Veertje, klopt denk sws dat het allemaal afhangt van de juiste timing enz. Je kunt er geen pijl op trekken, ene keer savonds positief en dag erna behandeling, andere x smorgens dus tis echt een kwestie van timing en echt super veel geluk hebben. Ik moet wel zeggen deze maand gaat het me nog het beste af van alle keren. Voel me iets positiever dan normaal en miss komt het wel omdat k super druk ben dus er niet te veel bij na denk. Ik leef uit naar het gesprek op 24-11 en dan horen hoeveel IUI we mogen, en of switchen van donor miss een beter idee is enz enz. We wachten t af. Maar als de afspraak na wil komen die we hier gemaakt hadden moet k aanmaken. Allemaal zwanger 2016 in 🎉
Ben benieuwd naar jullie. Jullie lopen op me voor. Wanneer zijn jullie 14 dagen verder na iui? Vrijdag dacht ik toch? Ik duim voor jullie!!
Klopt, ik had donderdags een positieve test en vrijdags de behandeling. Nog steeds nergens "raars" last van alleen sinds ik vandaag wakker werd hoor ik minder goed. Of minder goed, tis heel apart. Juist alles heel hard ofzo. Niet echt uit te leggen maar komt denk k door dit weer. Hoe voel jij je
Ja erg he! Liefste ga ik al testen om me voor te bereiden op de vlg ronde. Mja heeft nog geen zin denk k
Spannend allemaal dames! Ik voel ook niks anders dan anders dus probeer er maar v uit te gaan dat t niet gelukt is. Wil niet te teleurgesteld zijn, en t is natuurlijk nog maar de eerste poging. Wanneer doen ze eigenlijk iui? Of bedoelen jullie hier hetzelfde mee als ki (d). Sterkte de komende dagen! Ik moet volgende week dinsdag ongesteld worden.
Weet er trouwens iemand hoeveel mlj zaadjes wij ongeveer in een rietje hebben zitten? Bij normale IUI wordt het dode en slechte eruit gehaald ma dat van ons dan??
@veertje. Wat wij hier allemaal hebben is iui/kid Dus dat heb jij ook. @kimmie. Oeh geen idee eigenlijk. Ook nooit echt over nagedacht eerlijk gezegd.
Wat zeg jij Knuffie. Zal ik vanavond al kunnen testen? Of denk je dat ik morgenochtend meer kans heb? Ik ga van een negatieve test uit natuurlijk maar wil me geestelijk voorbereiden. 😊 Oeps dat klinkt wel heel raar he. Haha
@kimmie. Je zou vrijdag kunnen testen? Ik.was eigenwijs en testen ook eerder. Maar dan zou ik het pas morgenvroeg doen. Ik snap je wel. Tis toch al lastig zo.
Donderdag is het 14 dagen na de positieve test. Vrijdag is het 14 dagen na de IUI. En mijn cyclus tja. Kan tussen donderdag en woensdag zijn. (28&34) Moet heel eerlijk zeggen, ik voel me sinds gisteren wel anders. Durf natuurlijk nergens op te hopen en weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. Maar ben echt super moe, gisteren na het eten in slaap gevallen. Heb het veel koud en heb veel steekjes onderin me buik. Zelf denk k dan meteen tja als er al wat zat wordt het miss nu afgebroken. Pff tis echt wel lastig hoor die weken. Ene moment denk k van oke wacht gewoon op menstuatie. Andere kant denk k van ja wat alsssss ik toch heeel miss positief test nu. Dan zit ik ni meer in onzekerheid. Pff Killing ! 😬
@kimmie met cb kan je al 4 dagen vantevoren testen Ik test zaterdag pas ivm mn utro bollen Wordt ik altijd ongesteld 3 a 5 dagen later heeft f met timing ziekenhuis te maken dat ik nu zo laat ga testen
Want ik moet nu ivm clomid al op dag 3 een uitgangsecho laten maken en hoop dat dit op mijn vrije dag is..
@annaatje, dus wanneer je ong wil worden kan je stoppen met utrobollen? Cb test met weekindicator bedoel je? Heb er 1 daarvan maar die wil k bewaren voor als het echt zo ver is. En de kruidvat en normale cb test heb k wel ma 4 dagen van te voren kan ook zaterdag zijn bij een cyclus van 34 dagen. Grrr baal best dat k heen regelmatige cyclus heb.
Oke die heb k Zal k het gewoon doen. Maar zal k het dan vanavond doen of morgen. Heb om 15:15 voor het laatst gedronken. Haha