@lotje. Lekker genieten daar dan. Mijn vriend heeft toen we het net wiste vask tegen me gezegd dst ik beter een andere vriend moest zoeken. Maar geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht.
Oke. Ik vind het heel moeilijk. Mijn vriend zegt nee we gaan zeker voor kid ma war als hij er straks anders tegenaan kijkt ?! Het gaat wel om een kindje en dan kun je straks niet ineens afhaken. Erg lastig. Maar goed denk zelf dat dit t qel gaat worden en dan zullen we tegen die tijd wel zien. Denk ook als het eenmaal zo ver is hij verkocht is. In de brief stond dat we in gesprek hebben van ong 60 min. Om 3 donoren uit te zoeken en afhankelijk van de cyclus meteen kunnen starten. Hoe moer ik me dat voorstellen dan. Een maand na het gesprek IUI of ?! Pff echt spannend allemaal. Sorry als k te veel vraag hoor (a)
@meisje. Geen sorry zeggen gewoon vragen. Bij ons is het dat we de 26 ste gesprek hebben. Dan word na betaling zaad besteld en dat duurt 1 maand en dan kunnen we beginnen. Maar ik wil een maand later in september starten. Hoe het zit met donoren uitzoeken durf ik niet te zeggen omdat wij dat niet kunnen. Weet ook niet hoelang de bestelling gaat duren. Misschien iemand van de andere dames? Het is ook allemaal lastig zo via kid voor de man. Maar zoals je bij ons ziet gast het hier super en komt hopelijk gauw een tweede. Hoop dat je vriend er ook zo mee im kan gasn. Maar laat het eerst allemaal even rustig bezinken en neem geen overhaastige beslissingen. Liever een half jaartje later en beide er erg blij mee als nu gauw genoeg en je vriend stast er toch niet helemaal achter. Wij hebben na de uitslag ook een half jasr gewacht voor de daadwerkelijke kid.
Mijn vriend en ik hebben toen we net de uitslag gekregen hadden af en toe ff flink zitten janken met elkaar en we hebben heel veel gepraat en dat is het allerbelangrijkste. Je moet het er samen wel echt over eens zijn, want het is allemaal niet zo maar iets. Wij hebben rietjes bij de European SpermBank besteld dus hoe dat via het ziekenhuis verloopt weet ik ook niet precies. Bij ons duurde het +/- 2 weken voor dat het in Nederland was en dan via de kliniek aan je naam gekoppeld is. Vervolgens hebben we een gesprek gehad en heeft kort daarna de 1e kid poging plaats gevonden. Helaas zonder het gewenste resultaat denk ik, aangezien ik al weer behoorlijke hoofdpijn en buikkrampen heb, duidt dit toch wel weer op een aankomende menstruatie. Maar ik blijf positief op naar de volgende poging! @meisje je hoeft geen sorry te zeggen voor je vragen het is niet zomaar iets. Ik ben ook blij dat ik jullie hier gevonden heb , want moet zeggen dat je verder maar beperkte informatie op internet kunt vinden.
Klopt de informatie is echt beperkt. Heb op meerdere dingen gezocht maar is weinig over te vinden. Hier lees je foch echt ervaringen over hoe en wat. Wij praten gelukkig wel veel dat scheelt maar moet ook wel. Toch hoe langer ik er aan denk hoe liever ik wil beginnen. Maar we moeten natuurlijk ook wel even het een en ander verwerken. Toch super fijn deze site. Lfs
@LinR01: oh meis khoop het echt niet . Had het je zo gegunt. @meisje: ik heb van mijn vorige iui topic ook veel gehad. Veel gekletst en steun aan elkaar gehad. Van andere meiden ook toen ik zwanger was waar ik nu 2 vriendinnen aan over heb gehouden. Nu we weer voor een kid kindje willen gaan vind ik het ook fijn om weer met mensen te praten die in utzelfde schuitje zitten. En idd weinig informatie verder op internet En sorry hoeft hier niet. Dasr zijn we ook voor
Nou nog een beetje hetzelfde. Al volop menstruatie klachten maar nog geen menstruatie. Zal wrs dit weekend wel komen . Lief dat je aan me denkt! Ik zal jullie op de hoogte houden. Jullie nog plannen dit weekend?
Linr0 Hmm niet fijn.zeg. Hoop dan dat ut idd gauw doorzet dat je weer verder kunt. Ik moet het weekend werken en het is Kermis dus na het werk lekker even naar de Kermis. Jij nog wat doen?
@lin heb je al wel zwangerschapstest gedaan. De eerste iui is bij veel mensen niet raak. De dokter in gent zegt ook, normale vruchtbare stellen zn binnen 1 jaar zwanger.daar hield ik me altijd maar aan vast. Wij nog dagje in cp en dan weer maandag werken.zo geen zin in!!
Hoe is het met de dames? Ik hoef deze week allleen vrijdag te werken, dan vakantie en de verjaardag van mini me vieren. Het is alweer aftellen naar de 26ste.
He ! Hier alles goed. Tis rustig hier 😊 Ik kan eigenlijk niet wachten tot we kunnen starten. Tot nu toe staat de afspraak op 2-9 En dan onze selectie maken en afhankelijk can cyclus kunnen we starten. Ik zal wel aan de clomid moeten maar das geen probleem. Hoe gaat dat verser in z'n werk zo'n IUI ?! Kan weinig over kid lezen op internet. Staat niet zo heel veel over op. Ben echt heel erg benieuwd hoor. En zal wel niet meteen bij de eerste keer raak zijn ben k bang. Dat zou wel een wonder zijn. Lekker Knuffie, vakantie. Het wordt vlg mij mooi weer 👍🏻
@kimmie snap dat je niet kunt wachten. Als het dan zover is dat je eraan toe bdnt wil je okk gauw beginnen. Spannend hoor. Wat wil je precies weten over iui? Je weet het nooit bij ern eerste keer. Hier was het meteen raak maar helaas een miskraam. Dus zeg nooit nooit. Ja heerlijk ff een weekje vakantie. Hoorde ik ook ja. Ik hoop het echt vooral woensdag wil de verjaardag graag buiten vieren. We zullen zien of ik krijg wat ik verdien haha
Oh de eerste keer meteen raak ja ? Sow ! Miskraam is nooit leuk natuurlijk. Maar het "kan" dus wel. Ik ben benieuwd hoe IUI in z'n werk gaat. Jullie doen alles zonder hormonen toch?! Nou je komt op de dag in het zhuis en dan? Dan brengen ze het in en mag je dan gelijk lopen?! Haha Na mijn idee gaat het "spul" dan weer na beneden en heb je minder kans. Haha miss is het wel onzin verhaal hoor. Verjdag buiten vieren zou fijn zijn. Wat je verdiend haha Nou bij deze verdien je het hoor 👍🏻 Klopt wat je zegt. Het kan indd niet snel genoeg gaan. Mijn vriend zegt ach is toch al super snel september. Haha duurt nog dikke 2,5 maand pffff haha
Hi dames, na een verschrikkelijke vrijdagavond qua buikkrampen enz. heb ik verder een goed weekend gehad. Mijn menstruatie bleef maar uit en heb gisteren dan toch maar een test gedaan en deze was positief!! Heb vandaag meteen naar het ziekenhuis gebeld om het door te geven en nu valt de echo precies in onze vakantie. Hopelijk kunnen ze hem net iets eerder doen zodat we hopelijk met een super gevoel van onze laatste vakantie samen kunnen gaan genieten. Echt zo spannend allemaal. @ Kimmie, ik heb inderdaad geen hormonen gehad. De dag van de positieve ovulatietest heb ik het ziekenhuis gebald zodat ik een dag later kon langskomen voor de inseminatie. Ze brengen een eendenbek in en verder heb ik echt niks gevoeld. Vervolgens moest ik een minuut of 10 blijven liggen en toen mocht ik weer weg. het gevoel wat je heb snap ik helemaal want dat had ik ook, maar er is bij mij niks teruggekomen ( daar was ik stiekem heel blij mee). @ Knuffie ik za voor je duimen voor mooi weer, feestjes buiten kunnen vieren is altijd top.
@kimmie jeps de eerste keer meteen raak. Miskraam is idd nooit leuk maar hoe stom het ook klinkt ik denk dan dat heeft zo gemoeten?! Linro vetprteld het orecies zoals het is. Ik moest idd ook nog ff 10 minuten blijven liggen met mijn billen omhoog. Voelde zo stom de eerste keer. Hij legde er wel een handdoek omheen maja daar lig je dan met een open flamous bij een vreemde man haha Ik was ook bang dat het eruit zou lopen, had inlegkruisjes bij maar er is niks uit gekomen gelukkig. Ik heb idd zonder hormonen. Had ik niet nodig behalve als het na 6 maanden nog niet was gelukt. LinRo wauw proficiat meis. Super super leuk. 🎉 Wel spannend nu. Wanneer heb je een echo?
Wauw !! Zwanger !!!! Gefeliciteerd ! Super ! En na de eerste IUI toch als ik het goed heb?! Nu krijg k er helemaal zin in. Wat Knuffie ook al vroeg, wann krijg je dan nu echo ?! En buikkrampen kan dus goed zijn 👍🏻 Moet je nu nog terug na het ziekenhuis of niet meer ?? Xx
Lijkt me zo raar, meteen eerste keer raak. Na zo lang medische molen ineens zwanger. Maar het loopt er dus niet uit. Haha 👍🏻
De echo staat nu voor over n maand gepland. Heb net toch nog maar even een mailtje gestuurd of t misschien iets eerder kan. Dus hopelijk krijg ik daar snel een positieve reactie op. Maar het is idd heel raar, besef het ook nog niet helemaal denk ik. @knuffie had jij al snel symptomen?