Iui (kid) september 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Knuffie85, 28 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@meisje

Super goed nieuws
    Nu op naar volgende week donderdag.

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Meisje, wat super fijn!! Heel veel succes!

LinRo, wat grappig dat ons traject zo op elkaar lijkt nu! Wij hebben ook esb.
    Fijn om te horen dat jullie ervaring daarnee zo goed is!
    Wij wachten bewust nog even ivm diverse leuke dingen. Maar begin juli willen we graag starten.

Mocht het lukken dit weekend, heel veel succes!! Volgens mij loopt zelfs onze eisprong gelijk, hilarisch!

3. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ meisje wat een goed nieuws! Nu maar hopen dat je volgende week ook goed nieuws krijgt! Ik zal voor je duimen!

@ Knuffie85 ik vind het idd erg spannend wat er allemaal gaat gebeuren. En idd wat je zegt over het weer in de auto gaan zitten dat lijkt me ook echt vreemd, maar het komt vast goed. Nu eerst een positieve test krijgen de rest laat ik maar over me heen komen.

@ Lotje, dit is wel heel toevallig allemaal idd en stiekem ook wel fijn om iemand gevonden te hebben die het zelfde traject momenteel doorloopt!

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend nu meisje
    is je mannetje zenuwachtig voor tese

ik heb mn 20 ovu testen weer in huis
    Besteld via internet

5. Knuffie85

LinRo1 jawel moet gewoon goed komen.

Annaatje. Oeh ook weer binnen dan kan het weer gaan gebeuren. Spannend

6. meisje29

meisje29 Niet meer actief

He meiden !

Ja echt super goed nieuws.
    Mijn vriend ziet wel heel erg tegen de tese op. Hij is bang dat het heel veel pijn doet, en het blijft natuurlijk een gevoelig iets bij mannen.
    Maar we zijn super blij dat we een innie minnie stapje dichterbij zijn.

Maar nu! We kregen net post uit rijnstate Arnhem.
    We zijn "goed" gekeurd voor KID en mogen indien nog nodig en we er dan al aan toe zijn in september starten met KID.
    We gaan dan 3 donoren uitzoeken en afhankelijk van mijn eigen cyclus gaan we dan meteen starten.
    Dus eindelijk komen we al met al wat dichterbij.
    Wel gaf de arts in Arnhem aan, indien we uitslag hebben van de tese dan moeten we even bellen en dan konden we miss nog eerder.
    Maar ik vind dit al super snel en we gaan natuurlijk voor icsi met "eigen" zaad maar als de tese niet goed uit pakt hebben we natuurlijk ook tijd nodig om het te verwerken.

We zien het allemaal wel maar het geeft toch een beetje rust dat we door mogen met de tese en dat we iig een ziekenhuis voor eventuele kid gevonden hebben.

Hoe gaat het bij jullie dames ?!

we gaan er gewoon met z'n allen voor om dit jaar af te sluiten met een zwangerschap 👍🏻

7. Knuffie85

@meisje wij hebben nadat we de slechte uitslag kregen in nijmegen uiteindelijk na een half jaar gestart met iui/kid.
    Maar daar zit wel second opinion afspraak in Gent bij en de consulten bij de psycholoog.

Maar mooi nieuws mocht de tese negatief zijn dat jullie toch verder kunnen. Maar daar gaan we nu ff niet vanuit.
    Mijn vriend zat ook best wel tegen de tese op. Maar uiteindelijk toch mee gevallen.

Ik ga vanavind even met mijn vriend overleggen zodat ik volgende week weer bel naar uz gent.
    En idd we gaan ervoor dat we allemaal eind dit jaar zwanger zijn. :)

8. Knuffie85

Aanstaande woensdag ga ik bellen.
    Vind ut best spannend. Hihi vooral omdat we het nu in ut geheim gaan doen.

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ meisie wow dat is al snel. We gaan uit van goede tese en zo niet dan is t fijn dat jullie al zo snel kid kunnen doen. Ik weet dat wij na slechte uitslag tese gesorek hadde met dokter en toen zeiden we meteen al tegen hem dat we voor kid gingen. wij begonnen daar zf al over. Toen is het vrij snel gegaan. Eerst idd psy. Gesprek bestellen donorzaadjes.

Wij wilde begin juli starten maar moeten nog wachten op goedkeuring zorgverzekeraar. Ze wilde nog wat meer informatie hebben van mij. Maar vind het niet zo erg dan maar wat later starten dit jaar. maar ik begin wel deze maand met mn ovu testen om te kijken of ik smiley kan vinden haha.

@knuf spannend he. Ik belde vrijdag f naar uz gent en werd meteen weer supervriendelijk geholpen. Zo fijn daar! hun moeten weer aantal dingen mailen voor mn zorgverzekeraar.

@iedereen nog leuke weekendplannen? Wij zo een kinderverjaardag en verder niks gepland nog.
    over weekje lkkr week naar center parcs. ben dr echt aan toe

Xx allemaal

10. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden,

Wat spannend voor iedereen zeg! Ik heb gisteren mn 1e iui poging gehad, het viel me alles mee. Onze omgeving weet wel dat we van plan zijn om dit te gaan doen maar nog niet dat we hier al zo ver in zijn en dat hebben we bewust zo gedaan omdat we geen zin hebben in constant die vragen. Het lijkt me geweldig om ze straks te kunnen zeggen dat ik zwanger ben. Nu is het heel hard duimen en hopen dat die 2 weken snel voorbij gaan!

Nu lekker genieten van dit lekker lange weekend!

11. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal!

Linro succes met het wachtbankje! Wij zijn dinsdag aan de beurt voor Iui en ik zie nu al tegen het wachten op. Op de een of andere manier voelt dit heel anders dan de vorige pogingen zonder het zh, meer spanning en hoop ofzo.

Succes allemaal!

12. Knuffie85

Annaatje: geloof ik meteen dat ze weer super vriendelijk waren. Zijn ze daar altijd.
    Ik hoef alleen maar een verwijzing te sturen naar mijn zorgverzekering maar toestemming heb ik al. Dus dahs wel fijn.
    Maar jou iui komt aardig in de buurt.

LinRo1: Oh spannend meis. Duim duim duim
    Hoop datum meteen de eerste keer raak is

Hier gelukkig dit weekend vrij. Vanmiddag feestje en morgen kijken we wel wat we doen.
    Gisteren mijn nieuwe fiets gekregen dus ik kan bij mooi weer ook lekker een stuk gaan fietsen.

13. Knuffie85

LinRo hoe gaat ut met het wachten?

En de andere dames hoe is ut?

14. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hi Knuffie85, ik moet zeggen dat het tot nu toe echt wel mee valt het wachten, maar dat komt meer doordat ik het echt wel druk heb op dit moment dus dat komt heel mooi uit ;) Ik heb alleen wel bij elk dingetje dat ik nu voel in mn buik zoiets van wat is dit en zou dit iets betekenen?! Maar goed dat zal de tijd uitwijzen....wel spannend hoor!
    @ Wolffjes, hoe is het gegaan vandaag? Voor jou ook veel succes met wachten!

15. Wolffjes

Wolffjes Lid

17 mei 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad op het wachtbankje nu! Is me 100% meegevallen allemaal. Nu hopen dat de zwemmers de goede kant op zwemmen en dat mijn lichaam de rest van het werk goed doet!

Succes met wachten ook linro!! Hou je ons op de hoogte?

16. Knuffie85

@LinRo gelukkig valt het wachten mee en heb je het druk. Ik plande ook altijd veek robd de wachttijd dan schoot het tenminste op.
    Heel herkenbaar, ik had dat ook. Succes en ik blijf duimen.

@Wolffjes. Voor jou ook spannend zeg nu op het wachtbankje. Duim duim.

Ik heb vandaag gebeld naar Uz Gent. 26 juni hebben we gesprek bij dokter Gerris. Hebben we de vorige keer ook gehad en was een fijne man. Ik hoef verder het traject niet meer te lopen en als dokter Gerris toestemming geeft kunnen we meteen de rietjes bestellen en ern maand erna beginnen. Maar ik wil zowiezo nog wachten tot september en dan beginnen.
    Dus nog even wachten. Maja opzich is ut ook zo hier.

17. LinRo1

LinRo1 Lid

15 feb 2015
    37
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Heel spannend allemaal, maar ben positief hopelijk werkt dat.

@meisje heel veel succes morgen. Ik vond t een heel erg lange dag dus sowieso succes met wachten. Ik duim voor goed nieuws voor jullie!

18. Knuffie85

@meisje. Heel veel succes vandaag voor jou en je vriend.

19. meisje29

meisje29 Niet meer actief

He dames ! We zitten nu net een uurtje in de auto. Denk ongeveer nog een 45 min en dan zijn we er. Tis erg druk natuurlijk smorgens.
    En dan na gaan dat dit nog gewoon het zhuis het dichtste in de buurt is hihi 😉

Bedankt voor jullie berichtjes !

20. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ik wou jullie allemaal alvast veel succes wensen! Hier zwanger na derde iui-d nu, zonder hormonen.
    Ook in uz gent.

Deel Deze Pagina