Oh ik begrijp je volkomen. Fijn dat je een goede keuze hebt kunnen maken. Go for it 👍

@all. Hier dus super verkouden geworden. Gister liep alles er zo uit (sorry) maar vandaag zit alles op slot.
    Mijn dag begin vandaag helaas niet met een dansje. Mijn dag begon boven de pot. Maar gelukkig voelde ik me erna helemaal top en heb ik de verdere dag gewoon kunnen werken. Werk in de zorg en 1 nadeel iedere bewoner die ik verzorgde moest mij hebben want ze hadden allemaal gepoept. Haha wat heb ik verschillende keren staan kokhalzen haha.

8. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Bedankt Knuffie voor je lieve reactie!! Zo fijn :)
    Sterkte met je verkoudheid!!!

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is sinds vannacht ziek geworden. Griep
    Zo zielig. Heeft sinds vannacht maar 3 uur geslapen.
    Snot druipt druit en wil niks eten ook.
    Lekker vertroetelen

10. Knuffie85

@miekkie. Ik ben er ook voor jullie ondanks mijn situatie nu.

@annaatje. Misschien een tip om luuf onder zijn voetjes te smeren en sokken aan te geven.
    Mijn dochter is ook erg verkouden en dit doe ik snachts bij haar. Helpt voor snachts erg goed hier.

11. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miekiesuper fijn dat je eruit gekomen bent.
    En een goede keuze denk ik zelf 👍
    Respect dat je alles alleen doet hoor.

@knuffie, vervelend dat je zo verkouden bent. En dat je boven de wc de dag begonnen bent gisteren.
    Bah dat lijkt me echt heel vervelend.
    Alleen het gevoel al. Hopelijk gaat het vandaag beter.
    Je hebt wel zwaar werk zo te lezen.
    Ieder z'n ding natuurlijk maar dat is niks voor mij.
    Knap dat je dat werk kan.

@annaatje, hoe voel je je nu?

@all, hier gaat alles goed hoor.
    Heb wel wat meer pukkeltjes in me gezicht. Grrrrr ieritant
    En heb een raar gevoel.
    Denk dat ik er alweer teveel mee bezig ben.
    Zoo moeilijk om er niet aan te denken of mee bezig te zijn.
    Hoe is de IUI gegaan bij jullie trouwens? Heeft jullie vriend ook wat gedaan of dat niet ?

Werkse!

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all yeahhh weekend. Vandaag blijf ik lekker met mini me thuis in mijn huispak. Heerlijk zon dag.
    We zijn alledrie beetje grieperig. Op mijn werk zijn er ook al zo veel ziek.

Ik voel verder niks bijzonders dus bereid me weer voor op iui met hormonen.
    Fijne dag meiden!

13. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, lekker in je huispak. Doe ik op zondag wel eens als k hele dag alleen ben. Fijn serie op de tv ideaal.
    Hopelijk knap je snel op.
    Fijn weekend !

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie voel jij iets..

15. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik voel vanalles.
    Pff ik weet nog zo dat ik deze ronde in zou gaan zonder er bij na te denken maar t lukt gewoon niet.
    Heb nog steeds witte afscheiding.
    Mega veel puistjes
    Elke keer snelle hartslag
    En sinds vandaag elke keer maagzuur.
    Ik weet dondersgoed dat ik dit anders ook zou hebben en ik nu vanwege mijn IUI er ineens overal wat achter ga zoeken.
    Maar mijn gevoel zegt ook dat het zonder hormonen gewoon niet gaat lukken bij mij.
    Om de een of andere reden heb ik het idee dat ik wel een positieve ovutest heb elke maand maar dat die eisprong er geen eens is.
    Wil ook vlg week even bellen met zhuis en telefonisch consult aanvragen met de arts om te starten met clomid.
    Zal moeilijk worden denk k want zit nog niet aan 6 pogingen maar wij moeten elke behandeling wel 150,- betalen en ik vind dat wij er ook wel wat zeggenschap over hebben.

Hoe was jou dag vandaag?

16. Knuffie85

@annaatje. Oh lekker huispakken dag. Dat kan ik,nu nooit he. Niet fijn dat je nog niets voelt zeg.

@kimmie. Hmm ook niet echt dudelijk dus wat je voelt. Ook niet fijn.
    Idd gewoon op je strepen staan en desnoods een echo eisen voor iui om zeker te zijn van je ei. Tis jou geld, jou lichaam en jou gevoel.

@all. Hier nog niet veel beter. Vanmorgen weer boven de pot gehangen. Mijn buik voelt nu ook niet geweldig. En dan heb ik ook nog die verkoudheid en nu ook nog kriebehoest bij.
    Dor die kriebelhoest moet ik steeds kokhalzen.
    Verder groeit mijn buik echt al steeds meer. Nog 1 week en dan naar verloskundige.
    Mijn dochter is ook niet fit. Al 2 dagen 39,7 koorts. Gerum meiske

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ knuffie hoe is het met je dochter. Weer wat beter en met jezelf. Lekker vroeg onder de wol of moet je werken van het weekend

@kimmie welke dag kon jij ook alweer testen. Ik woensdag maar weet het antwoord denk al wel weer.

Nog plannen. Ik ga vanavond met een vriendin naar de film ja ik wil en morgenavond gaan mijn man en ik uit eten met vrienden. Lekker genieten is mijn motto!

Mini me ligt op bed en ik ga lekker roddelbladen lezen

18. Knuffie85

@annaatje. Ze knapt alweer wat op gelukkig. Toch 2 dagen hoge koorts gehad.
    Lekker naar de film en morgrn uiteten. Idd grnieten meid.
    Ik mag het weekend weer werken. Wel 2 halve diensten gelukkig. We gaan morgen even kijken voor een echte meidenkamer voor onze dochter. Beslissen nog niks masr gaan wat inspiratie opdoen.
    Verder morgenavond feestje en housewarming in 1. We gaan mooi optijd dan kunnen we ook weer mooi optijd naar huis. Hihi.
    Verder het weekend rust.

Mijn dochter is alweer wakker en ik heb ook maar ff geslapen. Van,orgen geweerkt en mijn dag brgon weer boven de pot helaas.

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie wel minder dat je veel boven pot moet hangen
    Wat leuk een meidenkamer. Slaapt jullie dochter al in een bed. Onze zoon van 20 maanden slaapt nog in ledikantje. Heb geen idee eigenlijk wanneer die naar ander bed moet.
    Mini me slaapt elke middag van half 1 tot uur of half 4
    Meestal maak k hem wakker anders blijft die doorslapen. Fijn weekend

20. Knuffie85

@annaatje. Nee nog niet. Masr als ons nieuwe wondertje er bijna aankomt wil ik wel dat ze in een gewoon bed slaapt eigenlijk. Anders moet ik nu weer een volledige babykamer kopen.
    Mijn dochter slaapt meestal om half 1 maar word de laatste tijd vaak rond 14.00 al wakker.
    Wel ideaal dat jou zoon lang slaapt of niet?

Deel Deze Pagina