@veertje, ja erg he. Mijn lichaam heeft me ook bijna een jaar voor de gek gehouden toen we het van me vriend nog niet wisten. Ben ook grootverbruiker van de ovulatietesten haha. Ach ja we weten nu hoe en wat en nu afwachten. Curaçao, gaaf. Zijn wij ook naartoe geweest. Ff lekker niks doen. Welk resort gaan jullie naartoe. Oh als k dat hoor wordt k wel weer jaloers. Van de week hebben wij foto's terug gekeken en toen zeiden we nog tegen elkaar, toen "wisten" we nog van niks. Fijn hoor. Lekker relaxen en van het weer genieten.
Voxhttekort zou de reden kunnen zijn ja. Maja na die 2,5 liter had ik,nog koppijn dusja lijkt me niet, En idd het was erg veel niet normaal. Heb veel op de wc gezeten haha. Vandaag ga ik die 2,5 liter echt niet redden hoor. Ik drink geregeld en zorg dat mijn glas weer steeds vul maar eej 2,5 liter Ik heb me eerlijk gezegd niet meer gewogen. Morgen eens doen, En me eetlust is zeker weer terug. Haha bijna een hele zak chips in 2 dagen leeg de snoepjes overleven het ook niet lang en mijn avondeten is weer een mooi bord vol. Soms denk ik dat die koppijn komt omdat ik nu ineens heel veel minder suiker gebruik. Ik drink geen cola of foots meer. Wat ik eerst eigenlijk alleen maar dronk. Smiddags en savonds dan he. Sochtends wel wat anders. Nu smaakt me dat niet hopelijk komt dat wel terug kan niet zonder foots haha. @veertje. Oh herlijk naar curacau (of hoe schrijf je da) jaloers zeg, ik ben nooit verder gekomen dan spanje. Haha. 2 jaar terug was het of we gaan voor iui en een kindje of we gaan op rondreis door amerika. Maja na 4 jaar een kinderwens hebben we toch voor een kindje gekozen en blij toe. Amerika komt ooit nog eens. Wat raar dat jullie beide zoveel last hebben. Ik hoop echt dat het een goed teken is. Maar durf het niet te zeggen. Ik heb het nooit gehad, maja ieder lichaam is anders.
@ kimmie, jaa ik heb er ook zo een zin in! We gaan naar het papagayo beach hotel bij de jan thiel baai, is gewoon zo genieten daar. Lekker uitrusten en snorkelen. Ja het is heel gek hoe je denkt van alles te voelen, maar het gekke is dat ik nog nooit zo een raar gevoel in m'n buik heb gehad. Heeel stiekem hoop ik op een mooi kerstcadeautje. Over tien dagen weten we het hopelijk. @ knuffie, dat is wel een bekend verschijnsel als je veel minder suiker of cafeïne binnen krijgt dat je dan hoofdpijn kan krijgen. Waarschijnlijk is je lichaam daar binnenkort weer aan gewend en het is gezonder voor je om niet te veel suiker te eten/drinken. Ja die reizen zijn heel mooi maar ik zou alles zo ruilen voor een klein wondertje, ik denk dat jullie de goede keuze hebben gemaakt. Die reis naar amerika kan later met kindjes ook nog. Dat is nog veel leuker! pff ja ik hoop echt dat die gekke klachtjes de voorbode van iets moois zijn voor ons allebei!
@veertje, jaaaa super dat resort ! Weet precies welke dat is. Naast de AH volgens mij. Met het mooie zwembad ervoor. Oh lekker man! Ik zou die reis ook zeker nog een keer over doen. Het enige wat tegenviel was de lange vliegreis. Maar goed daar krijg je wat voor terug. En wij zijn in de maand augustus geweest en dat was niet heel slim met het warme weer. Fijn hoor! @knuffie, oh foots! Zoooo lekker he. Haha ik ken het. Ik moet eerlijk zeggen ik drink savonds wel eens een glaasje cola of fris maar je lichaam merkt t wel als je echt stopt met cola drinken. Maar goed ik laat op het moment al bijna 2 jaar vanalles qua alcohol en eten dus cola mag nu nog even
Ja denk dat het daar wel eens door zou komen. Maja dan moet ik nog ff. Haha. Hopelijk zo voorbij. Ja als ik onze Jazz zie lopen (zo heet mijn dochter trouwens) dan weet ik dat we destijds de beste beslissing genomen hebben. Kan haar voor geen goud meer missen. Zelfs niet voor een nachtje Ik hoop ook echt dat het een goed teken is. Nog ff afwachten @veertje ik wens jou alvast heel veel plezier op vakantie voor ik het vergeet te zeggen. Lekker ff genieten samen met je vriend
Hmm zeker wat mis gegaan. Had vanavond bericht geplaatst maar ik zie hem niet... Veertje: fijne vakantie. Annaatje: ik snap het helemaal. Je ben teleurgesteld. Je "verheugd" je erop en dan hoor je dat het niet doorgaat. Maar volgende keer komt vast goed. Kimmie: we hadden laatst over verschil tussen kid en iui d. Kid doen ze niet meer bij ons. Heb even navraag gedaan vandaag. Nu even een update van hier. Vandaag in het Z-H geweest. Hsg uitslag was goed. We gaan nu starten met 6 pogingen met hormonen. Vandaag prikinstructies gehad en mezelf een oefen prik gegeven. Tjonge wel even een drempel die je over moet zeg!! Maar i did it 😀. Nog even wachten of we in dec nog kunnen ivm vakantie en anders starten we in 2016. Kreeg nog wel een tip. Check bij je zorgverzekering even of de medicijnen worden vergoed in 2016. Ze zijn nl enorm duur. Fijn weekend!!
Bedankt allemaal! Zitten nu in de auto naar Schiphol! Ben benieuwd hoe we er over twee weken allemaal voorstaan! Ik ga proberen t de komende vakantie ff allemaal uit m'n koppie te zetten. @ nic wat fijn dat jullie kunnen starten met die behandeling! Lijkt me echt wel ff pittig dat injecteren. Stoer dat je dat kon! Heel veel succes! @kimmie hoe voel jij je inmiddels? Mijn buik doet weer normaal gelukkig geen last meer. @anaatje heel veel succes alvast bij de volgende ronde hopelijk minder follikels deze keer! @knuffie wat een leuke naam van je dochter! Fijn ook om te horen dat dat allemaal zo goed gaat!
@veertje. Heel heel veel plezier. Lekker genieten nubsamen en over 2 weken horen we wel hoe het is geweest. Thnx ben ook nog steeds super blij met deze naam voor haar. @nic. Spannende tijd zo voor je. Hopelijk na een paar keer spuiten niet meer zo eng.
@veertje hele fijne vakantie! @nic spannend he nu met hormonen. Welke hormonen krijg jij en waarvoor moet jij je prikken. Ik heb clomid en de spuit is pregnyl Ik zet zelf nooit de spuit dat doet mn man. Ik durf dat zelf niet en zo heeft mn man ook een beetje het idee dat hij ook iets kan doen voor ons. @kimmie wanneer kan jij testen. Dit is jouw 4de poging toch. @knuffie hoe is t met jouw en baby. @ iedereen hier alles goed. Werk 3 weken maar 2 dagen.HEERLIJK genieten bij mn mannetje die in jan alweer 2 wordt. Volgend weekend ga ik naar musical bodyguard en dagje shoppen in utrecht. Lekker even niet aan zkh denken, alles eten drinken wat ik wil. Denk dat ik rond kerst menst. Verwacht en dan hoor ik het wel weer.maar ik heb echt wel flink last gehad van mn 6 follikels. Kan me nu wel indenken bij overstimulatie dat dit echt pijnlijk is. De laatste keer dat wij in zkh waren was het megadruk. Was op zaterdag zelfs. Ik heb zeker 16 stelletjes geteld in wachtkamer. Zo zie je maar we zn t niet alleen dames. Ik had alleen mini me meegenomen en vind dat nog steeds moeilijk voor anderen in wachtkamer. Fijne zondag wij gaan winterefteling. Zo fijn abbonement
@ degene die moeten gaan prikken Tip, de ampullenbreker. Die kan je bestellen op internet Voor pregnyl erg handig. Weet je zeker dat dr geen glas in komt
@veertje, heel erg veel plezier op Curaçao en geniet er van! Ben heel benieuwd met welk nieuws je terug komt. @knuffie, was je al iets aangekomen of niet? Echt vreemd dat je afvalt tijdens je zwangerschap. Hopelijk voel je je verder goed. @nic82, fijn dat jullie mogen starten en alles goed was. Vreemd dat ze daar helemaal geen kid meer doen. Prikken lijkt me ook erg heftig maar zo ver is het hier nog lang niet. @annaatje, fijn dst je lekker veel thuis ben. En een leuke verjaardag in het vooruitzicht. In tegenstelling tot bij jullie was het in ons ziekenhuis vorige week super rustig en relaxt. Zo zie je maar weer dat het overal kan verschillen. Vervelend dat je zoveel last hebt gehad van de folikels, hopen dat het straks beter gaat. Eerst lekker genieten van de feestdagen. @all, hier gaat het goed. Heb 2 dagen echt pijn in me onderrug gehad samen met een opgeblazen gevoel. Dag daarna veel rommelen darmen. En nu eigenlijk niks. Ik moet zeggen t valt me toch weer erg zwaar. Soms denk k dat ik mezelf helemaal gek maak. Ik denk soms serieus oh t is nu gewoon echt raak. En het andere moment denk ik weer, neee dat kan niet. Je voelt elke maand vanalles. Dit is gewoon weer bedrog zoals altijd. Vind t erg lastig. Moet gewoon geduld hebben. Zal moeten wachten tot 22-12 Heb al wel berekend dat de vlg kid ongeveer 4 januari kan zijn. Dit was indd poging 4. Dus zoals de arts zei, we kunnen tot wel 20 keer gaan voordat we over gaan op IUI. Zolang hun er maar vertrouwen jn hebben. Fijne zondag allemaal 😘
Hoi meiden, ik heb een beetje meegelezen, lastig om op iedereen te reageren maar herken heel erg de onzekerheid van testen en juiste timing, teleurstelling als de behandeling toch niet doorgaat en het verdriet van weer een mislukte ronde. Toch zijn we allemaal sterke vrouwen die er helemaal voor gaan en wens iedereen een mooie ( toekomstige) zwangerschap, hopelijk word 2016 een mooi jaar al roep ik dat zelf ook al 2 jaar over 2014/2015☺️ Ik ben alleenstaand en juni 2014 begonnen met kid door middel van een cupje in eigen cyclus, helaas 10 mislukte pogingen gehad en dat hakt er best in! Uit de Hsg is niks gekomen en alles ziet er goed uit. Heb gistere mijn 1e iui met hormoonstimulatie gedaan, naar mijn idee was de timing te laat maar ik moet ergens vertrouwen hebben, nu weer 2 weken geduld hebben 😊Ga wel iedere dag de afloop van de pregnyl testen ben benieuwd. Groetjes Eza
@annaatje. Veel plezier in de winter efteling al zal je wel al bijna thuis zijn. Hopelijk is het een fijne dag gewesst. Echt balen can die vele follikels. Hopelijk volgende keer niet. En nu ff lekker genieten van de feestdagen nu. En een mooie verjaardag in het verschiet. Leuk leuk. @kimmie. Ja je lichaam kan je erg goed voor de gek houden. Erg vervelend allemaal. En ook moeilijk km nu te denken ja tis raak of nee alweer niet. @all. Toevallig gisteren op de weegschaal gestaan en 1 kilo aangekomen. Maja eigenlijk zijn het er nig steeds 3 afgevallen. Maar er zit nu een lijn in en hopelijk blijft dat zo. Verder voel ik me redelijk. De koppijn was gisteren even weg maar vandaag dubbel en dwars terug gekomen. Pff mijn kop knalde uit elkaar. De baby voel ik elke dag schoppen. Vrijdag weer naar vk.
Oh annaatje ! Sorry helemaal overheen gelezen dat je naar de Efteling ging. Leuk gehad ? The bodyguard lijkt me ook mooi. Ze was erg goed vrijdag bij the voice !
@knuffie, voel me raar. op mijn buik slapen voelt niet fijn. En heb elke keer zeurende pijn aan rechterkant heup/ been. Ma kan het niet goed uitleggen. Als k nu zou testen en het is positief zou ik zeggen jaaaa voel me echt zwanger en voel dat er wat zit. Ma ook als de test negatief zou zijn deze ronde zou ik denken achjaaaa voel elke maand iets dus ook geen verassing. Pfff lastig
@kimmie. Ja pff kastig zeg, je lchaam kan je ook echt goed voor de gek houden. Ik hoop het echt van niet. Maar wel slopend voor je dit zo. Wanneer zou je voor de eerste keer mogen testen?
Ja je lichaam doet gewoon soms wat je zelf wil lijkt t wel hihi. Ehm tussen zondag 20-12 & disndag 22-12 mag k testen of wordt ik helaas ongesteld.
@kimmie. Ja ik weet er alles van. Heb toen we nog niet in de mmm zaten een keer echt gedacht dat ik zwanger was. Was al 10 dagen overtijd, pijnlijke borsten en alle andere kwaaltjes had ik. Maar achteraf denk je. Hoe heb ik mezelf zo voor de gek kunnen houden. Tis en blijft een moeilijk proces tot je uiteindelijk zwanger bent. Wat altijd veel en veel te kang duurt.
Hoe is het met de dames? Ik ben vndaag bij vk geweest. Alles was goed. Wel lage bloeddruk 90/56 maar beter te laag dan te hoog.