Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nic ik vond james bond ook goede film!!

2. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    @annaatje, aaah meis! Klote man!!
    Gaan we samen huilen want t is toch echt wel klote als je de zo'n witte test ziet.
    Pffff stiekem heb je toch elke x hoop merk ik aan mezelf.
    En de klap komt dan wel hard aan.
    Laten we nu ook maar snel ongesteld worden he!

Knuffel vanuit hier!

3. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was naar paranormal activity! 😱

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie samen lekker uithuilen.mijn tranen zijn al weer geweest. Ik doe dat iedere keer en dat lucht zo op.
    Ben gezellig met mijn man en zoontje naar stad geweest. Lekker bij hema wat gedronken.
    Ik weet wel ik heb al 1 rijkdom, een pracht zoontje maar zou het zo graag weer willen beleven en gun onze zoon een broertje of zusje. Geduld hebben maar weer en ik ga lekker genieten van sinterklaas en kerst!! Over paar dagen weer beginnen met clomid.
    Heb mezelf lekker verwend net met broodje carpaccio
    Doe ik altijd na witte test.

Fijn weekend x

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kimmie oh jah is er bij jouw in t zkh al besproken hoeveel iui je mag doen voordat je icsi of ivf gaat doen?
    Wij hebben nog 6 donorstrootjes dus doen nog 6 keer iui met hormonen.

6. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb je helemaal goed. Als wij naar de stad gaan vind ik het ook altijd even leuk om bij de hema wat te drinken.
    Wij hebben dinsdag gesprek o.a. Om te horen hoe vaak we mogen.
    Ze hadden het over 12 keer.
    Alleen het vreemde is. Ik kwam er gisteren achter dat wij kid hebben en niet IUI-d.
    Of te wel.
    Je mag 12 keer kid daarna 6 keer IUI en daarna 3 keer ivf.
    Ben bezig met uitzoeken naar welke zorgverz. Ik wil gaan.
    Er zijn er namelijk wat die 4 keer ivf enz doen maar goed dat hangt er vanaf hoe lang we zo nog door gaan.
    Pff ben huis aan t poetsen maar megaaa hoofdpijn dus hopelijk snel klaar.
    Stom he , elke x als k na wc ga let k er op of ik al bloed haha

7. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    O Annaatje wat balen!!!

Ik heb ook al weerde eerste krampen. Ik hou me nog voor dat het best bij een zwangerschap kan horen maar dat is natuurlijk onzin. Ik zal morgen gewoon ongesteld worden. En daar moet ik het mee doen.

Ben van plan maandag Z-H te vragen of we nog een extra iui zonder hormonen voor hsg mogen doen. Zo kunnen we in dec nog een keer dan een hsg en komt ons weekend weg ook niet in de problemen. In jan kunnen we dan starten met hormonen. Kijken wat ze zeggen.

Kid... Ok daar hebben wij het niet over gehad. Wij hebben iui d dacht ik. Ja weer eig wel zeker. Misschien omdat ons zaad uit de vriezer komt 😀

Welke verzekering vergoed ivf 4 x?

8. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    UMC vergoeden ze een 4&5 poging.
    Het gekke is, ik dacht wij hebben ook IUI. Maar in boekje staat kid.
    En heb met de verzekering gebeld omdat menzis nu blijkbaar zegt dat IUI echt max 6 x is.
    Dus schok ik daar best van.
    Wij zitten gewoon al op de helft en hebben nog niet eens hormonen.
    Dus dinsdag ff een puntje om goed te horen hoe dit nu heet.
    Verder heb ik alles op papier.
    Bij menzis en cz krijg je max 12 x ki vergoed
    Max 6 x IUI mits het zhuis er vertrouwen in heeft om nog een paar extra te doen.
    En 3x ivf of icsi
    Dat heeft me ff aan t denken gezet want ik wil als we echt op de helft zitten wel aan de hormonen.

Snap jou helemaal nic82, morgen alweer je nod. Spannend!
    Hier is het heel raar, geen ongi te bekennen. Wel super slecht in orde.
    Misselijk en hoofdpijn.
    Hele middag in bed gelegen. Zal een zware menstruatie worden ben k bang.

9. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Dan mag ik dat nog wel eens navragen kimmie hoe het bij onze verzekering werkt. Mij is verteld vanuit het Z-H 3x iui in eugen cyclus dan hsg en dan nog 6 iui in eigen cyclus. Ook maar eens even navragen dag hahah misschien heet dat van ons nu wel kid en met hormonen iui. Wat heb je er dan weinig verstand van he. Net als bij een autogarage. Hmmm beetje rare vergelijking 😀😀

Trusten en sterkte kimmie. Zul je net zien dat je vanacht ong wordt.

10. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja zo is het wel. Eigenlijk moet je zelf overal ma achter komen door goed te vragen enz
    En qua verzekering ook, je moet er echt goed op letten want anders kom je straks aan t betalen.
    Stom eigenlijk, je betaald al zoveel eigen risico en per maand aan verzekering en dan moet je zelf ook nog alles uitzoeken 🤓
    Ja ik wordt hoe gek het ook klinkt vaak snachts ongi.
    Of snachts, vaak weet k smorgens oke moet na de wc want ben ongi. En dan zit er nog geen druppeltje in me onderbroek / boxer etc maar dan na de wc is het ineens zo ver.
    Aan de andere kant ook wel handig haha
    Vanacht is prima voor mij. Cd 31 zal het zijn vind k helemaal goed 😄
    Jij gaat morgen testen?
    Dan hou k er ff rekening mee haha
    Vaak als k weet dat iemand gaat testen ben k zo benieuwd dat k meteen ga kijken smorgens.
    Duim iig voor je !!

11. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen dames,

Balen Anaatje, voel helemaal met je mee, ik heb ook alle tekenen dat mn menstruatie er aan gaat komen. Voel me nu al verdrietig, tegelijkertijd voel ik mezelf heel naïef alsof het zomaar in 1 keer zou lukken. Maja die hoop die sluipt er bij mij toch elke keer weer in. Ik kan aanstaande maand geen poging doen dus dan wordt het pas in januari weer.

Kimmie en Nic, eigenlijk heel raar dat ze vanuit ziekenhuis ook helemaal geen informatie over vergoedingen enzo geven. Ik heb er eigenlijk nog niet eens naar gekeken, ga ik zo ook wel even uitzoeken dan. Mij was wel duidelijk uitgelegd wat het verschil tussen kid en iui was en dat we eerst 6x kid gaan doen.

Leef met jullie mee en hopelijk hebben we volgende keer meer geluk!

12. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee!
    Ja t ziekenhuis heeft weer z'n eigen specialiteiten he.
    Die denken natuurlijk van we kunnen niet iedereen advies geven over zorgverzekering. Wat ik ook snap.
    Wanneer moet je ongesteld worden. Sorry maar haal sommige mensen hier door elkaar met de nod.

Hier ng steeds niks te bekennen.
    Elke x na de wc denk ik ok ennnn maar niks te zien.
    Pfff iTS killing me.
    Krijg ene kant stiekem ook wel hoop terwijl ik geen hoop wil.
    Ik zeg elke keer tegen mezelf. Je hebt pco dus je kan ook 34 dagen cyclus hebben.
    En zelfs hou ik me voor, wordt k niet ongesteld wil dat niet zeggen dat ik zwanger ben want dan kan t zijn dat k weer onregelmatige cyclus heb.
    Pfff nic82 al getest??

13. Nic82

Nic82 Actief lid

13 sep 2015
    237
    70
    28
    NULL
    NULL
    Zoals ik al zei... Vanochtend wakker geworden en ik was ongesteld. Jammer maar helaas! Morgen Z-H maar even bellen over hsg. Twijfel nog steeds of ik zal voorstellen om nog 1 iui te doen.

Succes dinsdag kimmie!!

14. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Dag dames. Sorry ffwat afwezig geweest. Erg druk geweest.

@annaatje. Verdorie had het zo gehoopt. Dikke knuffel vanuit hier.

@kimmie. Ondertussen al ongesteld geworden. Balen dat het weer zolang duurt. Hopelojk issie er gauw. Kunnen jullie weer verder.

@nic. Pff ook alweer balen meid.

@veertje. Ik dacht echt dat iui en kid hetzelfde was. Dat het bij elkaar hoorde zoals iui/kid. Hmm dan snap ik het niet.

Maar ik heb iui gehad en zonder hormonen dus het komt niet door de hormonen dat het iui heet.

@all. Ik ga ff niks over mezelf zeggen vind het echt niet fijn nu ik lees dat jullie allemaal een volgende poging nodig hebben.
    Voel me dan een beetje schuldig. :(

15. veertje85

veertje85 Lid

20 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kimmie, aah die onzekerheid wordt je wel gek van he. Ik had zelfs toen ik jouw bericht las dat ik dacht misselijk en niet lekker misschien kan het toch nog, duurt t ff voordat de test positief is. Lastig dat je zo een onregelmatige cyclus hebt dan weet je niet waar je aan toe bent. Ik zou ongeveer morgen ongesteld moeten worden maar t kan vaak ook wel een dagje of twee later zijn. Ik ga niet testen, daar wordt ik helemaal nerveus van en dan ben ik nog meer teleurgesteld als het negatief is. En ik heb ook het gevoel dat m'n menstruatie er bijna aan gaat komen. Dus moet nog even afwachten.

@nic, balen dat het niet gelukt is. Heb je nog contact met het ziekenhuis gehad vandaag?

@knuffie, lief van je maar je hoeft je natuurlijk niet schuldig te voelen. Ik vind het alleen maar fijn dat het dus ook kan lukken, dat geeft ook positiviteit en hoop! Zoals ik het heb begrepen is iui in hoog de baarmoeder inbrengen en ki klein stukje in de baarmoedermond inbrengen.

Hopelijk voor ons allemaal snel meer succes!

16. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames !

Zo wij zijn net klaar met ons gesprek. Tis helemaal duidelijk.
    Wij hebben kid.
    IUI doen ze met donor niet vaak want dan heb je meer rietjes nodig dan bij kid en dat kost meer.
    Dus dat is iig duidelijk. Hoeveel behandelingen ze doen, ze zegt ongeveer 12 in normale cyclus maar kan ook 24 zijn.
    Ze zegt bij speelt pco niet meer mee. Ik zet er een kruis door.
    Je hebt zo'n nette cyclus, elke keer na de Kid na 14 of 16 dagen ongesteld is prima.
    We gaan wel na 3x even kijken naar de hormoonwaarden enz.
    Even een extra check.
    Verder ben ik trouwens zondag ongesteld geworden dus weer precies 16 dagen na de kid.
    Onze donor had nog geen zwangerschappen maar is nog maar 4x gebruikt waarvan 3 x door ons.
    Dus switchen mocht wel maar ze zegt je moet ook "geluk" hebben.
    Eigenlijk een heel goed gesprek.
    Wat betreft hormonen, dit had absoluut geen meerwaarde op "zonder hormonen"
    Enige wat kan is meerdere eitjes maar ze zegt dat is geen reden om
    Aan de hormonen te gaan.
    En dat snap ik.

Hoe gaat het met jullie allemaal??

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    F snel berichtje tussendoor werk
    Mn menstruatie is er nog niet
    Is 3 a 5 dagen na bollen...
    Verwacht morgen
    Op zich fijn want hoef ik voor uitgangsecho geen vrij te nemen.

Xknuf allemaal

18. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@veertje. Thnx meis. Lief dat je dat zegt.

@kimmie. Oh gelukkig heb je goede onformatie gekregen nu. Een fijn gesprek gehad dus.

@annaatje. Nou hopelijk komt die ongesteld gauw genieg opzetten dan kun je weer verder.

@all hier nog 1 weekje werken en dn lekker ff 2,5 week vrij. Lekker ff niks doen en genieten van mini me. mijn vriend moet gewoon werken dusja.
    Die is vrij als ik weer moet gaan werken.

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @knuffie geniet van je welverdiende vakantie
    @zatd uitgangsecho dag 3

Fijne dag allemaal t zonneke schijnt

20. Kimmie1990