Spannend annaatje. Ik ben bijna toe aan kid nummer 5. Zal er om spannen. Denk rond 3 januari. Wanneer zal jij ongeveer moeten. wanneer krijg je je echo? Iedereen nog plannen de 31e??
Hallo allemaal, pff kan geen eten meer zien na de kerstdagen haha en morgen weer aan de oliebollen. Spannend anaatje! Mijn cyclus is helemaal van slag of zo snap er niks van, eerst vier dagen te vroeg menstruatie en nu testen voor de volgende kid maar er veranderd helemaal niks op t staafje. Alleen een supervaag streepje die niet duidelijker word en geen smiley natuurlijk. Misschien moet ik deze keer noodgedwongen overslaan ofzo. Komt waarschijnlijk door t vliegen en tijdsverschil denk ik. Spannend kimmie zal voor een mooi begin van het nieuw jaar duimen!
He veertje ! Hoe was de vakantie of ben je er nog? Mijn staafjes geven precies aan wat jij zegt. Ook maar heel licht een streepje. Als ik het goed berekend heb, gezien mijn cervixslijm zal k zaterdag of zondag een smiley krijgen. We wachten t af. Jij krijgt m ook zeker nog hoor veertje. Ik heb hem zelfs een keer op dag 20 gehad. Welke cyclusdag zit jij nu?
Ha kimmie, ben zondag weer terug gekomen, wel nog beetje last vd jetlag. vandaag voor het eerst gewerkt weer. Thanx nu heb ik alweer iets meer hoop, misschien inderdaad wat later in de cyclus omdat mn vorige cyclus korter was. Ga gewoon door met testen. Heb inderdaad wel al ander cervixslijm merkte ik net dus dan zou het er toch nog aan moeten komen. Ik zit nu op dag 13, de vorige twee keren had ik op dag 12 een smiley. Fijne jaarwisseling!
Ja zeker door gaan met testen hoor. Je kan in dat opzicht niets van je lichaam op aan. Kan best dat je nu veel later hebt. Ik hoop dat ik m weer dag 14 heb maar wacht t ook maar weer af. Hebben jullie nog wel een leuke vakantie gehad? Nog met dolfijnen gezwommen ?? Ik wens jullie en alle andere dames ook een goeie jaarwisseling en een gelukkig en positief 2016! En dat we snel allemaal goed nieuws mogen hebben.
Dag dames Ik zit heerlijk op bank vrouwenfilm new yorks eve te kijken met oliebol en appelbeignet mmm Door de hele mm merk ik aan mezelf dat ik met stress weer veel ga eten. Ik mag vh weekend voor echo of t nu wel mag doorgaan maar met uitgangsecho zag ze al dat dr 4 zaten? Wel kleine hoor onder de 12 ofzo. Als t hoger was gemeten dan 12 dan had ik bloed moeten prikken want dan had t cyste kunnen zijn. We zien het allemaal wel maar clomid 25 komt niet veel voor las ik al op internet. Is tabletje door midden doen, heel gedoe want dat clomid tabletje is al zo ini mini klein. Fijne jaarwisseling allemaal! Geniet van elkaar en vd oliebollen xx
Lekker annaatje. Hier liggen ook oliebollen op tafel. Lekker he ! Die film ken k ook, super leuk is die ! Spannend de volgende echo. Clomid is indd al zo klein dus dan is door midden indd een gedoe. Ik hoop en duim voor je dat de deze ronde gewoon door mag. En dat er geen cyste zit natuurlijk. Fijne avond !
Gelukkig nieuwjaar! Hoe is het met jullie? Knuffie hoe voel jij je? Annaatje, al echo gehad? Veertje, al een positieve test gehad??
@kimmie. Ik voel me best goed. Merk wel dat mijn buik wat overstuur is maja niet gek na al die ongezonde dagen. Gisteravond weer gewoon gekookt. En het smaakte heerlijk. Haha. Met de baby is ook alles goed. Het is echt een drukke. Veel drukker dan onze Jazz. Gistersvond ging heel mijn buik op en neer. Was de eerste keer dat ik dat zag. Ben ook weer peettante geworden. (Mijn 4de) een meisje genaamd Evy. Maar goed dat wij in knze top 3 van meisjesnamen meer namen hebben. Naevy was er 1 van. Maja die valt nu direct af. Morgen alweer op de helft. Hoe is het verder met jou?
Ja tis erg met deze dagen al dat eten he. Ga vandaag ook weer gewoon koken. Lijkt me heel bijzonder om te voelen hoe je baby is in de buik en om te zien ook natuurlijk. Morgen alweer op de helft, WoW wat gaat dat snel. Hier gaat alles goed. We hebben eergisteren een wensballon opgelaten. Had k nog nooit gedaan maar wat een mega dingen zijn dat haha. Heb net ff testje gedaan en hij is al aardig donker. Als ik vandaag positief test (wat ik hoop natuurlijk) dan zit ik voor de 3e maand straks vlg schema op dag 14 een positieve test. Voor sommige heel normaal maar met mijn pcos verleden ben ik er superrr blij mee. Dus hoop er wel een beetje op. Verder is het bijna poging nr 5 dus wel super spannend. Heb nu wel echt zoiets van tja waarom zou het nu wel lukken. Maar we wachten het gewoon af en zien wel wat gaat komen. Als we na Arnhem geweest zijn gaan we nog 1 wens ballon oplaten, miss brengt het geluk. Gefeliciteerd met je 4e pete kindje. Leuke naam! Jullie hebben dus alle namen al wel? Wij hebben ook al een aardig lijstje. Ben alleen wel super bang dat iemand onze nr 1 straks heeft. Dan zou ik wel balen. Maar we hebben aparte namen dus denk t haast niet Vlg week heb je je echo, super spannend! Maak je bekend wat het wordt of hou je het geheim??
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Wij hadden ook een wensbalon opgelaten maar die is in een boom beland. Haha mijn lief zei, heel goed dan blijft ie tenminste goed hoog hangen. Gisteren positieve test gehad en vandaag voor de derde kid poging geweest. We hebben nu een andere donor gekozen, die van de vorige keer was niet meer beschikbaar. Hopelijk meer geluk nu. Maar ben op de een of andere manier er wel rustiger en realistischer onder. Hopelijk hebben we allemaal een vruchtbaar jaar! Vanmiddag jochem meier gekeken, heerlijk gelachen, in ieder geval een ontspannen poging dus haha.
Oh das wel toevallig. Boom niet in de fik hoop k Wanneer hoorde je dat de donor er niet meer was ? Miss moeten wij ook maar switchen zat k al te denken. Wie weet brengt t geluk. Ik ga zo nog 1 keer testen en anders zal die morgen wel positief zijn. Wij zijn nu Jochem Meijer aan t kijken, erg leuk indd! Ik duim voor je veertje !
Dames even een vraag. Het ziekenhuis geeft aan dat je 2 keer per dag moet testen. Smorgens en Savonds. Bij positief moet je de vlg dag kid. Nou was de test negatief ma wel super donker. Miss heb ik teveel gedronken (fris) waardoor hij niet Mijn vraag is nu. Zou ik straks nog testen, uur of 21:30? Het punt is, als hij dan positief is hebben we morgen kid. Is hij morgen pas positief hebben we maandag kid. Dat komt eigenlijk niet goed uit want ik heb 2 weken vakantie gehad en moet dan net weer beginnen. Dit gaat uiteraard voor alles maar ik heb toch liever morgen dan maandag. Pff dilemma. Wat zouden jullie doen in mijn geval?
ha kimmie, Ik zou ff kijken als ie straks positief is, ligt t er ook een beetje aan of je denkt dat je snel of later pas eisprong had. Ik had de eerste keer laat 's avonds positief toen ben ik 's ochtends gegaan maar had het idee dat ik twee dagen daarna pas mn eisprong meende te voelen. Het is 24 tot 48u, dus bij 24u zou het wel kunnen maar bij 48u heb je kans te vroeg te gaan. De tweede keer had ik 's ochtends positief en had het gevoel bij de dag daarna wel beter qua timing te zijn gegaan. Maja het blijft gissen en je moet ook doen waar je je zelf prettig bij voelt. Ik snap dat het rot is met je werk, maja jij kan hier ook niks aan doen. De boom was gelukkig niet in de fik gevlogen maar hij hing er 's ochtends nog in haha. Nu wie is de mol kijken! veel succes alvast!
@kimmie. Ja het gaat echt veel te vlug. Ja we hebben alle namen al nu nog het geslacht. We willlen idd weten wat het is maar vertellen het als het goed is tegen niemand. Mijn vriend is daar nog niet helemaal uit. Dus ff afwachten. Leuk zeg aparte namen. Dat hebben wij ook. Onze dochter heet Jazz Laura en voor ons wondertje hebben we ook een top 600 naam zoiets. Haha. Geen alle daagse namen voor ons. Spannnend bij jou met testen. Lastig wat te doen aangezien ik alleen maar sochtends mocht testen. Ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt. Als je vanavond nog wilt testen gewoon doen. @veertje. Welkom terug in het koude kikkerlandje. Fijne vakantie gehad. Ook erg spannend voor jou weer deze wavhtweken. Andere donor ook spannend. Wel gek dat die ineens op was of wisten jullie dat eerder?
@kimmie ik mocht alleen in ochtend testen Ook als ik bv in middag mn menstruatie had dan mocht ik volgende dag pas gaan tellen als dag 1 Ik had 1 follikel en 3 kleine die niet echt meedoen Ze had het erover anders volgende ronde 25 dag later 50 dan weer 25 clomid te nemen. Ik bereid me soms al voor op icsi-d Geen idee eigenlijk of je dan meer % kans hebt en hoe vaak je moet spuiten @veertje spannend! Duim duim @knuffie op de helft alweer wat gaat het snel he
He, ik heb gisteren toch nog getest maar was negatief en super donker. Net getest en wel dus morgen kid nr 5. Hier hebben ze gezegd de dag dat je ongesteld wordt is dag 1. Maar goed denk zo lang je cyclus normaal is en je verder geen hormonen gebruikt dat t niet zo precies op aan komt of je nu op cd 14 of 15 zit. Veertje, ik voel helaas mijn eisprong nooit, alleen heb k tot nu toe altijd Savonds Pos getest en vlg dag kid. Miss was dat wel te vroeg. En zit ik nu beter qua timing. @knuffie, ik weet nog goed dat je je eerste Iui had. En nu alweer 20 weken verder gaat indd snel. @annaatje, lastig dat ze nog niet echt weten wat bij jou de juiste dosering is. Zijn ze nu niet blij met 1 follikel ?? Wanneer krijg jij je Iui of weet je dat nog niet? Met icsi heb je wel meer kans is mij verteld maar in ons Zhuis beginnen ze daar niet zomaar aan.