Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@annaatje. Nee eigenlijk niet. Maar mijn vriend wel. Dus dat word lastig. Mocht ik het weten vertel ik het zowiezo aan niemand. Maar kheb nog ff om erover na te denken.
    De eerste keer wist ik het maar het lijkt mij juist ook erg bijzonder als ik het nu juist niet weet.

Succes vanmiddag.

2. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben ook vandaag begonnen met testen, heb het gevoel dat het morgenvroeg wel eens positief kan zijn. Grappig allemaal ongeveer tegelijk. Zou wel blij zijn als het in het weekend is, scheelt weer met werken. Spannend wordt de eerste poging morgen. Probeer er wel van uit te gaan dat het niet in 1 keer zal lukken, maar wel fijn dat er nu aan gewerkt wordt. Heel veel succes allemaal, zal voor ons allemaal duimen!

3. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Meting was ok. 17 mm op dag 12 dus je zou zeggen dat rond dat 14 piek zou moeten zijn en dat is vandaag maar de test vanmorgen had bijna nog geen licht streepje dus zal morgen wel zijn en dan na het weekend. Je lichaam zal ook eens meewerken hahaha. Ik vind het heel spannend. Derde keer dus mocht het nu niet lukken kont er een hsg en worden het hormonen.

De volgende cyclus gebeurt er dus zowiezo niks.... Tja en die daarna is het oud en nieuw en gaan we een paar dagen weg. Dat vind ik wel lastig hoor. Het kan nl zijn dat ik dan net de eisprong heb. Maar ja je kunt ook niet pas eind dec iets boeken. Dus misschien moeten we die ook overslaan. Maar ja als je ook niks leuks meer kan doen. Dat vind ik wel een dilemma hoor!!

Knuffie fijn dat de echo goed was
    Kimmie en annaatje grappig dat jullie gelijk lopen!! Ook in zelfde Z-H toch?
    Veertje de eerste keer! Ben benieuwd hoe het gaat!

4. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nic82 spannend heel veel succes, duim voor je dat het lukt deze derde keer! Wij gaan ook met kerst weg dus die ronde sla ik ook over. Vandaag voor het eerst geweest voor de kid, gelukkig was de eerste keuze aanwezig. Had gisteravond een positieve test, om zes uur nog geen :) maar ik zag wel dat het streepje al erg donker was dus voor het slapen gaan toch nog maar een keer getest en positief. Kwam mij heel goed uit want ik ben vrij vandaag. Vond het erg spannend maar kon tijdens de procedure goed ontspannen, het was blijkbaar voor de assistente wel lastig om het op de goede plek te krijgen waardoor ze harder moest duwen ofzo maar geen pijn gevoeld. Vind het nu wel heel raar idee, durf niet zo goed actief te doen. Zal wel wennen zijn omdat het de eerste keer is.

@knuffie85 wat heerlijk en fijn dat alles goed gaat!

@all duim voor ons allemaal!

5. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @veertje, fijn dat je een positieve test had en het mee viel.
    Wel vreemd dat je vandaag voor kid moest.
    Ik mag namelijk om 18:00 de laatste test doen, alles wat na 18:00 positief is zien ze als de dag erna.
    Je zit toch ook in Rijnstate?
    Maakt me verder niet uit hoor en ben super blij voor je maar bij mij zijn ze super streng als het op testen aan komt dus vroeg me dat even af :)
    Hoe vond je het gaan??

6. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimmie
    Vond het erg meevallen nu wel beetje krampachtig gevoel in m'n buik. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat het na zes zo streng was. Ze hebben er ook niet naar gevraagd. Ik heb wel snel na de positieve test een eisprong dat merk ik aan een steek in m'n zij vaak. Ik had zelf het gevoel dat ik als ik zou wachten tot morgen het alweer te laat zou zijn. Maar omdat ik niet wist dat die paar uur verschil uitmaakte heb er niet naar gevraagd. Vanochtend was de test namelijk alweer negatief. Heb om tien uur getest gisteren, het gekke vond ik wel dat het streepje helemaal niet veel verschilde vd test v zes maar dat er nu wel een :) in beeld kwam. Het lijkt mij juist wel gek als je vier uur later positief test dat je dan 24u moet wachten. Maar het komt dus niet door het rijnstate dat ik vandaag al ging ik heb er niet specifiek naar gevraagd. We zullen wel zien, zal er de volgende keer op letten. Bedankt voor de tip iig. Heb wel eens gelezen dat je beter iets te vroeg dan te laat kunt inbrengen. Nu maar iets harder duimen dan! Wanneer was jij geweest? Ging het goed?

7. Knuffie85

@nic. Al een positieve test in je handen?

@veertje. Ik vind het de eerste dag ok altijd spannend en doe dan ook zo min mogelijk. De tweede dag ga ik vanalles doen. Hihi.

@kimmie. Dan hebben jullie,nog geluk dat je voor 18.00 mag testen. Bij ons is het voor 12.00 en alles erna is de volgende dag.
    Maar raar blijft het wel. Smiley is smiley zou je zeggen en dan de volgende dag erheen. Maja wie zijn wij.

@all. Hier alles rustig aan. Nog geregeld misselijk maar het blijft er goed in allemaal.
    Ben vorig weekend tante geworden van een klein mannetje 2025 gram. Maar oh zo mooi.

8. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wist het ook niet maar ik had een keer om 18:00 mega donkere streep maar geen :) toen smorgens positief (met ochtendurine) dus gebeld.
    Afspraak gemaakt voor de dag een, toen tussen de middag was hij negatief, en toen dacht ik kut ! Ik mocht niet met ochtendurine testen. Dus gebeld en toen werd ze haast een beetje boos leek het wel. Zo van dat weet je toch wel dat dat niet mag. Maar savonds had k alsnog wel weer een :) dus dat was heel vreemd.
    Het blijft wel raar hoor met testen.
    Heb zelf de IUI vrijdag gehad. Had donderdagavond al een :).
    Terwijl advies was vanaf dag 14/15 te testen. Maar nu dag 14 meteen positief dus was helemaal verbaasd.
    Vraag me nu wel af hoelang mijn cyclus zal zijn deze maand.
    Heb normaal 34 dus dat zou betekenen 20 dagen na de IUI.
    Maar goed alles kan.
    We hebben 24-11 een gesprek met de verpleegkundig om oa even over de testen te praten. Vooral omdat het niet helemaal duidelijk is wanneer je moet bellen.
    Mag je dus bijv savonds nog wel testen of niet enz.
    En we willen ook graag weten hoelang we zonder hormonen door gaan enz.
    Weet dat sommige in rijnstate wel 11 behandelingen hebben gehad.
    Pff vind dat wel zwaar hoor.
    Het ging wel goed alleen de eendenbek is altijd wat pijnlijk.
    Dit keer was k erna niet misselijk ofzo.
    Maar ze gaf al aan dat komt doordat het verwerkt zaad is dus altijd ff een kans dat je slecht bent na de IUI.
    Verdr ging het prima.
    Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn.
    Hou me buik savonds warm met een kruik en neem nog steeds de aspirine in voor de innesteling.
    Haha miss allemaal fabeltjes enz hoor ma is het proberen waard:)

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames

Nou ik had bloed laten testen en follikelmeting gehad
    Belde ze dat er in t bloed nog geen eisprong aan zagen komen. Dus moest toen dezelfde avond pregnyl zetten
    En dan dag ertussen laten en dag drna pas iui
    Volgens mij ben ik gewoon veels te vroeg geweest voor follikelmeting maar jah ze zeggen als je pregnyl zet dan springt die binnen 36 uur??
    Heb niet echt t idee dat dit hem gaat worden
    Maar dames houd moed bij mij was t vorige keer, wel miskraam toen pas raak bij iui5
    Gewoon echt kwestie van timing geluk enz.

10. Knuffie85

Idd wat annaatje zegt.
    Hou moed dames. En licht je hart hier zoveel jullie willen.
    Mmm blijft moeilijk
    En iui is volgens mij ook kwestie van geluk en timing.

Hopelijk vinden jullie het ondanks dat ik zwanger ben niet erg dat ik nog met jullie mee klets.
    Mocht dit wel zo zijn dan zeg het aub. Wil niet vervelend overkomen voor jullie en jullie belemmeren.

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie lekker blijven kletsen hoor hier!

Truste allemaal

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    En ja hoor weer een zwangere op mijn werk
    Heb nu op de afdeling 7 zwangere rondhuppele
    Pffff

13. Knuffie85

@annaatje. Oke gelukkig.

Sow dat zijn er veel. Niet fijn zo voor je.

14. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Positieve test gehad inmiddels. Zondag ochtend dus maandag voor de iui geweest. Ging prima allemaal. Vrijdag kwam vriendin op de thee met de mededeling dat ze zwanger is. Gelukkig kan ik gewoon blij voor haar zijn! Als dat niet meer zou kunnen zou ik dat heel moeilijk vinden.

Nou daar zitten we dan weer in de wachtweken. :). Blehhhhh.

Gewoon blijven meepraten knuffie en anaatje wat gek zat met die tijd van 18.00 uur. Dat is bij mij niet zo... Volgende keer maar eens even vragen. Alhoewel...... Ik hoop niet dat het nodig is hahaha.

Groetjes!!!

15. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @knuffie zeker hier blijven praten hoor! Gezellig :)

@annaatje, ik weet hoe het is als er weer iemand zwanger is.
    Ik zit nu in een stadium dat ik het even niemand gun. (Behalve hier dan)
    Op fb ook continue mensen die er nog net niet op zetten wanneer ze sex gehad hebben maar voor de rest alles.
    En ik zal heel eerlijk zijn dat ik er niet Zo goed tegen kan, laat staan blij zijn voor een ander.
    Vind het wel heel vervelend hoor,
    Ik wil wel leuk doen enz ma lukt me gewoon echt niet.
    Verheug me op het gesprek 24-11 met de verpleegkundige want ik maak mezelf soms helemaal gek merk k.
    Pfff vind dit elke keer toch weer zwaarder worden.

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie voel je iets na iui
    Ik niks
    Ik heb geen facebook. Puur om die reden ook
    Al die happy fotos van iedereen terwijl iedereen ook weleens minder leuke dingen meemaakt in t leven

17. Knuffie85

@all. Oke gelukkig vinden jullie het niet erg.
    Ik blijf jullie steunen en voor jullie duimen.

@nic. Succes weer met de wachtweken. Duim duim duim

18. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, nee ik voel echt helemaal niks.
    Normaal vind k fb wel leuk hoor maar zulke dingen dus weer niet.
    Mja is me eigen schuld, dat weet je met fb.

19. Knuffie85

@kimmie. Ja helaas is dat soms het nadeel van fb.
    Ik kon het toendertijd van mijn zus wel hebben dat ze 2 keer zwanger was terwijl wij geen kinderen konden krijgen. Maar niet van een vriendin die na poging 1 meteen zwanger was. Maja op zon moment zeg je dat niet natuurlijk. Maar ik begrijp je gevoel volkomen.

20. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmie, denk dat geluk ook wel een grote factor is, want na die positieve test weet je toch niet wanneer die eisprong precies optreed.

@all, weten jullie hoelang die ingevroren zaadcellen blijven leven? Ik lees soms 12u maar er zijn ook artikelen waar staat 36u, is nogal een verschil. Kindjes bij anderen blijf ik ook wel moeilijk vinden, net bij een vriendin geweest met een kindje v twee en een halve maand. Mijn schoonzusje is inmiddels zwanger van de tweede, vind het ook wel vervelend dat ik dat toch moeilijk vind. Je gunt het een ander maar ik denk toch af en toe waarom bij ons niet dan? Maar toch maar positief proberen te blijven dat werkt het beste. succes allemaal met wachten!

Deel Deze Pagina