He, fijn dat alles goed was. Te lage bloeddruk is niet fijn maar zoals je zelf ook al zegt beter te laag dan te hoog Moet of kun je er nog wat aan doen ? Hier gaat alles goed. Heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet denken. Voel helemaal niks eigenlijk. Heb wel iets meer opvallende aders op mijn borsten en heb t idee dat het anders voelt maar weet t ook niet. T is toch afwachten maar ik denk dat t ni gelukt is. Ik wil mezelf beschermen door dat maar te denken. Haha snappen jullie het nog. Ene kant denk k dit, andere kant denk k dat. Ik probeer te wachten met testen maar had vanavond wel testdrang, dacht nee niet nu, dan eerder morgenochtend. Pffff zwaar.... En de andere dames??
@kimmie. Ik kan gewoon drop eten tijdens de zwangerschap. Dit verhoogd de bloeddruk. Meer kun je er niet echt aan doen. Kreeg ook als tip om de ochtend te beginnen met een glas cola. Maja cola in de ochtend weet ik zo net ook niet, haha. Hmm nog steeds afwachten bij je. Erg lastig ik weet het. Ga je deze ochtend testen of wacht je netjes tot morgenvroeg?
Hallo dames, ff update vanuit Curaçao. Helaas gisteren ongesteld geworden wel veel te vroeg zou eigenlijk pas maandag moeten dus t kwam heel onverwachts. Ben er best verdrietig over had deze ronde goeie hoop. Gek dat je ondanks zo een mooie omgeving zon zee en strand je toch heel rot kan voelen. Verdriet gaat gewoon met je mee. Rot voor jou ook kimmie weet precies hoe je je voelt. Heb ook echt zo een gevoel van hoe lang moeten we nog wachten. M'n man zegt wel als t straks positief is zijn we zo blij dat overstijgt al die verdrietige momenten dan. Probeer er vandaag maar weer wat van te maken en toch te genieten. Kan iig wel weer aan de cocktails straks haha. Op naar 2016 hopelijk een geluksjaar!
Balen meiden dat het niet gelukt is! Maar houd hoop he. Denk aan mijn verhaal. 5 de iui zwanger wel miskraam toen 6 de iui zwanger ook miskraam maar daarna 3de iui zwanger Houd moed hoop !! Probeer ik ook Ik ben op mn menstruatie aan het wachten Krijg dan dag 3 uitgangsecho om te zien of al die follukels weg zn en geen cysten zijn geworden Dan hoor ik of ik weer mag starten.alleen baal wel want 1jan is gent dicht. Hoop zo dat ik niet op die dag iui zou moeten hebben Verder leuke dag want ga straks naar the bodyguard met 3 collega's. Lekker f uithuilen ook meiden,helpt en dan gaan we dr weer voor met zn allen! Xxx
Hè veertje , wat klote voor je. Snap heel goed hoe je je voelt en zeker dat je je ondanks het mooie weer enz ff verdrietig bent. Wij zijn ook echt wel verdrietig dat we dit jaar afsluiten zonder een zwangerschap.wens je ondanks dit nieuws toch nog een fijne vakantie. Geniet er lekker nog even van al het mooie daar. Hè annaatje, hoop dat je snel ongesteld wordt en door mag voor de volgende Iui. Snap wat je bedoeld met moed houden alleen jij hebt al een kindje dus je weet dat jou lichaam zwanger kan worden. Soms vraag ik me wel af of me lichaam wel werkt ofzo. Ik ben nooit eerder zwanger geweest en hoop natuurlijk niet zoals jou een miskraam mee te maken maar ik heb wel een beetje het idee dat mijn lichaam me in de steek laat. Waarom lukt het nu niet. Doe ik iets verkeerd. Ik drink al 2 jaar geen alcohol meer omdat we elke keer denken het kan zomaar raak zijn. Eet netjes groente enz maar toch wil het niet lukken.dat is best frustrerend. Ik wacht nu op mijn menstruatie, hopelijk komt die vandaag en dan kunnen we verder. Als jou echo er uit ziet en stel je moet wel 1 januari je Iui. Kan dat dan echt niet ? Moet je dan maar gewoon een ronde wachten? Zou lullig zijn. Hoop dat je snel verder mag. Leuk de bodyguard ! Ff lekker wat met de meiden doen is altijd leuk. Ik heb nu lekker vakantie. Vakantie is goed begonnen met een nieuwe tel Morgen en dinsdag ff shoppen en dan kunnen we er weer tegenaan En ik zeg het nu voor het 3e jaar, maar 3 keer is scheepsrecht hè. 2016 wordt ons jaar !! 💪
Bedankt voor de opbeurende woorden Anaatje en Kimmie. Het gaat alweer beter. Op het moment zelf is het gewoon zo rot omdat je toch stiekem de hoop hebt dat het gelukt is. Maar als ik jouw verhaal zo lees Anaatje moeten we gewoon vol blijven houden en dan wordt het vast ooit een keer beloont. En inderdaad Kimmie, drie maal scheepsrecht 2016 wordt vast het jaar! Ik hoop voor je Anaatje dat het niet op 1 januari dan valt! Leuk de bodyguard staat ook nog op mijn verlanglijstje! Hopelijk snel je menstruatie kimmie, kun je weer verder. Lopen nu niet meer gelijk want ik was dus vier dagen te vroeg ongesteld, misschien door t vliegen en tijdsverschil ofzo cyclus een beetje van slag. Zonnige groetjes en fijne vakantie en feestdagen alvast!
He veertje, ik ben inmiddels ook ongesteld geworden. Het begon 12uur, zijn maar een paar druppels ma ik zie het als dag 1. Ben er wel blij mee nu want heb nu een cyclus van 29 dagen. Hopelijk weekend van 2-1 voor poging 5. Lopen indd ni meer gelijk. Miss straks wel weer hihi. Veel plezier nog daar!
@veertje. Balen zeg meid. Hopelijk kun je toch nog genieten daar. @kimmie. Ook voor jou weer balen meid. @annaatje. Hoop voor je dat je de iui niet op 1 januari moet hebben. Lekker ff naar de film. Leuk ff wat anders. @all. Ik hoop echt dat 2016 jullie jaar word. Echt serieus ik meen het, Ik kan er weinig over mee praten om zoveel iui te hebben. Eerste zwangerschap poging 1 raak maar miskraam poging 3 raak. Nu poging 1 raak. Hopelijk volgen jullie me gauw. Digitale knuffel vn mij.
@Kimmie had jij al wel een hsg gehad? Misschien kan je dit vragen dan weet je in ieder geval dat je eileiders open zijn. Ik ben ook altijd zo bezig geweest met geen alcohol, dronk veel cola en ging dan nog maar 1 glas drinken per dag. Toen ik zwanger was geworden heb ik zelfs , was toen 31 dec , slok champagne op,ik had toen die dag iui gehad en die was raak, wel miskraam Had veel minder opgelet die ronde en t was wel raak Ik zit nu op dag 26, verwacht het ook 1 dezer dagen. Ik heb geen idee als iui op 1 jan valt... Musical was leuk.hadden middageditie. Enigste jammere vind ik altijd dat die musicals zo belachelijk duur zijn. Nu 2 dagen werken en dan weer weekend. Stiekem hoop ik dat ik morgen mn menstruatie krijg. Want dan zou ik volgende week donderdag dag elf terugmoeten echo en ik ben woensdag ook vrij. Zou het wel leuk vinden om dan nachtje hotel gent te doen woe op donderdag. Ik wil heel graag een keer met man en mn zoontje gent stad in.. aan gent hebben we alles t danken en daar zn we dankbaar voor. Fijne dagen allemaal meiden! Geniet lekker van een glaasje en hapje vergeet even dat gezonde eten. Neem je foliumzuur en 2016 wordt ons jaar!
Hè annaatje, Wij hebben nu sws nog 1 poging en dan net voor of na de 6e keer willen ze indd de eileiders doorspuiten. Heb jij dat al gehad ? Ik sta overal open voor hoor, hebben nu al zoveel gehad kan dat er ook wel bij. Maar we wachten t af. Ongi is echt doorgebroken en kan het gelijk merken aan de pijn in me rug. Alcohol drink k niet, ook deze dagen niet. Doe nu al zo lang "zonder" om zo maar ff te zeggen dat ik de feestdagen ook wel red. Ik zie wel wanneer onze vlg poging is ma zou wel fijn zijn als het nog in mijn vakantie valt. Fijn dat je leuke middag gehad hebt. Musicals zijn indd duur. Gent hoor ik ook veel leuke dingen over qua stad. Zou wel fijn zijn als je dan woensdag daarheen kan gaan en een nachtje er aan vast kan plakken. Ik zou ons ziekenhuis ook eeuwig dankbaar zijn als het ooit zo ver mag komen. Raar eigenlijk, het is hun werk en ons leven. Ze hebben wel echt een super mooie baan hoor. Vind ik dan Namens ons ook allemaal fijne dagen! Geniet er lekker van. Vergeet even alle narigheid en zoals annaatje zegt? 2016 wordt ons jaar. Daar doen we het voor.
@annaatje. Ja idd musicals zijn zo duur. Niet normaal. Whaha en ik zie dat ik getypt heb leuk naar de film haha. Natuurlijk een musical. Sorry. Ik ben naar 1 musical geweest en dat was sister act. Met collegas dus was ook nog met korting. Wel erg leuk. Voor alle meiden fijne kerstdagen, lekker eten en drinken en 2016 word jullie jaar. Daar blijf ik bij. Digitale knuffel vanuit hier.
Balen balen en nog eens balen meiden!! Ik leef met jullie mee!! Veertje nu gaan genieten van je vakantie even nergens aan denken, jezelf weer opladen om er tegenaan te kunnen!! Kimmie die hsg valt echt mee! Ben benieuwd wat het ons gaat opleveren. Het schijnt dat je de periode erna meer kans hebt. Deze maand slaan wij even over. We zijn waarsch net een paar dagen weg en ik wil even alles van me af kunnen zetten ipv met kerst of mijn verjaardag in het Z-H te moeten zitten im vervolgens te horen dat het ivm de vakantie die wij gepland hebben het allemaal net niet kan. Dus zoals jullie allemaal gaan we voor 2016!!! Fijne dagen allemaal.
@nic. Knap dat je een maandje over slaat. Ff de kerstdagen door en op naar 2016 Jij okk fijne feestdagen.
Thnx dames ! Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne dagen !🎄🎁 Absoluut, 2016 gaat ons jaar worden ! 💪