Gedaan. Omowit. Eigenlijk vind k het ook wel prima. Tuurlijk stiekem hoop je op een knaltest maar de "huil" dag zal wel komen als k echt ongesteld ben. Haha voel me net een "test" verslaafde hahaha Heb veel respect voor mensen die tot de menstruatie kunnen wachten hoor. Gelukkig vlg week een gesprek met de arts. Eens even horen wat ze er van denkt en vind. Miss switchen van donor. Onze donor was nog nieuw en was nog niet gebruikt dus miss dat het wel niet wil klikken met mij haha
@kimmie balen meis! Ik denk dat t bij mij ook weer niet raak is maar ik test zaterdag pas. Als ik stop met utro bollen dan komt mn menstruatie 3 a 5 dagen later. Door die utro bollen word ik nooit ongesteld. Lekker uithuilen meis dikke knuff
Thnx annaatje, heb er nu wel vrede mee maar merk wel dat ik deze week extreem moe ben. Het vraagt veel van je om elke week weer overal aan te denken, rekening mee te moeten houden en weer van verdriet opnieuw hoop te krijgen heb jij dat niet? Jou kans is nog niet verkeken hoor. Alles is mogelijk.
@ kimmie baken zeg. Het kost inderdaad veel energie!! Ben ook erg moe de afgelopen dagen. Zondag een dipndagje nu ik weer aan het werk ben gaat het beter. Ben beniwued hoe je gesprek gaat. Heb jij al een keer een hsg gehad? Ik moet hem na deze derde poging... @ ? Ik weet niet meer wie het vroeg maar iemand vrieg zich af hoeveel zaadcellen er gebruikt worden. Ik heb het gevraagd. De afgelopen keer was het voor bewerking 3 mlj en na bewerking dus die gebruikt zijn 1,3 mlj. De tweede keer ook zoiets. De eerste keer was het minder. 600.000 geloof ik. Dus weinig in verhouding tot tweede en derde keer. Verder ok hier. Vorige twee keer veel last van buikpijn gehad. Nu niet maar wel in mijn rug. Zo apart. Had ik eerder nooit bij menstruatieklachten!!
Nic82, heb nooit hsg gehad. Wel kijkoperatie ivm buikpijn klachten maar dat was voordat we hier mee bezig waren. Ze zeiden dat alles goed was. Ik had die vraag gesteld indd. Lees op een ander forum wel eens hoeveel mlj ze gebruiken bij IUI en elke x denk k van oh dan is onze 2 mlj ni veel. Dus dacht dat heb k vast niet goed maar wel dus. Wanneer is jou nod?
@kimmie. He toch wat balen weer meis. Benieuwd wat ze in je gesprek gaan zeggen. Succes meis. Digitale knuffel vanuit hier. @annaatje. Bij jou nog ff afwachten dus. Blijft toch spannend
Hallo Dames, Pfff ik heb weer even een pagina of 10 terug gelezen. Ben soms wat minder actief. Natuurlijk ook doordat ik nog op de wachtlijst sta, maar Ook doordat ik momenteel overbelast ben en als zeilen bij moet zetten voor mijn werk en huishouden. Er blijken geen zwangeren te zijn bijgekomen hier. Wat jammer!! Maar wel weer een paar aanpassingen het wachten op hun nodig. Ik duim voor jullie! Zelf heb ik toch een definitieve keuze gemaakt voor ziekenhuis Zwolle en Arnhem afgezegd. Het Was namelijk alleen maar uitstel van de beslissing die ik toch zal moeten nemen. En ik sta er nu ook helemaal achter. Dat voelt fijn en geeft rust. Heb tevens te horen gekregen dat de wachtlijst nu 9-12 maanden Is ipv de gestelde 12 maanden, dus misschien ben ik wel wat eerder aan de beurt! 9 maanden wachtlijst is voor mij eind april al!! Dat zou snel zijn!
Verder ben ik momenteel gewoon erg belast en gaat er veel mis. Zo hield mijn auto er afgelopen week opde snelweg mee op en heb ik nu geen vervoermiddel meer. Morgen op auto acht dag 3..
@kimmie. Het gaat hier redelijk. De ene dag beter dan het andere. Ben nog wel steeds moe. Maar kiever moe dan misselijk. @miekkie. Goed dat je een beslissing hebt genomen. Misschien ook wel fijner. Rustig aan en neem de tijd voor jezelf.
@ kimmie, balen van de witte test, is natuurlijk weer een superspannend moment. Ben benieuwd wat de artsen zeggen. Ik voel ook nog niks anders dan anders dus ga er ook maar van uit dat het niet gelukt is. Moet dinsdag ongesteld worden. Maja tis ook gek als je nog nooit zwanger bent geweest weet je ook niet wat je moet voelen haha. @ miekkie, hopelijk is het negen maanden april is het al zo weer! @all bij mij maakte ze tijdens de uitleg wel een verschil tussen iui en ki, voor iui moest je bewerkt zaad hebben dat echt in je baarmoeder wordt gespoten en voor ki werd het in de baarmoedermond gespoten en moet het verder zelf naar boven zwemmen en is het niet bewerkt. @ anaatje, duim voor je!
@dag dames heb last van de utrobollen. Heel mn buik doet dr zeer van. Zon opgepropt gevoel Maar ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben maar ga zaterdag testen.morgen nog dag werken
He dames ! @miekie, fijn dat je een keuze gemaakt hebt. April is ibdd snel dus hopen dat t 9 maand is. @ veertje, ik vind het ook lastig re voelen want weet niet hoe het "zwanger zijn" voeld dus bij alles wat ik nu voel denk k aan of me menstruatie of een zwangerschap. Spannend he ! Dinsdag testen of wacht je op je menstruatie ? @ annaatje, nou wie weet. Miss is het wel wat! Utrobollen spreken ze nooit van in ons ziekenhuis dus ken het niet. Hoop dat t raak is bij jou. Spannend zaterdag testen! @all, ik wacht op me menstruatie. Pff liever vandaag dan morgen. Erg he, na zo'n witte test ga ik gelijk alweer rekenen wanneer de vlg IUI zal zijn. Sjonge tis wat. Dinsdag eerst ff afwachten hoe en wat ze allemaal zeggen. Bijna weekend. Fijn!
Nou ik heb last van mijn maandelijkse klachten dus vermoed dat ik vandaag mijn duiveltjes krijg. Al zou ik daar blij mee zijn wantt dan heb k deze maand een korte cyclus van jawel 29 dagen. Joehoeee daar zou k super blij mee zijn. Haha We wacht t nog even af. Vanavond eerst gezellig "eng" na de bios Werkse vandaag !
Ik ga ook naar bios vanavond kimmie! Ik heb ook al buikpijn bahhh en weer zwangere op mn werk. Mn leidinggevende nog wel. Hups zo zwanger vd tweede.. gun het ze maar ik wil ook weer!
Welke film ga je heen?? Leuk! En toevallig. Ik verga van de pijn maar nog niks. Zal vanacht wel komen. Spannend bij jou!
@ kimmie. Het gaat inderdaad zo. Slechte test hoppa rekenen wanneer kan ik weer. Dat is het k van die wachtweken. Je kunt niks. Daar heb ik zo'n hekel aan. Je bent niet actief ermee bezig. Je kunt niks doen. @annaatje: wat rot dat je zo'n buikpijn hebt!!! Die bollen ken ik ook niet. Hopelijk straks wat beter zodat je kunt wel kunt genieten van de film. @Veertje: wachten wAchten wachten. Spannend zeg. De eerste twee keer had ik veel buikpijkpij dus ik had me al voorbereid dat het niet was gelukt. Maar als je niks voelt kan het alle kanten op. @ miekie: fijn dat je een keus hebt kunnen maken. Dat geeft ook een stukje rust. Nu afwachtem dus.... @ all: zondag of maandag weet ik iets. Ik ga weer gewoon wachten of ik ongesteld wordt. Voel dit keer niks. Halverwege last van mijn rug maar nu ok. Helaas moet ik de volgende maand overslaan ivm hsg. We zulken zien. Morgen maar drukke dag plannen kan ik ook niet zoveel nadenken. Ik ga koken. Heerlijk pannenkoeken. Fijn weekend!!
@nic janmieee pannenkoeken. Hsg viel bij mij nee. Zou het zo weer doen @kimmie een mannenfilm hihi james bond
Helaas.... Op naar volgende ronde weer Ben even aan het huilen op bed. Nu wachten op menstruatie en dan dag 3 uitgangsecho weer